Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Gjest Finlay
LinnHenrikke skrev (1 time siden):

Lenge siden jeg har sett et så lite diskre forsøk på spons. Direkte pinlig, håper ikke Embla biter på.

B235624E-E013-4F81-9A7A-4A4D858BE8E1.jpeg

"Noen som har erfaring med de?"

Er det ikke bare å spørre en hvilken som helst kollega?😂

Embla har vel forsynt omtrent hver influencer i Norge med bunad, så burde være en enkel sak å finne noen med "erfaring".

Flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finlay skrev (55 minutter siden):

Embla har vel forsynt omtrent hver influencer i Norge med bunad, så burde være en enkel sak å finne noen med "erfaring".

Flaut.

Sophie elise fikk sponset bunad av disse i forbindelse med den famøse "sperm på bunad"-perioden i livet sitt. Øyunn Krogh fikk sponset bunad av disse i år. De fremstår om veldig ivrige etter å kle opp velvillige influencere. Veldig puteflaut å se FOMOen til Benedicte 

Endret av AntiBullshit
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (2 timer siden):

Lenge siden jeg har sett et så lite diskre forsøk på spons. Direkte pinlig, håper ikke Embla biter på.

B235624E-E013-4F81-9A7A-4A4D858BE8E1.jpeg

Å det er jo så .... flaut og pinlig dekker vel egentlig ikke det jeg tenker. Stort panneklask i hvertfall 🤦‍♀️ Uff... det finnes ikke noe  mer dumt og flaut enn folk som tror de er noe mer enn de er. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (10 timer siden):

Flaut.

Kaller denne festdrakten for «influenser bunaden». De fikk plenty av reklame på TV2 17.mai. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si hun drømmer stort når hun «vurderer» å kjøpe en bolig i Drammen sentrum for å bruke som kontor…🤣 Skal man kjøpe bolig i sentrum i Drammen må du spytte ut med minst 3-4 millioner.

Den billigste boligen i Drammen sentrum ligger ute til 3,9 millioner. Hun sier de ikke har råd til å kjøpe drømmehuset enda, men en bolig til 3-4 millioner skal hun liksom ha råd til? Herlighet, alt for å få sine naive følgere og kjøpere til å tro hun er så vellykket. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møffins skrev (3 timer siden):

Må si hun drømmer stort når hun «vurderer» å kjøpe en bolig i Drammen sentrum for å bruke som kontor…🤣 Skal man kjøpe bolig i sentrum i Drammen må du spytte ut med minst 3-4 millioner.

Den billigste boligen i Drammen sentrum ligger ute til 3,9 millioner. Hun sier de ikke har råd til å kjøpe drømmehuset enda, men en bolig til 3-4 millioner skal hun liksom ha råd til? Herlighet, alt for å få sine naive følgere og kjøpere til å tro hun er så vellykket. 

Haha, hun er jo dronninga av overdrivelse. 😂 Rart til og med bilen er fult belånt da, hvis hun har så mye penger 😂 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
Møffins skrev (3 timer siden):

Det der stemmer jo ikke. Det ligger ute sentrale leiligheter til 1,5 mill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (28 minutter siden):

Borettslag/sameier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Borettslag/sameier?

Det finner du info om på finn.no. Mitt poeng er at det ikke stemmer at man minst må ut med 3-4 mill. for en bolig i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (3 minutter siden):

Det finner du info om på finn.no. Mitt poeng er at det ikke stemmer at man minst må ut med 3-4 mill. for en bolig i Drammen.

Et kjapt søk på Finn viser at i eller nær sentrum av Drammen så snakker vi borettslag eller sameie for så lite som 1,5 mill.

Noe som betyr at det er svært lite sannsynlig at BH får lov til å bruke den boligen til ren næring.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Et kjapt søk på Finn viser at i eller nær sentrum av Drammen så snakker vi borettslag eller sameie for så lite som 1,5 mill.

Noe som betyr at det er svært lite sannsynlig at BH får lov til å bruke den boligen til ren næring.

Poenget var at det kom en påstand om pris på bolig i Drammen som ikke stemmer. Jeg har ikke uttalt meg om hva som skal til for at man kan bruke en leilighet til næringsvirksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var at det kom en påstand om pris på bolig i Drammen som ikke stemmer. Jeg har ikke uttalt meg om hva som skal til for at man kan bruke en leilighet til næringsvirksomhet.

Men påstanden stemmer jo om en tar i betrakting om hvor hun vil kjøpe og hva hun skal bruke den til?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lily Of the Valley
Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Men påstanden stemmer jo om en tar i betrakting om hvor hun vil kjøpe og hva hun skal bruke den til?

Sitat: «Den billigste boligen i Drammen sentrum ligger ute til 3,9 millioner». 
Nei, det stemmer ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat: «Den billigste boligen i Drammen sentrum ligger ute til 3,9 millioner». 
Nei, det stemmer ikke. 

«Drammen sentrum» og «kontor». Sitat BH.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (1 time siden):

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Når BH skriver «bolig» regner jeg med at hun mener enebolig, og ikke leilighet. Men det er nok leilighet hun mener, men «bolig» høres mer luksuriøst ut så er nok derfor hun har valgt å ordlegge seg slik🙂 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lily Of the Valley
Møffins skrev (7 timer siden):

Når BH skriver «bolig» regner jeg med at hun mener enebolig, og ikke leilighet. Men det er nok leilighet hun mener, men «bolig» høres mer luksuriøst ut så er nok derfor hun har valgt å ordlegge seg slik🙂 

Nei, hun mener selvsagt ikke enebolig når hun helt spesifikt også sier leilighet i samme slengen. Begrepet bolig er jo ikke luksuriøst: https://www.ssb.no/bygg-bolig-og-eiendom/bolig-og-boforhold/statistikk/boliger?fane=om 

Bolig vil også være leiligheter og hybler. Det trodde jeg var allmennkunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (14 timer siden):

Hun skal nok ikke bruke en enebolig som kontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
LinnPinnSukkerspin skrev (På 18.5.2023 den 8.52):

Hun er så dårlig på å merke reklame!! Hun hadde et samarbeid med Starbucks i forrige uke, må står koppen hennes fint plassert midt i bilde…. Men ikke merket med reklame🤬 Hun som liksom skal lære opp andre🙈

Det er vel slik de lærer da. Regler gjelder kun for andre. Høye på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere gidder å diskutere dette en gang.. Det eneste sikre her at ikke dette prosjektet (heller) kommer til å bli noe av 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...