sarabella Skrevet 3. februar 2023 #1161 Del Skrevet 3. februar 2023 Altså denne dama gir meg så mye underholdning! Nå forteller hun at hun har vært blodfattig siden forrige fødsel fordi hun mistet to liter blod og ikke fikk blodoverføring. Så da går hun på høydose jerntilskudd før fødsel nå fordi hun er en bløder. Skal ikke kimse av sykdom og hemofili, om det er det hun har! Men rent medisinsk så har hun jo ikke gått anemisk siden forrige fødsel, for så å forsøksvis øke HB med jerntilskudd nå før fødsel. Skjønner hun ikke selv at denne måten hennes med å overdrive og lyve sånn gir henne mindre tillit blant folk? Det er jo nesten utelukkende overdrivelse og løgn deg hun kommer med. Bare hvordan hun i går la det frem at de fryktet svangerskapsforgiftning pga symptombildet og ble henvist på sykehuset. Men kontrolltimen ble satt til mandag, på dag fire etter mistanke om preeklampsi. Da er ikke mistanken så stor altså. 38 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 3. februar 2023 #1162 Del Skrevet 3. februar 2023 Hun eeeelsker å overdrive og lyve. Alt for å virke så interessant og viktig. Og hun blir tatt i den ene løgnen etter den andre. At noen digger denne dama er for meg veldig merkelig! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 3. februar 2023 #1163 Del Skrevet 3. februar 2023 Snublefot62 skrev (4 timer siden): 17k 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 3. februar 2023 #1164 Del Skrevet 3. februar 2023 sarabella skrev (6 timer siden): Altså denne dama gir meg så mye underholdning! Nå forteller hun at hun har vært blodfattig siden forrige fødsel fordi hun mistet to liter blod og ikke fikk blodoverføring. Så da går hun på høydose jerntilskudd før fødsel nå fordi hun er en bløder. Skal ikke kimse av sykdom og hemofili, om det er det hun har! Men rent medisinsk så har hun jo ikke gått anemisk siden forrige fødsel, for så å forsøksvis øke HB med jerntilskudd nå før fødsel. Skjønner hun ikke selv at denne måten hennes med å overdrive og lyve sånn gir henne mindre tillit blant folk? Det er jo nesten utelukkende overdrivelse og løgn deg hun kommer med. Bare hvordan hun i går la det frem at de fryktet svangerskapsforgiftning pga symptombildet og ble henvist på sykehuset. Men kontrolltimen ble satt til mandag, på dag fire etter mistanke om preeklampsi. Da er ikke mistanken så stor altså. Jeg lå i grenseland for SF da jeg var 7 mnd på vei, var hos jordmor hver uke for oppfølging. Og hver uke ble jeg sendt direkte til sykehuset for sjekk fordi verdiene mine var høye. Så at hun får time etter fire dager er bare teit, da er det ikke noe hast, nei😅 Tenker det er oppfølging for symfysemålene. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plast Skrevet 3. februar 2023 #1165 Del Skrevet 3. februar 2023 Når du betaler 17.000kr for coach for å bli enda litt mer narsissist. Hadde reklamert om jeg hadde vært Benedicte. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 4. februar 2023 #1166 Del Skrevet 4. februar 2023 sarabella skrev (På 3.2.2023 den 11.39): Altså denne dama gir meg så mye underholdning! Nå forteller hun at hun har vært blodfattig siden forrige fødsel fordi hun mistet to liter blod og ikke fikk blodoverføring. Så da går hun på høydose jerntilskudd før fødsel nå fordi hun er en bløder. Skal ikke kimse av sykdom og hemofili, om det er det hun har! Men rent medisinsk så har hun jo ikke gått anemisk siden forrige fødsel, for så å forsøksvis øke HB med jerntilskudd nå før fødsel. Skjønner hun ikke selv at denne måten hennes med å overdrive og lyve sånn gir henne mindre tillit blant folk? Det er jo nesten utelukkende overdrivelse og løgn deg hun kommer med. Bare hvordan hun i går la det frem at de fryktet svangerskapsforgiftning pga symptombildet og ble henvist på sykehuset. Men kontrolltimen ble satt til mandag, på dag fire etter mistanke om preeklampsi. Da er ikke mistanken så stor altså. Hemofili /Blødersykdom er det vel kun gutter som kan ha? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. februar 2023 #1167 Del Skrevet 4. februar 2023 Blålilla skrev (4 minutter siden): Hemofili /Blødersykdom er det vel kun gutter som kan ha? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sarabella Skrevet 4. februar 2023 #1168 Del Skrevet 4. februar 2023 Blålilla skrev (5 minutter siden): Hemofili /Blødersykdom er det vel kun gutter som kan ha? Neida, det rammer det kvinnelige kjønn og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 4. februar 2023 #1169 Del Skrevet 4. februar 2023 Birdo skrev (På 3.2.2023 den 17.51): Jeg lå i grenseland for SF da jeg var 7 mnd på vei, var hos jordmor hver uke for oppfølging. Og hver uke ble jeg sendt direkte til sykehuset for sjekk fordi verdiene mine var høye. Så at hun får time etter fire dager er bare teit, da er det ikke noe hast, nei😅 Tenker det er oppfølging for symfysemålene. Samme tenker jeg også. Jeg var på hils med koronavakta på utsiden av sykehuset til slutt 😅. Alle gangene jeg ble sendt fra jordmor var det rett fra jordmor og opp på sykehuset. Jeg hadde alvorlig preeklamsi og prematur fødsel til slutt da. Å Vente 4 dager, da er det ikke store mistankene.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 4. februar 2023 #1170 Del Skrevet 4. februar 2023 Selv om de ikke tror det er akutt kan man jo fortsatt ha svangerskapsforgiftning. Min jordmor mistenkte svangerskapsforgiftning en fredag, jeg hadde ingen symptomer bortsett fra blodtrykk, merket det ikke selv. Ble sendt på sykehuset samme dag, men fikk dra hjem over helgen og komme tilbake på mandag. Ble innlagt for observasjon og fødte så babyen i uke 25. Ellers enig i det dere skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 4. februar 2023 #1171 Del Skrevet 4. februar 2023 Marthos skrev (26 minutter siden): Selv om de ikke tror det er akutt kan man jo fortsatt ha svangerskapsforgiftning. Min jordmor mistenkte svangerskapsforgiftning en fredag, jeg hadde ingen symptomer bortsett fra blodtrykk, merket det ikke selv. Ble sendt på sykehuset samme dag, men fikk dra hjem over helgen og komme tilbake på mandag. Ble innlagt for observasjon og fødte så babyen i uke 25. Ellers enig i det dere skriver. Jeg ble også sendt hjem, noen ganger måtte jeg bli over natten. Men ble fortsatt sendt til sykehuset samme dag for sjekk😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. februar 2023 #1172 Del Skrevet 5. februar 2023 sarabella skrev (21 timer siden): Neida, det rammer det kvinnelige kjønn og. Dog svært sjeldent. Genfeilen sitter på X-kromosomet, så kvinner er bærere av genfeilen. Hemofili overføres fra mor til sønn, og sønnen blir bløder hvis moren er bærer av genfeilen https://www.roche.no/losninger/fokusomrader/sjeldne-sykdommer/hemofili/ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. februar 2023 #1173 Del Skrevet 5. februar 2023 Birdo skrev (På 3.2.2023 den 17.51): Jeg lå i grenseland for SF da jeg var 7 mnd på vei, var hos jordmor hver uke for oppfølging. Og hver uke ble jeg sendt direkte til sykehuset for sjekk fordi verdiene mine var høye. Så at hun får time etter fire dager er bare teit, da er det ikke noe hast, nei😅 Tenker det er oppfølging for symfysemålene. Men å ikke få det til å virke alvorlig gir jo ingen klikk og følgere... Klart denne damen får alt man kan få. Rart hun ikke har svangerskapsdiabetes også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. februar 2023 #1174 Del Skrevet 5. februar 2023 Plast skrev (På 31.1.2023 den 12.53): Hun hadde tatt seg tid til det om det var positiv oppmerksomhet rundt henne💁🏼♀️ Det hadde hun absolutt. Men hun klarer ikke å svare for seg. Skjønner at hun har driti seg ut IGJEN! Klart hun hadde hatt tid. Nå i helgen stod hun på Gulskogen senteret og drev med bruktsalg. Det er sikkert trygt og godt og ingen der som stiller kritiske spørsmål. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 9. februar 2023 #1175 Del Skrevet 9. februar 2023 Bibbi_ skrev (På 5.2.2023 den 17.22): Det hadde hun absolutt. Men hun klarer ikke å svare for seg. Skjønner at hun har driti seg ut IGJEN! Klart hun hadde hatt tid. Nå i helgen stod hun på Gulskogen senteret og drev med bruktsalg. Det er sikkert trygt og godt og ingen der som stiller kritiske spørsmål. Haha, veldig godt poeng faktisk!!!😂😂 Mon tro hva unnskyldningen hadde vært for å ikke stille om hun ikke var gravid. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 10. februar 2023 #1176 Del Skrevet 10. februar 2023 Tungvint å kjøre til Kristiansand med elbil på vinteren. For da må det lades😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 10. februar 2023 #1177 Del Skrevet 10. februar 2023 Herlighet, snakk om å aldri ta til seg noe kritikk da 😅 Når flere har sendt inn kommentarer på at hun klager så mye og det eneste hun gjør er å gå rett i angrep på de som har sendt inn! Den ene kommentaren syns jeg ikke var ufin i det hele tatt, selv om det selvfølgelig ikke er nødvendig å sende det til henne. Jeg syns også hun klager mye og det er en av grunnene til at jeg ikke gidder å følge fast. Selvsagt er det lov å klage litt, men det er måten hun gjør det på og at det er relativt ofte. Og innblandet mye av klagingen er det også en usjarmerende skryting som absolutt ikke tiltaler meg. Det er en god del influensere som har noe å lære av hvordan man møter kritikk altså. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 10. februar 2023 #1178 Del Skrevet 10. februar 2023 Liker at hun er pissesur for særdeles lite om dagen, og svarer relativt konstruktive tilbakemeldinger med kjeft og hånlige svar. Samtidlig som hun ber en følger om å investere i psykolog og livscoach for å bli et hyggeligere menneske😂 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 10. februar 2023 #1179 Del Skrevet 10. februar 2023 Minombre skrev (33 minutter siden): Herlighet, snakk om å aldri ta til seg noe kritikk da 😅 Når flere har sendt inn kommentarer på at hun klager så mye og det eneste hun gjør er å gå rett i angrep på de som har sendt inn! Den ene kommentaren syns jeg ikke var ufin i det hele tatt, selv om det selvfølgelig ikke er nødvendig å sende det til henne. Jeg syns også hun klager mye og det er en av grunnene til at jeg ikke gidder å følge fast. Selvsagt er det lov å klage litt, men det er måten hun gjør det på og at det er relativt ofte. Og innblandet mye av klagingen er det også en usjarmerende skryting som absolutt ikke tiltaler meg. Det er en god del influensere som har noe å lære av hvordan man møter kritikk altså. Det som er skremmende er at hun driver med influenserkurs. Fort gjort at denne måten å håndtere kritikk på sprer seg. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 10. februar 2023 #1180 Del Skrevet 10. februar 2023 Snublefot62 skrev (8 minutter siden): Det som er skremmende er at hun driver med influenserkurs. Fort gjort at denne måten å håndtere kritikk på sprer seg. Skulle gjerne likt å se hva hun lærer bort i kursene sine om det ja. Hun kan det i hvert fall ikke selv! Og ja, hun får sikkert mange usaklige kommentarer hver dag, men både ifht NAV- saken og annen konstruktiv kritikk hun har fått, er det null evne til å ta ting til seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå