AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Jeg har en god tone med tre menn jeg godt kunne tenkt meg å blitt litt bedre kjent med. Har dårlig erfaring med dating via tinder fra før, og er litt redd for å begi meg ut på det igjen. Det jeg lurer på er om noen litt mer drevne damer i gamet kan gi meg noen «red flags» jeg bør se etter for å kunne luke ut de råtne tomatene før det går for langt ! På forhånd takk 😃 Anonymkode: 5b3d4...5b6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Hva er du ute etter da? Varig forhold? Og hva er i tilfelle viktig for deg med tanke på et varig forhold? Og så må du spørre ut fra det... Ellers er typiske røde flagg sexprat før man har møttes, at de ikke spør spørsmål om deg og ditt liv (manglende interesse), at de er unnvikende til å møtes. Anonymkode: 385f8...861 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er du ute etter da? Varig forhold? Og hva er i tilfelle viktig for deg med tanke på et varig forhold? Og så må du spørre ut fra det... Ellers er typiske røde flagg sexprat før man har møttes, at de ikke spør spørsmål om deg og ditt liv (manglende interesse), at de er unnvikende til å møtes. Anonymkode: 385f8...861 tilføyer: de ønsker å møtes hjemme på første date! Det er stort rødt flagg! Anonymkode: 385f8...861 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå