Villemy Skrevet 20. juni 2023 #1541 Del Skrevet 20. juni 2023 Birdo skrev (8 minutter siden): Herlighet, så pinlig😂 «vet ikke hvem dette her er engang» faktisk😅 Skal hun liksom få det til å virke som Tina er en ukjent person som ingen vet om? Altså, hun har flere følgere enn Benedicte på Instagram😅 Tina er også en del av Her-programmet til Donna.. så lite tenkelig at B ikke vet hvem Tina er 🙈 Men så utrolig barnslige snapper hun legger ut nå og måten hun drar inn datteren sin, jeg har ikke ord. 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 20. juni 2023 #1542 Del Skrevet 20. juni 2023 Birdo skrev (57 minutter siden): Herlighet, så pinlig😂 «vet ikke hvem dette her er engang» faktisk😅 Skal hun liksom få det til å virke som Tina er en ukjent person som ingen vet om? Altså, hun har flere følgere enn Benedicte på Instagram😅 Begynner å bli veldig pinlig det etterspillet hun fremviser nå. kleint og flaut. Helt tydelig at hun bryr seg VELDIG mye om hele saken. Og forsøker å tøffe seg og bagatellisere det. Hun hadde vunnet så mye mer på å «Greit- her dreit jeg meg ut. Nå fikk jeg ny kunnskap og lærte noe jeg ikke hadde tenkt på. Så da ser jeg at det er best å fjerne dette og overlate det til andre som kan dette bedre enn meg» Men Neida, igjen skal narrativet omskrives etter hennes ønske. Så pinlig hun ikke ser seg selv. Og å sitte sånn foran barnet sitt 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯 Jeg har ikke ord over umodenheten hennes! Et råd til deg Benedicte : Logg av SoMe- vær sammen med familien din. Gi F i å dele dag ut og dag inn med horribel eksponering av barna dine. NYT tiden, som du ALDRI vil få igjen, sammen med familien din. I mine øyne fremstår du svært lite ansvarlig og fornuftig. Ta til deg hvordan hormonene dine er i ubalanse og hold deg PRIVAT. Du tåler ikke å få konstruktiv kritikk og alle kommentarer. Du viser gang på gang at du ikke håndterer det. Du har tidligere snakket om coachen du brukte så mye penger på, som var så hjelpsom. Ta et skritt tilbake og hent fram det du lærte. Få det frem i frontallappen igjen. For barnas, mannen og ditt eget beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 20. juni 2023 #1543 Del Skrevet 20. juni 2023 Birdo skrev (4 timer siden): Herlighet, så pinlig😂 «vet ikke hvem dette her er engang» faktisk😅 Skal hun liksom få det til å virke som Tina er en ukjent person som ingen vet om? Altså, hun har flere følgere enn Benedicte på Instagram😅 Benedicte skal følge Tina på instagram🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 20. juni 2023 #1544 Del Skrevet 20. juni 2023 (endret) Video med datter var bare så pinlig. Altså . Hvor gammel er du Benedicte ? Endret 20. juni 2023 av elskersommer 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KyniskKylling Skrevet 20. juni 2023 #1545 Del Skrevet 20. juni 2023 1 hour ago, supermamz said: Benedicte skal følge Tina på instagram🙈 Oi, hun gjør visst det og ja. Men ikke vet hun hvem det er. Forstår hun ikke at alle kan se at hun følger Tina? Lysene på men ingen hjemme? 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. juni 2023 #1546 Del Skrevet 20. juni 2023 Birdo skrev (7 timer siden): Herlighet, så pinlig😂 «vet ikke hvem dette her er engang» faktisk😅 Skal hun liksom få det til å virke som Tina er en ukjent person som ingen vet om? Altså, hun har flere følgere enn Benedicte på Instagram😅 Hun følger Tina ,, så hun vet nok hvem hun er🤦🏻♀️ pinlig ! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 20. juni 2023 #1547 Del Skrevet 20. juni 2023 KyniskKylling skrev (1 time siden): Oi, hun gjør visst det og ja. Men ikke vet hun hvem det er. Forstår hun ikke at alle kan se at hun følger Tina? Lysene på men ingen hjemme? Tror ikke hun har tenkt så langt nei🙈 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 21. juni 2023 #1548 Del Skrevet 21. juni 2023 Har sluttet å følge BH siden i fjor siden båt ferie drama , men følger Tina så måtte innom å se . OMG sier jeg bare , sååå flaut . Og uansett hva du snakker ikke sånt foran barna dine og lager drama . For et forbildet altså ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. juni 2023 #1549 Del Skrevet 21. juni 2023 Gud bedre så lite modent å bruke barnet sitt på denne måten! Ikke bare lite modent, men usselt Tenk å sette seg ned med en 4-åring og være alvorlig å si at «mange damer sier at mamma er stygg og dum, og nå er det mange damer som har brent øyenbrynene sine, dessuten har mamma skikkelig stygge øyenbryn » og liksom kommunisere med barnet rundt det. Man ser ikke ungen, heldigvis, i videoen, men man hører ungen svare. Lavmål Benedikte, skikkelig lavmål. Hadde jeg sagt noe sånt til mine døtre så ville de blitt lei seg, samtidig som de ville vært for unge til å prosessere det og blitt veldig forvirret Minner meg om en tidligere kollega som ble sammen med og fikk barn med en mye eldre mann. Jeg kjenner godt til hvem han er, og han har to unge voksne barn som har tatt avstand fra han pgs han var/er hard på flaska og de har ikke hatt en grei barndom. Overhørte henne si til sønnen sin, som da var rundt 3-4 åt, på en sommerfest med familie jobben arrangerte at «stakkars gutten min, storebror og storesøster vil ikke bli kjent med deg»…..asså! Man sier bare ikke sånt til et bsrn! Noe jeg også ikke klarte å la være å si til henne. Tok det dog ikke til seg og ble pissesur på meg Folk som bruker barn på den måten der skal du få billig fra meg Benedikte ville kommet så mye bedre ut av det hadde hun lagt seg flat og beklaget at hun trådde feil, og at hun nå har tatt lærdom av det. Det er rom for å feile, ingen mennesker er perfekte eller ferdig utlært. Man lærer så lenge man lever, og takk og lov for det, 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pwy90 Skrevet 21. juni 2023 #1550 Del Skrevet 21. juni 2023 Virkelig en usmakelig influenser. 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. juni 2023 #1551 Del Skrevet 21. juni 2023 Hvis man ser på SC storyen hennes (Tina) fra igår,så forstår man hvorfor hun sa ifra til Benedicte om hvor farlig det kan være med syreskader pga hjemmebehandling/dårlig behandling. Får ikke postet bilde men det er altså noen som har fått syreskade OG allergisk reaksjon,hvorpå hele bryne med hud og hår har falt av. Så BH,ta deg en bolle når andre proffe prøver å si ifra om at dette ikke er heldig. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 21. juni 2023 #1552 Del Skrevet 21. juni 2023 (endret) skruf skrev (42 minutter siden): Gud bedre så lite modent å bruke barnet sitt på denne måten! Ikke bare lite modent, men usselt Tenk å sette seg ned med en 4-åring og være alvorlig å si at «mange damer sier at mamma er stygg og dum, og nå er det mange damer som har brent øyenbrynene sine, dessuten har mamma skikkelig stygge øyenbryn » og liksom kommunisere med barnet rundt det. Man ser ikke ungen, heldigvis, i videoen, men man hører ungen svare. Lavmål Benedikte, skikkelig lavmål. Hadde jeg sagt noe sånt til mine døtre så ville de blitt lei seg, samtidig som de ville vært for unge til å prosessere det og blitt veldig forvirret Minner meg om en tidligere kollega som ble sammen med og fikk barn med en mye eldre mann. Jeg kjenner godt til hvem han er, og han har to unge voksne barn som har tatt avstand fra han pgs han var/er hard på flaska og de har ikke hatt en grei barndom. Overhørte henne si til sønnen sin, som da var rundt 3-4 åt, på en sommerfest med familie jobben arrangerte at «stakkars gutten min, storebror og storesøster vil ikke bli kjent med deg»…..asså! Man sier bare ikke sånt til et bsrn! Noe jeg også ikke klarte å la være å si til henne. Tok det dog ikke til seg og ble pissesur på meg Folk som bruker barn på den måten der skal du få billig fra meg Benedikte ville kommet så mye bedre ut av det hadde hun lagt seg flat og beklaget at hun trådde feil, og at hun nå har tatt lærdom av det. Det er rom for å feile, ingen mennesker er perfekte eller ferdig utlært. Man lærer så lenge man lever, og takk og lov for det, Har hun gjort det?? Sagt dette til barnet sitt?? I så fall er jo dama gal, rett og slett!! Endret 21. juni 2023 av Bibbi_ 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 21. juni 2023 #1553 Del Skrevet 21. juni 2023 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Har hun gjort det?? Sagt dette til barnet sitt?? I så fall er jo dama gal, rett og slett!! Den ligger på snapchat i noen timer til, det er hårreisende å se/høre hva hun sier til datteren. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 21. juni 2023 #1554 Del Skrevet 21. juni 2023 Har sett nå, men klarte ikke å se hele. For jeg fikk helt vondt på barnet sine veine. Altså, dama må jo få hjelp. Man prater ikke slikt til et barn. Og måten hun tar i mot kritikk på sier mye om henne. Ikke for at jeg er noe lege, men man tenker jo fort at dama kan være litt psykisk syk. Er kanskje ikke lov å skrive det er her inne men det snurrer jo ikke helt riktig oppi toppen hennes når hun sier slikt til et barn. Synd man ikke får lagret disse snappene. 19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 21. juni 2023 #1555 Del Skrevet 21. juni 2023 Å bruke barna sine på den måten er forkastelig…. Men hva man ikke gjør for penger, trist! Rett og slett bare trist! 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 21. juni 2023 #1556 Del Skrevet 21. juni 2023 Bibbi_ skrev (35 minutter siden): Har hun gjort det?? Sagt dette til barnet sitt?? I så fall er jo dama gal, rett og slett!! Det hun sa var «vet du hva? Mamma har de styggeste øyebryna som ekspertene har sett i hele sitt liv» hvor hun etterpå forsøker å få en reaksjon fra datteren (som så absolutt filmes og vises ansiktet på) ved å måpe sjokkert og spørre «hva skal vi gjøre med det?!» Datteren svarer «kanskje de vokser ut igjen, eller?» Helt sinnsvakt og umodent å dra inn barna sine så direkte i en some-konflikt 😳🤦🏻♀️ «Nå er mamma skikkelig teit for nå er mamma skikkelig barnslig. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere på dette her!» avslutter hun med. Det er det eneste hun skal få rett i. 33 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. juni 2023 #1557 Del Skrevet 21. juni 2023 frkbibelstripp skrev (11 minutter siden): Det hun sa var «vet du hva? Mamma har de styggeste øyebryna som ekspertene har sett i hele sitt liv» hvor hun etterpå forsøker å få en reaksjon fra datteren (som så absolutt filmes og vises ansiktet på) ved å måpe sjokkert og spørre «hva skal vi gjøre med det?!» Datteren svarer «kanskje de vokser ut igjen, eller?» Helt sinnsvakt og umodent å dra inn barna sine så direkte i en some-konflikt 😳🤦🏻♀️ «Nå er mamma skikkelig teit for nå er mamma skikkelig barnslig. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere på dette her!» avslutter hun med. Det er det eneste hun skal få rett i. Måtte se den på nytt nå, og det stemmer. Det at hun sa at noen hadde skrevet at hun var stygg og dum var da hun gikk med babyen i bæresele. Men jeg tok feil da jeg skrev at hun ikke filmet eldste da hun satt ved bordet sammen med 4-åringen og hadde denne samtalen. Ungens reaksjon ble filmet, Og Benedikte la skikkelig på med høyt tonefall, overdrevne håndbevegelser, holdt seg for munnen etter hun hadde sagt at «mamma har de styggeste øyenbrynene ekspertene har sett i heeeele sitt liv😳😳😳 Åhhhh…..åhhhhh-, hva skal vi gjøre med der😳😳», deretter filmes en unge som man kan se ikke forstår hva skjer og som snurrer på smokken før hun svarer «kanskje de vokser ut igjen» Benedikte prøver å ufarliggjøre reaksjonen sin med at hun er fortsatt i fjerde trimester, reagerer barnslig pga hormoner og mye dritt som skjer på familiefronten. Usikker på hvor gammel babyen er, men de 12 første ukene etter fødsel blir betegnet som fjerde trimester. Greit nok at man er ekstra hormonell etter fødsel, men det er ingen unnskyldning for å bruke et barn på den måten der. Benedikte har flere ganger før tråkket feil, som alle mennesker gjør, uten å være i fjerde trimester. 23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 21. juni 2023 #1558 Del Skrevet 21. juni 2023 Altså, det er hårreisende hvordan hun oppfører seg! Jeg så instastoryen til Fru Johansen i går og skjønte med en gang at det måtte være Benedikte da jeg så hva hun la ut. Jeg sluttet å følge henne for lenge siden, men kjente igjen det likevel. Hun er helt utrolig dårlig på å innrømme feil og ta til seg kritikk🤯 Går rett i offerrollen hver gang og det gjelder ikke bare når hun er ekstra hormonell! At hun der selger kurs er helt utrolig. 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. juni 2023 #1559 Del Skrevet 22. juni 2023 Jobbermedbarn skrev (På 20.6.2023 den 12.15): Ser ikke influensere selv hvor lite tillitsvekkende det er å aldri ta selvkritikk? Aldri kunne skrive at «Dette var ikke bra, jeg ser det og sletter innlegget/videoen». Det er så gjennomgående at man virkelig undrer seg over om det er visse personlige trekk som trekker en til dette yrket. Jeg er i alle fall overbevist om at dette yrket ikke er sunt for hverken influenseren selv eller de rundt. Hva gjør man ikke for penger? Det virker som det kun er penger som er drivkraften. Koste hva det koste vil. BH er jo stadig på fisking etter samarbeid. Jeg ble mildt sagt sjokkert når hun hadde den samtalen med dattera si. Noen sier mamma er stygg…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. juni 2023 #1560 Del Skrevet 22. juni 2023 Jeg kan veldig lite om båt, men hvorfor er ikke barna og de voksne også foresten sikret med flytevest? Er det ikke påbudt? Det drukner nesten like mange i året som dør i trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå