Gå til innhold

Andregangsprøver

Julie97

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fame skrev (4 minutter siden):

Mange dpo er du i dag? Synes de ser ganske positive ut :heiajente:

FF sier jeg er 11 dpo, men tror selv at jeg er 12 dpo. Tenker bare testene ville vært sterkere positiv idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke klok på dette jeg.. ser fortsatt en svak strek. Kanskje litt sterkere når den har tørket nå, men ikke mye. Kjenner mye stikkinger og murringer, men vanskelig å si om det betyr gravid eller snart mensen 🙄 20230908_185129.thumb.jpg.154284e853fae3d434808436957ccc70.jpg

Dette er innen tidsfristen

20230908_191927.thumb.jpg.7af870f8af7e7e4c686c6006b7ded7c7.jpg

Dette er de 3 siste testene etter de har tørket.

Tror dere det fortsatt er håp, eller er dette åpenbart en kjemisk? 😭 har bare negative erfaringer med så svake tester over tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen i morgest så ganske negativ ut..

20230909_050504.thumb.jpg.eb1711c427f5008cf9e6d83eb4a2c3e5.jpg

og rett etter jeg tok den tørket jeg meg, og der var det litt rosa blod på papiret. Synes det er så rart. Har aldri hatt kortere lutealfase enn 14 dager før, ikke engang de første syklusene etter fødsel. I følge FF er jeg jo 12 dpo idag, men jeg tror selv 13 dpo. Kanskje jeg hadde EL enda en dag tidligere  🤔

Var ganske nedstemt i går da jeg skjønte at dette ikke kom til å gå veien, men nå må jeg bare prøve å se fremover igjen til en ny prøverunde. Men må si det er slitsomt å være på denne emosjonelle berg- og dalbanen. Hadde jo et lite håp om at det skulle gå raskere med nr 2 da jeg visste at jeg kunne jo bli gravid og føde et frisk barn tidligere. Men, gode ting tar tid, og vi skal nok få det til etterhvert!

(Må bare si at jeg vet at 4 mnd ikke er lenge for mange av dere her på prøverforumet, og jeg er veldig takknemmelig for at jeg er så heldig å ha en 1åring som er så frisk og rask, så jeg skal vel egentlig ikke klage så mye, måtte bare lufte meg)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? ❤️ Alltid lov å bli lei seg ved negativ test uavhengig av hvor lenge man har prøvd og hva som har skjedd underveis 💕 Vondt kan det være uansett..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går greit med meg, fikk mensen for fullt 10.09 , så nå prøver bare å se frem til en ny prøveperiode 😊 Tror grunnen til at jeg blir så nedstemt hver gang er fordi jeg får opp forhåpningene mine med en svak positiv test, for å så få negative tester. Vet jeg burde prøve å vente lengere med å teste, men tror jeg glemmer litt hvor nedstemt jeg blir hver måned når det ikke går veien, også klarer jeg bare ikke vente med å teste 🙈 snart på tide å teste etter EL og tempe. Tenkte å prøve å tempe vaginalt denne gangen da jeg merket at tempen var veldig variabel sist. Så da må jeg bare vente til denne forbaska mensen er helt over, for den har vært ganske heavy og langvarig denne måneden 😣

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

PP 5 - CD 15

Fikk positiv EL test igår og tenker at EL mest sansynlig er i dag ut ifra de tegnene jeg har. EL kom litt senere enn både premom og FF trodde, men det har vel noe med at forige PP var en kjemisk. Vi har lagt inn nok av aksjer denne gangen også, tenker å ta en runde til ikveld for å være sikker 🤞vi skal reise bort i helgen, så da håpef jeg at dagene i DPO land går litt raskere!

Screenshot_20230924_163612_FFApp.thumb.jpg.d67b55349d11cfab78994d1116c0586c.jpg

Her er charten min hittil. Blir spennende å se om tempen øker imorgen 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP5 - 7 DPO

Plutselig var jeg 7 dpo, og dagene har gått veldig fort i dpo-land denne gangen! Nå gjelder det bare å holde seg fra å begynne å teste noen dager til 🙈 er ikke helt erfaren med temping enda, men tror charten min ser bra ut hittil ? 😊

Screenshot_20231001_120112_FFApp.thumb.jpg.3dc55d1ad74e8ddca482082df2911fa7.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du lan begynne å teste straks 😀 krysser fingrene for at den sitter denne gangen 🤞🏻🤞🏻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte jeg å vente med å teste? Nope. Men fikk jeg positive tester nå i kveld på 9 dpo? Jaa 😄 og denne gangen er det to helt tydelige positive tester, trenger ikke å myse for å se! Håper virkelig dette går rette vegen 🤞

20231003_210027.thumb.jpg.932bfb70cb4658ef1ca9ed2ca9081c29.jpg

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo to ganske tydelige streker👏🏻 dette måå bare gå veien 😀👏🏻 spent på test i morgen 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå🥺🥺🥺  ingen tvil der 😍  slik så mine 9 dpo tester ut også 😀

Gratulerer 😍 måtte spiren klore seg fast!

6 dager til 9 dpo her 🫣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 5 - 10 DPO

Ser fortsatt en tydelig strek idag, men er verken sterkere eller svakere synes jeg. Gikk jo ikke så mye tid mellom testene, så prøver å ikke stresse for mye over det. Men jeg stresser mer over tempen min som har vært høy og fin, men som hadde en drop i dag 😬 håper virkelig den går opp igjen i morgen!

20231004_063611.thumb.jpg.0447b806e361ebf73d4bf5c0a06df9ca.jpg

Nederste er fra i dag, øverste i går kveld.

Screenshot_20231004_063724_FFApp.thumb.jpg.9de126682f91e7880f9c7f1a68f14afe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine tester, håper de bare blir sterkere 🥰🤞 Ville ikke stresset så mye over tempen altså, den vil gå opp og ned også når man er gravid, så trenger ikke å bety noe 🤞🤞❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...