På besøk Skrevet 2. desember 2023 #1881 Del Skrevet 2. desember 2023 Var det på snap? Følger henne ikke der. Irettesatte hun barnet på film??? Recap for oss som ikke fikk med oss dette 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 2. desember 2023 #1882 Del Skrevet 2. desember 2023 Ninnia skrev (1 time siden): Hvem i alle dager irettesetter barna sine på den måten på offentlig snap? Jeg er fullstendig uenig i hennes ‘teori’ om at barn må lære seg å ikke røre for måten hun gjør det på er med å skape utrygghet og forvirring (noe du tydelig ser på ansiktsuttrykket til barnet), barnet er ikke kognitivt modent nok til å skulle forstå nyanser av ‘hva kan jeg røre og ikke’ og det er HELT mot sin hensikt å irettesette så små barn på den måten! Da styrer man de utelukkende med frykt for forandring i stemmeleie/streng stemme osv. Det er å dra det alt for langt å legge ut og eksponere på den måten. Er faktisk helt sjokkert. Jeg er uenig i noe av det du skriver. Selv er jeg i mot å rydde bort halve stua fordi barnet rører ting, de tar ikke skade av å få "nei" eller bli tatt bort. Nei de er gjerne ikke modne for det i starten, men et sted må man begynne og de vil til slutt fatte greia. La oss ikke gjør barn dummere enn de er. Måten hun roser barnet på når hun ikke rører syns jeg derimot er ganske flau og at hun deler det på sosiale medier er direkte krise. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. desember 2023 #1883 Del Skrevet 2. desember 2023 Det er ikke første gangen hun får kritikk for måten hun oppdrar barna på og det er ikke første gangen det blir filmet og publisert. Og det blir ikke siste gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnia Skrevet 2. desember 2023 #1884 Del Skrevet 2. desember 2023 Sammy! skrev (4 timer siden): Jeg er uenig i noe av det du skriver. Selv er jeg i mot å rydde bort halve stua fordi barnet rører ting, de tar ikke skade av å få "nei" eller bli tatt bort. Nei de er gjerne ikke modne for det i starten, men et sted må man begynne og de vil til slutt fatte greia. La oss ikke gjør barn dummere enn de er. Måten hun roser barnet på når hun ikke rører syns jeg derimot er ganske flau og at hun deler det på sosiale medier er direkte krise. Mulig jeg har ordlagt meg feil for jeg er helt enig i at man ikke skal rydde vekk stuen for barna, og at man må begynne et sted - jeg mener også at vi undervurderer barns evne til å bli selvstendige og at vi ikke skal ‘gjøre de dummere enn de er’. Men er veldig uenig i måten hun ‘oppdrar’ barnet på her og hvordan hun velger å gjøre det er essensen i hva jeg mener er feil - at det deles på sosiale medier og rosen barnet får i etterkant, det er så tydelig at barnet ble forvirret. Å lære barn om ‘nei’ er ikke feil det hun gjør på snappen der skaper mer forvirring enn noe annet for barnet. Det er ikke overførbart for barnet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 2. desember 2023 #1885 Del Skrevet 2. desember 2023 Ninnia skrev (2 timer siden): Mulig jeg har ordlagt meg feil for jeg er helt enig i at man ikke skal rydde vekk stuen for barna, og at man må begynne et sted - jeg mener også at vi undervurderer barns evne til å bli selvstendige og at vi ikke skal ‘gjøre de dummere enn de er’. Men er veldig uenig i måten hun ‘oppdrar’ barnet på her og hvordan hun velger å gjøre det er essensen i hva jeg mener er feil - at det deles på sosiale medier og rosen barnet får i etterkant, det er så tydelig at barnet ble forvirret. Å lære barn om ‘nei’ er ikke feil det hun gjør på snappen der skaper mer forvirring enn noe annet for barnet. Det er ikke overførbart for barnet. Det hele virke iscenesatt og uekte. Det at barnet blir såpass forvirret understreker for min del at dette ikke er vanlig praksis i deres hjem. Og å dele dette på sosiale medier er uakseptabelt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 2. desember 2023 #1886 Del Skrevet 2. desember 2023 På besøk skrev (10 timer siden): Var det på snap? Følger henne ikke der. Irettesatte hun barnet på film??? Recap for oss som ikke fikk med oss dette 😱 Hun sa nei da barnet barnet strakk seg etter en vase el på bordet. Noe jeg vil anta de fleste foreldre gjør.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 3. desember 2023 #1887 Del Skrevet 3. desember 2023 refill skrev (6 timer siden): Hun sa nei da barnet barnet strakk seg etter en vase el på bordet. Noe jeg vil anta de fleste foreldre gjør.. Hva er alt dette med straff og konsekvens da? Fikk hun straff fordi hun strakk seg etter en vase? (og Guri malla som den telefonen må være limt i hånda for å få med all driten influensere legger ut) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauder Skrevet 3. desember 2023 #1888 Del Skrevet 3. desember 2023 snikende depresjon??? Les deg opp om hva det faktisk betyr å være deprimert Benedicte 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 3. desember 2023 #1889 Del Skrevet 3. desember 2023 Høres jo ut som hennes nye vennine BJ. Ble så deprimert at hun bare MÅTTE bo i Spania for å komme seg til hektene igjen! Assa sier jo seg selv liksom. Depresjon kureres best ved å flytte til Spania. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 3. desember 2023 #1890 Del Skrevet 3. desember 2023 Fy fader for en klaging over å måtte pakke, vaske og fly med bagasje og unge! Du har valgt det 100% selv B!! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia100 Skrevet 6. desember 2023 #1891 Del Skrevet 6. desember 2023 Benedicte som sier det står om henne og hennes lønn i alle aviser i dag siden skattelistene kom ut 😂😂😂 🤡🤡🤡 Hun er så full av seg selv at det er helt komisk. Flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6. desember 2023 #1892 Del Skrevet 6. desember 2023 Olivia100 skrev (1 minutt siden): Benedicte som sier det står om henne og hennes lønn i alle aviser i dag siden skattelistene kom ut 😂😂😂 🤡🤡🤡 Hun er så full av seg selv at det er helt komisk. Flaut! Stakkars jente 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 7. desember 2023 #1893 Del Skrevet 7. desember 2023 Nå tror jeg hun må begynne å skrive ned sine «løgner» for det begynner å bli flaut hvor mange hun blir tatt i.. huset er så bomba buhuhu.. skulle ikke hu «ansette» noen til å rydde og organisere mens hun var i Spania da? Hun skrøt veldig av det. og tatovering live hvor seere bestemmer hva og hvor? Så jævlig Harry. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 7. desember 2023 #1894 Del Skrevet 7. desember 2023 Er det ikke litt flaut av frøken Bizznizzwoman å måtte lyve på LinkedIn? Hentet fra LinkedIn profilen til Benedicte: Og sjekker vi Wikipedia for alle vinnere av Vixen Awards så er hun ikke nevnt en eneste gang. https://no.wikipedia.org/wiki/Vixen_Influencer_Awards Flaut. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 7. desember 2023 #1895 Del Skrevet 7. desember 2023 Snublefot62 skrev (15 minutter siden): Er det ikke litt flaut av frøken Bizznizzwoman å måtte lyve på LinkedIn? Hentet fra LinkedIn profilen til Benedicte: Og sjekker vi Wikipedia for alle vinnere av Vixen Awards så er hun ikke nevnt en eneste gang. https://no.wikipedia.org/wiki/Vixen_Influencer_Awards Flaut. Hadde hun vært en av vinnerne ville nok det stått...sikket at hun er kommet til semifinale eller finale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 7. desember 2023 #1896 Del Skrevet 7. desember 2023 (endret) Snublefot62 skrev (17 minutter siden): Er det ikke litt flaut av frøken Bizznizzwoman å måtte lyve på LinkedIn? Hentet fra LinkedIn profilen til Benedicte: Og sjekker vi Wikipedia for alle vinnere av Vixen Awards så er hun ikke nevnt en eneste gang. https://no.wikipedia.org/wiki/Vixen_Influencer_Awards Flaut. Hun mener kanskje nominert x3? Men flaut ja. Endret 7. desember 2023 av Jobbermedbarn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 7. desember 2023 #1897 Del Skrevet 7. desember 2023 Snublefot62 skrev (15 minutter siden): Er det ikke litt flaut av frøken Bizznizzwoman å måtte lyve på LinkedIn? Hentet fra LinkedIn profilen til Benedicte: Og sjekker vi Wikipedia for alle vinnere av Vixen Awards så er hun ikke nevnt en eneste gang. https://no.wikipedia.org/wiki/Vixen_Influencer_Awards Flaut. Kan det være at hun mener at hun har vært nominert 3 ganger? Jeg vet YummyMummy skriver i sin "portefølje" når hun har vært nominert, men vet ikke hvordan hun legger det fram. Ser jo her at det er jo veeeeldig misvisende 🙄 hun bør jo vite at det er noe som lett kan sjekkes opp i? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 7. desember 2023 #1898 Del Skrevet 7. desember 2023 Sharp75! skrev (7 minutter siden): Kan det være at hun mener at hun har vært nominert 3 ganger? Jeg vet YummyMummy skriver i sin "portefølje" når hun har vært nominert, men vet ikke hvordan hun legger det fram. Ser jo her at det er jo veeeeldig misvisende 🙄 hun bør jo vite at det er noe som lett kan sjekkes opp i? Ja det er godt mulig det er det hun mener. Men Benedicte har mange år i bransjen, hun selger influenser kurs og jobbet som journalist - om vi skal tro henne - og hun burde da vite bedre. Og det tror jeg hun gjør. Det er altså en bløff. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 7. desember 2023 #1899 Del Skrevet 7. desember 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Er det ikke litt flaut av frøken Bizznizzwoman å måtte lyve på LinkedIn? Hentet fra LinkedIn profilen til Benedicte: Og sjekker vi Wikipedia for alle vinnere av Vixen Awards så er hun ikke nevnt en eneste gang. https://no.wikipedia.org/wiki/Vixen_Influencer_Awards Flaut. Seriegrunder??? Hva betyr det? Og tv-profil?? Er hun en tv profil?? og samfunnsdebattant 🤣🤣 er det mulig?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. desember 2023 #1900 Del Skrevet 7. desember 2023 Vintermåne skrev (1 minutt siden): Seriegrunder??? Hva betyr det? Og tv-profil?? Er hun en tv profil?? og samfunnsdebattant 🤣🤣 er det mulig?? Hun var jo med på "alle elsker camping" en gang, det gikk på TVNorge 😂😂😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå