Gå til innhold

Han vil ikke ringe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Holder på med en som ikke vil ringe. Han er 39 år, og burde kunne bruke telefon. Men vil ikke ha noen telefonkontakt mellom hver gang vi møtes. Sender standardmeldinger på messenger, samt noen korte meldinger daglig. Hyggelige og greie. Forteller ikke så mye om hva han gjør, og har ofte ikke tid å møtes i helgene. Jeg synes dette er suspekt, er jeg helt urimelig?

Anonymkode: 492ab...3b2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som ikke liker å snakke i telefonen. Ikke spesielt uvanlig det

Anonymkode: 28c8f...21c

• Liker 7
Skrevet

Ja, urimelig. Mange liker ikke å snakke i telefonen, det burde være helt greit.

Anonymkode: 2cc0d...c12

• Liker 5
Skrevet

Det er noen som blir ekstrem formelle i telefon, og ikkje takler det, så det kan vera det er betre med andre former for kommunikasjon

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Holder på med en som ikke vil ringe. Han er 39 år, og burde kunne bruke telefon. Men vil ikke ha noen telefonkontakt mellom hver gang vi møtes. Sender standardmeldinger på messenger, samt noen korte meldinger daglig. Hyggelige og greie. Forteller ikke så mye om hva han gjør, og har ofte ikke tid å møtes i helgene. Jeg synes dette er suspekt, er jeg helt urimelig?

Jeg synes også det er suspekt. Kanskje han er i et forhold? Har vært borti sånne... 

Anonymkode: 2396a...09c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Suspekt at han ikke har tid i helgene. Denne mannen har sikkert en dame.

Anonymkode: 227a4...af0

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg synes også det er suspekt. Kanskje han er i et forhold? Har vært borti sånne... 

Hvordan merket du det?

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kanskje han har telefonskrekk, finnes det. 

Skrevet

Er noe som skurrer når en ikke kan svare på mldr eller tlf i helgene, da tyder det jo på at han er opptatt med noe eller noen, og ikke vil ha kontakt da. Opplevd den typer før også. Er vanskelig å være ærlig skjønner jeg.

Anonymkode: c8d3a...b74

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker heller ikke å snakke i telefonen med folk jeg ikke veldig godt. Syns det fort blir kleint når en ikke helt vet hva en skal si. Liker bedre å snakke med messenger/ sms for da har jeg mer tid på å tenke på hva jeg skal skrive.

Når det sagt så virker han dessverre ikke så veldig intressert i deg.

Anonymkode: f3128...336

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en eks som ALDRIG snakket i telefonen og hatet det.
Meldingene var også alltid korte, så de nesten kunne oppfattes som "frekke" og uinteresserte.
Det var nok bare sånn han var, for han var helt vanlig face-to-face, da var alt hyggeligt

Han endte opp med å være utro og dritt, men tror ikke det hadde noe med meldingene/telefon å gjøre. Noen klarer ikke kommunisere bra nok uten kroppsråk og synes det er ubehageligt. De får liksom dynamikk av det

Anonymkode: d2eef...a98

• Liker 2
Skrevet

Hva har det å si for deg om det er suspekt eller ikke?  Hvis dette ikke er kommunikasjon på det nivået du ønsker og behøver, så går du videre. 

Anonymkode: f241d...0ef

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 19.34):

You are " the Tuesday- chick ".!! 

Anonymkode: 8f2b2...956

• Liker 1
Skrevet

Hadde aldri taklet et forhold med en med telefonskrekk. 

Ser for meg et samliv der jeg må ta alle telefoner i forbindelse med budrunder, bestilling av take away, telefoner til hoteller om vi lander sent, dialog med snekkere, og alt annet som skjer når man er voksen. Der tannhygiene og helse blir stadig utsatt. Der jeg ikke kan ta en telefon for å få noen raske avklaringer i forhold til handling, middagslaging og unger. 

Fullstendig uaktuelt. 

Anonymkode: d8e18...95e

• Liker 2
Skrevet

Han passer ikke for deg. Han dekker ikke dine behov.

Anonymkode: b239a...c25

• Liker 1
Skrevet

Greit å ikke like å snakke i telefon, men dette virket litt suspekt. Kanskje han er i ett annet forhold

• Liker 2
Skrevet

Han virker slem, totalt uinteressert og absolutt ikke som en du bør bruke tid på. Mange menn vil elske en dame som er lidenskapelig og vil ha oppmerksomhet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 20.57):

Hvordan merket du det?

Møtte han på gata....hvor han tydelig var i følge med dama...

• Liker 1
Gjest Trynefaktor
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 19.34):

Jeg hater å snakke i telefonen selv.

Greit å ringe for konkrete ting, men småsnakke i telefonen er noe av det kjedeligste jeg vet. Sender mye heller sms eller meldinger på messenger om det er noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke telefonen til sosiale ting. Formelle ting kan gå, feks kan jeg fint ringe på vegne av andre men ikke på vegne av meg selv. Telefonen er kun til Internett og en sjelden sms. Jeg trenger å se folk jeg snakker med. Uten mimikk og kroppsspråk blir jeg usikker og redd, det kan sitte i lenge før jeg klarer å riste det av meg. 

Anonymkode: 0ac43...4a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...