AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #21 Del Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): "Lett og rett", det kommer an på. Hvis det funker for deg og du synes det er viktig å kunne spise dårlig mat, bare i mindre mengder, så fortsett med det. Men ikke kall periodisk fast og keto for "tull," for det er faktisk mye nærmere en naturlig livsstil enn kaloritelling er. Men som sagt, om det funker for deg, fortsett med det. For min del funker det bedre å endre på hva jeg spiser enn på mengden jeg spiser. Med keto og/eller periodisk faste kan jeg spise meg god og mett til alle måltider, og jeg har blitt kvitt det evindelige søtsuget. Det kan brukes som en slankekur, men det er ingenting i veien for å bare fortsette å spise slik hele livet om man vil. Å endre på når man spiser funker også bedre for meg. I stedet for å holde sukkersuget ved like med å spise litt snop hver dag, spiser jeg heller så mye jeg vil av det på lørdag, som i gamle dager. Anonymkode: 1fd0b...b0c Jada. Jeg trives bare mye bedre med å spise det jeg vil når jeg vil, men ikke i abnorme mengder. Det gjør ting myyye lettere for meg, iallefall. Det er ikke tvil om at jeg rett og slett lappet i meg for mye før i tiden. Etter en runde i hodet kom man frem til at det enkleste var å skru ned mengden kalorier, ikke mengden mat. Spis hva du vil når du vil, men ikke så mye av alt du gjerne vil. Enkelt og svært greit:-) Anonymkode: f4a0a...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #22 Del Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 12.05): Ja, det er det som fungerer. Noen påstår f.eks. at de ikke går ned på 1200 kalorier, men de tracker det nok ikke godt nok. Anonymkode: ae6f9...ae2 Nei. Fungerer ikke for meg. Prøvd utallige ganger over 20 år. Har PCOS, og må kutte ut karbohydrater for å gå ned i vekt, pga insulinresistens. Kaloriunderskudd alene rikker ikke vekta mi. Mange har PCOS uten å vite det, så det kan være grunnen, for de som tracker nøyaktig. Anonymkode: 46ff6...21c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå