Bibbi_ Skrevet 13. september 2022 #701 Skrevet 13. september 2022 skruf skrev (1 minutt siden): Åh……hun fremstiller seg jo som skikkelig suksessfull forretningskvinne som nettopp har sittet i over 3 timer med Mail og flere telefonmøter, kjøper et gulvteppe som koster det hvite ut av øya på en…..oppussing hele tiden. Fremstiller seg veldig suksessfull Etter «Alle elsker camping» Kan hende hun har vært med på noe mer altså. Hun lærer vel bort også, hvordan bli en influenser... Jeg husker henne fra Alle elsker camping.
Chang Skrevet 13. september 2022 #702 Skrevet 13. september 2022 Hun var også med på et plus size modellprogram for mange år siden, som jeg ikke husker navnet på.. Ikke at det kan ha utgjort noe stort beløp men
J.. Skrevet 13. september 2022 #703 Skrevet 13. september 2022 Chang skrev (27 minutter siden): Hun var også med på et plus size modellprogram for mange år siden, som jeg ikke husker navnet på.. Ikke at det kan ha utgjort noe stort beløp men Top Model Norge.
Jolanda Skrevet 13. september 2022 #704 Skrevet 13. september 2022 Hun er vel ikke stort mer enn influencer med eget firma om hvordan være influencer. 4
odipodis Skrevet 16. september 2022 #705 Skrevet 16. september 2022 Fra gravidoppdateringen på Instagram: Hvor lenge skjulte hun for typen at hun var gravid? 7
Flettfrid Skrevet 16. september 2022 #706 Skrevet 16. september 2022 odipodis skrev (2 minutter siden): Fra gravidoppdateringen på Instagram: Hvor lenge skjulte hun for typen at hun var gravid? Dette er bare piss, for å forsøke å opprettholde narrativet om at hun har visst siden før sommeren at hun var gravid. Det blir bare mer og mer flaut. Vet ikke om det er for å overbevise lettlurte følgere eller pga at de ble meldt til barnevernet etter den famøse kvelden de låste 3 åringen inne i båten mens de selv gikk på konsert. Det blir uansett bare værre og værre jo lengre hun drar det nå. 30 2
Snublefot62 Skrevet 16. september 2022 #707 Skrevet 16. september 2022 Flettfrid skrev (1 minutt siden): Dette er bare piss, for å forsøke å opprettholde narrativet om at hun har visst siden før sommeren at hun var gravid. Det blir bare mer og mer flaut. Vet ikke om det er for å overbevise lettlurte følgere eller pga at de ble meldt til barnevernet etter den famøse kvelden de låste 3 åringen inne i båten mens de selv gikk på konsert. Det blir uansett bare værre og værre jo lengre hun drar det nå. Nettopp. Hvor mange vet egentlig at de er gravid i de første 1-4 ukene? Jeg vil påstå ekstremt få om noen. Det første tegnet er vel ofte at mensen uteblir? Og da snakker vi om uke 4-5. Og med tanke på at tidslinjen hun legger ut (ikke den hun påstår selv) viser at hun var/er ca i uke 16 nå så er det ikke nubbetjangs at hun hadde peiling på at hun var gravid før langt uti juli. Låg hun kvalm i juni så var hun enten syk eller må selv ha trodd hun var syk. Men hun prøver alt hun kan for å selge inn at hun er langt på vei. For da kan hun jo ikke ha drukket i sommer og oppført seg så tåpelig som hun har lagt ut at hun har gjort. Nå og da tydeligvis kvalm. https://www.helsenorge.no/gravid/gravid-uke-for-uke/uke-1-2-3-4-og-5/ 12
Bibbi_ Skrevet 16. september 2022 #708 Skrevet 16. september 2022 Hun var jo knapt gravid i juni! Må bare le av hele "dama". 🤦♀️ 4
Mio-lio Skrevet 16. september 2022 #709 Skrevet 16. september 2022 Jeg har vist i uke 3-4 at jeg er gravid hver gang. Men det var jo planlagte graviditeter å derfor begynt å teste så og si med en gang etter eggløsning. Så at det er få som vet i uke 3-4 stemmer ikke. De som aktivt prøver vet. Uplanlagt derimot er jeg enig i at uteblitt mensen ofte er første tegn. 4
Snublefot62 Skrevet 16. september 2022 #710 Skrevet 16. september 2022 Mio-lio skrev (32 minutter siden): Jeg har vist i uke 3-4 at jeg er gravid hver gang. Men det var jo planlagte graviditeter å derfor begynt å teste så og si med en gang etter eggløsning. Så at det er få som vet i uke 3-4 stemmer ikke. De som aktivt prøver vet. Uplanlagt derimot er jeg enig i at uteblitt mensen ofte er første tegn. At du visste utelukker ikke at få vet det. Helsenorge skriver og at få merker endringer så tidlig. Så skal en vite det så tidlig så er det tilfeldig eller så prøver en aktivt slik dere gjorde. Men. Er det da sånn tro at de har prøvd aktivt men BH har holdt det hemmelig at de lyktes for kjæresten. Eller kanskje det er BH som kun har prøvd aktivt uten at kjæresten visste det? Vet ikke om dette er så mye bedre for BH… 12
Mio-lio Skrevet 16. september 2022 #711 Skrevet 16. september 2022 Snublefot62 skrev (2 minutter siden): At du visste utelukker ikke at få vet det. Helsenorge skriver og at få merker endringer så tidlig. Så skal en vite det så tidlig så er det tilfeldig eller så prøver en aktivt slik dere gjorde. Men. Er det da sånn tro at de har prøvd aktivt men BH har holdt det hemmelig at de lyktes for kjæresten. Eller kanskje det er BH som kun har prøvd aktivt uten at kjæresten visste det? Vet ikke om dette er så mye bedre for BH… Du gjentar jo bare hva jeg skriver. Svaret mitt var til de som skriver at man umulig kan vite at man er gravid så tidlig. Det stemmer ikke. De som aktivt prøver finner som regel ut så tidlig. Hva BH har vist eller ikke vet jeg ikke, å bryr meg heller ikke. Følger hu ikke, å vet egentlig ikke hvem hun er en gang. Svaret mitt var til de som kommer med påstander om at det er umulig å vite så tidlig. For det stemmer jo rett å slett ikke. 2
Snublefot62 Skrevet 16. september 2022 #712 Skrevet 16. september 2022 Mio-lio skrev (9 minutter siden): Du gjentar jo bare hva jeg skriver. Svaret mitt var til de som skriver at man umulig kan vite at man er gravid så tidlig. Det stemmer ikke. De som aktivt prøver finner som regel ut så tidlig. Hva BH har vist eller ikke vet jeg ikke, å bryr meg heller ikke. Følger hu ikke, å vet egentlig ikke hvem hun er en gang. Svaret mitt var til de som kommer med påstander om at det er umulig å vite så tidlig. For det stemmer jo rett å slett ikke. Jeg gjentar noe og presiserer noe annet. Uansett ser jeg ingen her som sier det er umulig at hun visste. Bare at det er svært lite sannsynlig. 2
Mio-lio Skrevet 16. september 2022 #713 Skrevet 16. september 2022 Vist hun er 16 uker på vei nå så fant hun nok ut i slutten av juni starten av juli.
Mio-lio Skrevet 16. september 2022 #714 Skrevet 16. september 2022 (endret) Snublefot62 skrev (10 minutter siden): Jeg gjentar noe og presiserer noe annet. Uansett ser jeg ingen her som sier det er umulig at hun visste. Bare at det er svært lite sannsynlig. Men hvorfor er det svært lite sannsynlig ? Om hun er 16 uker på vei nå så skulle mensen kommet ca 24 juni. Da er det jo ikke utenkelig at hun har tatt en test rundt slutten av juni/starten av juli Endret 16. september 2022 av Mio-lio 1
Snublefot62 Skrevet 16. september 2022 #715 Skrevet 16. september 2022 Mio-lio skrev (6 minutter siden): Men hvorfor er det svært lite sannsynlig ? Om hun er 16 uker på vei nå så skulle mensen kommet ca 24 juni. Da er det jo ikke utenkelig at hun har tatt en test rundt slutten/starten av juli Når mensen uteblir i uke fem er det økende sannsynlighet for at hun visste. Det er uke 3-4 jeg anser det er lite sannsynlig at hun visste hun var gravid. 2
Mio-lio Skrevet 16. september 2022 #716 Skrevet 16. september 2022 (endret) Snublefot62 skrev (9 minutter siden): Når mensen uteblir i uke fem er det økende sannsynlighet for at hun visste. Det er uke 3-4 jeg anser det er lite sannsynlig at hun visste hun var gravid. Du skriver over her at hun umulig kunne vite at hun var gravid før godt uti juli. Å om hun er 16 uker nå så var hun 5 uker i siste uka av juni. Men samma det. Hva er dette greiene med at hun låste ungen inne på båten å dro på konsert ? Gjorde hun virkelig det ? Håper virkelig denne konserten da var rett utenfor båten å at hun hadde med babycall å var typ bare noen meter unna båten 😵 å ikke minst kunne se båten hele tiden, å var klinkende edru. Endret 16. september 2022 av Mio-lio 1
Despicable Me Skrevet 16. september 2022 #717 Skrevet 16. september 2022 Mio-lio skrev (1 time siden): Du skriver over her at hun umulig kunne vite at hun var gravid før godt uti juli. Å om hun er 16 uker nå så var hun 5 uker i siste uka av juni. Men samma det. Hva er dette greiene med at hun låste ungen inne på båten å dro på konsert ? Gjorde hun virkelig det ? Håper virkelig denne konserten da var rett utenfor båten å at hun hadde med babycall å var typ bare noen meter unna båten 😵 å ikke minst kunne se båten hele tiden, å var klinkende edru. Vi må jo ikke glemme at politiet passet på.. 3
Mio-lio Skrevet 16. september 2022 #718 Skrevet 16. september 2022 Despicable Me skrev (20 minutter siden): Vi må jo ikke glemme at politiet passet på.. Ok ? Jeg kjenner som sakt ikke til denne dama, så saken er helt ny for meg.
Despicable Me Skrevet 16. september 2022 #719 Skrevet 16. september 2022 janne201 skrev (På 22.7.2022 den 23.42): Det spørs jo helt på om vi kan tro på det hun sier. Hun har jo snakket mye om det å fortsette å leve som før selv om man får barn, snakket vel om null rutiner osv. Og når hun la ut storyen i natt skrev hun «alt går!», som at det er null problem å fortsette å feste selv om man har barn, uten barnevakt. På storyen skrev hun at det var null problem fordi: hun hadde babycall, hadde krangla seg til å legge båten bare (!) 30 meter unna, og hun sjekket hvert 15. minutt. Pluss at hun var edru. Etter flere timer med kritikk kom det fram at dette var et samarbeid med politi og vakter (særlig), at bekjente satt i nabobåten (hvorfor ikke i båten deres, og hvorfor låste de døren slik at de ikke kunne komme seg inn ved behov) og at de hadde videoovervåkning og monitor i båten. Det er veldig rart at hun valgte så mange timer på å komme med disse faktaene (som skurrer), og at hun valgte å slette stories (både angående nach i området og det med babycallen). Og når hun først skulle uttale seg la hun mest vekt på dette med redningsvest. Pluss at hun «var der bare en time, og var edru» når storyene viste 3 timer med konsert og skåling fra hennes side og. Så nei, stoler ikke på noe hun sier, og absolutt kritikkverdig. Unødvendig av begge å dra på fest, unødvendig å ikke skaffe barnevakt, unødvendig at far drikker seg så dritings når de sover nesten oppå hverandre i båten, og spesielt unødvendig å risikere at datteren våknet uten at noen var der for henne. Kunne nabo-båten høre henne gråte f.eks, med det bråket rundt dem? Og uansett kom de seg jo ikke inn til henne? Og kunne B hørt henne på babycallen i det bråket? Og enn hvis det var dårlig signal på babycallen pga avstanden slik at ingen lyd kom gjennom? Nei gud, at folk mener dette IKKE er kritikkverdig, er helt sykt. Langt innlegg, men jeg blir så provosert. Jævla løvemamma, liksom. Skryter av klasse 1 kapteinen som var så full at han måtte passes på hele natten. @Mio-lio 3
Mio-lio Skrevet 16. september 2022 #720 Skrevet 16. september 2022 Despicable Me skrev (3 minutter siden): @Mio-lio Uff 🤦🏼♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå