Klementine Skrevet 7. mars #2581 Del Skrevet 7. mars Hva er dette skolegreine? gidder ikke se på snap. Skal hun bli student? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 8. mars #2582 Del Skrevet 8. mars «En tårevåt kvinnedagstale» - tårer fordi hun synes så synd på seg selv!!!! - fordi hun nå har selvdiagnostisert seg med en kvinnesykdom og har det forferdelig i dagene rundt mens …… altså- jepp - mer fokus på kvinnehelse!! Ja til det! men, hun fremstår altså så egoistisk og selvsentrert at jeg får mark av å se på storyene…. Alt er realtert til henne selv - også dagens tårevåte tale i anledning kvinnedagen 🙄🙄 - og ang skole, hun er på tuppa fordi de ikke har fått plass på den norske skolen for dattera- og det er «urettferdig» for de har jo tenkt å bo der, mens noen som har søkt fra Norge har fått plass….. det burde jo, i følge henne, være et «nærskole» prinsipp - slik man har i Norge - for ja, det har vi i Norge, men iflg henne er jo Norge et drittland som presser alle grundere ut av landet 🙄🙄🙄 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plantemas Skrevet 8. mars #2583 Del Skrevet 8. mars Jeg skjønner frustrasjonen hennes ang. skoleplass, men samtidig så fremstår det for meg som ekstremt mye mer ansvarlig å vente med å flytte til et annet land til du vet at barnet ditt har ønsket skoleplass. Synes ikke deres uansvarlige flytting nødvendigvis skal belønnes med skoleplass slik hun ønsker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tekjerringa Skrevet 14. mars #2584 Del Skrevet 14. mars Nå må jeg si, som lærer, at dersom jeg hadde flyttet til et annet land, og muligens tenkt til å bli der, så hadde jeg nok søkt barnet inn på en lokal skole. Tenk så mye bedre å gå på en skole og ha venner som blir der i mer enn to år... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 16. mars #2585 Del Skrevet 16. mars Blir vel mer urettferdig for Benedicte nå som Nyhus som ikke en gang bor i Spania har fått plass?🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 17. mars #2586 Del Skrevet 17. mars MsFri skrev (19 timer siden): Blir vel mer urettferdig for Benedicte nå som Nyhus som ikke en gang bor i Spania har fått plass?🙊 De hadde fått plass på en annen skole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet 25. mars #2587 Del Skrevet 25. mars Hvor er det hun er og graver opp planter? Sånt er jo ulovlig i Spania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 25. mars #2588 Del Skrevet 25. mars Trodde Spania skulle gjøre dem godt men fikk helt sjokk da jeg var innpå snapen hennes,de ser 10 år eldre ut begge to 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 29. mars #2589 Del Skrevet 29. mars Den dama der er så oppmerksomhet sjuk at det er kvalmt. Og opptatt av å vise fram at hun er "rik". Siste nå. Føler meg rik. Kjøpe hest ? Glemte å legge ved bilde av veska si sånn random som hu pleier. 🤮 Hu er bare ett ufyselig menneskene passer bra sammen med Belinda. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 29. mars #2590 Del Skrevet 29. mars veslemy2006 skrev (12 timer siden): Den dama der er så oppmerksomhet sjuk at det er kvalmt. Og opptatt av å vise fram at hun er "rik". Siste nå. Føler meg rik. Kjøpe hest ? Glemte å legge ved bilde av veska si sånn random som hu pleier. 🤮 Hu er bare ett ufyselig menneskene passer bra sammen med Belinda. Hest får du gratis i Spania omtrent, det koster ikke mange hundrelappene for en hest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 29. mars #2591 Del Skrevet 29. mars miamiamia skrev (4 timer siden): Hest får du gratis i Spania omtrent, det koster ikke mange hundrelappene for en hest. Godt mulig det. Men hu måtte skrive at hu følte seg rik. Viktig for hu. Ikke alle som vet det er billig der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet 30. mars #2592 Del Skrevet 30. mars veslemy2006 skrev (På 29.3.2025 den 6.51): Den dama der er så oppmerksomhet sjuk at det er kvalmt. Og opptatt av å vise fram at hun er "rik". Siste nå. Føler meg rik. Kjøpe hest ? Glemte å legge ved bilde av veska si sånn random som hu pleier. 🤮 Hu er bare ett ufyselig menneskene passer bra sammen med Belinda. Den stakkars hesten som hun viste frem i boksen der var jo helt tydelig redd for han mannen som eide/trente han.. og det bittet hesten brukte sist hun red så helt forjævlig ut. Får helt vondt av å se sånt. Vil kjøpe seg hest og fint skal det være med alt som er av utstyr, men hestevelferd er ikke så nøye... 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 2. april #2593 Del Skrevet 2. april (endret) Leif har fått seg jobb eller er det aprilsnarr? Endret 2. april av Blue Berry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 2. april #2594 Del Skrevet 2. april Blue Berry skrev (37 minutter siden): Leif har fått seg jobb eller er det aprilsnarr? Virker som at han har fått seg jobb. Og det jobbintervjuet kom samtidig med noe restskatt for BH, så kan tyde på at det ikke bare er på tide for ham å realisere drømmene sine, men også å tjene mer penger siden det er litt mindre fyll i lommeboken? Synes det i så fall er fornuftig at han går til en jobb med stabil inntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 2. april #2595 Del Skrevet 2. april elisabeth30 skrev (4 timer siden): Virker som at han har fått seg jobb. Og det jobbintervjuet kom samtidig med noe restskatt for BH, så kan tyde på at det ikke bare er på tide for ham å realisere drømmene sine, men også å tjene mer penger siden det er litt mindre fyll i lommeboken? Synes det i så fall er fornuftig at han går til en jobb med stabil inntekt. Det var en aprilsnarr,han sku hjem å vaske båten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 2. april #2596 Del Skrevet 2. april Velinda skrev (4 timer siden): Det var en aprilsnarr,han sku hjem å vaske båten Du tuller?? Seriøst så idiotisk! Mister jo all troverdighet! Ikke at jeg bryr meg mye om dette, men en god grunn til å blokkere dama så man slipper å få henne opp i utforsk 🤣 og da blir det også mindre 💸💸 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 2. april #2597 Del Skrevet 2. april elisabeth30 skrev (11 timer siden): Virker som at han har fått seg jobb. Og det jobbintervjuet kom samtidig med noe restskatt for BH, så kan tyde på at det ikke bare er på tide for ham å realisere drømmene sine, men også å tjene mer penger siden det er litt mindre fyll i lommeboken? Synes det i så fall er fornuftig at han går til en jobb med stabil inntekt. elisabeth30 skrev (1 time siden): Du tuller?? Seriøst så idiotisk! Mister jo all troverdighet! Ikke at jeg bryr meg mye om dette, men en god grunn til å blokkere dama så man slipper å få henne opp i utforsk 🤣 og da blir det også mindre 💸💸 Så enig!! Så ferdig snappene, kun klikkbait! Lyst til å blokke, for jeg er så nysgjerrig og skjønner ikke hvorfor. Bryr meg jo ikke haha. Dårlig spøk, men hadde vært sunt for han å jobbe en vanlig jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 3. april #2598 Del Skrevet 3. april elisabeth30 skrev (22 timer siden): Virker som at han har fått seg jobb. Og det jobbintervjuet kom samtidig med noe restskatt for BH, så kan tyde på at det ikke bare er på tide for ham å realisere drømmene sine, men også å tjene mer penger siden det er litt mindre fyll i lommeboken? Synes det i så fall er fornuftig at han går til en jobb med stabil inntekt. Som om noen av de gidder å jobbe når de kan tjene millioner på å gjøre ingenting. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6. april #2599 Del Skrevet 6. april Betaler mannen millionlønn for å passe barna... Jeg følger ikke BH lenger. Men hun "jobber" og han har ansvar for barna? Skjermbilde fra FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 6. april #2600 Del Skrevet 6. april Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Betaler mannen millionlønn for å passe barna... Jeg følger ikke BH lenger. Men hun "jobber" og han har ansvar for barna? Skjermbilde fra FB Helt sikkert 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå