AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Jeg har ønsket meg hund hele livet, men av flere ulike grunner så har det ikke passet seg. Når jeg besøker familemedlemmer kjenner jeg på en sorg fordi jeg ikke kan få en hund. Skulle ønske myndighetene priorierte oss ufrivillige hundeløse. Vi er mennesker vi også. Jeg vil ha en liten hund.. Anonymkode: e5312...22d 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Jeg er med i klubben😅 Håper å få hund etterhvert, men til nå har det ikke passet mtp jobb og bolig. Anonymkode: 92603...934
Violetta Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Kan dere ikke være avlastning for en hund? Mange hunder trenger avlastning fra menneskene sine.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Åh, jeg og 💔 Jeg elsker dyr, og har hatt hund før. Det er erfaringen min med kronisk syk hund (det er ikke bare lidelse, oppfølging og begrensninger i livsførsel som er vanskelig, men også atferdsproblemer og mennesker rundt deg sin fordømmelse) som gjør at jeg nok aldri kommer til å skaffe meg en igjen. Tør ikke. Elsker virkelig hunder. Anonymkode: 15aac...c11
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 Jeg også elsker hunder og har 2 hunder nå 🥰 da jeg var student og også hundeelsker, men ikke kunne ha hund siden jeg bodde på hybel, kom jeg i kontakt med en familie som hadde hund. De var kommet i en lei situasjon der de ikke kunne tilby hunden sin så mye mosjon og turer som den trengte. Jeg ble da hundelufter for denne hunden, og fikk også passe den når de var bortreist. Jeg fikk passe den akkurat så mye som jeg ville ☺️ Anbefales! Anonymkode: 0ac0c...654 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 Hva mener du myndighetene skal gjøre for deg? Hva er det som gjør at du ikke kan få deg hund? Vi ventet mange år før vi fikk oss hund, da det ikke føltes som det passet før pga små barn, jobbsituasjon osv. Nå er ungene større (10-13) og nå hentet vi valpen vår i januar og det er travelt men veldig gøy. Angrer ikke på at vi ventet til vi var i en situasjon der vi hadde tid til henne. Anonymkode: 108d1...232 2
Nutz Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 On 2/25/2021 at 2:18 PM, AnonymBruker said: Jeg har ønsket meg hund hele livet, men av flere ulike grunner så har det ikke passet seg. Når jeg besøker familemedlemmer kjenner jeg på en sorg fordi jeg ikke kan få en hund. Skulle ønske myndighetene priorierte oss ufrivillige hundeløse. Vi er mennesker vi også. Jeg vil ha en liten hund.. Anonymkode: e5312...22d Myndighetene deler da ikke ut hunder? Om du vil ha hund kan du vel skaffe deg det av egen maskin?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 14.18): Jeg har ønsket meg hund hele livet, men av flere ulike grunner så har det ikke passet seg. Anonymkode: e5312...22d Tid og anledning til å ha hund kommer gjerne ikke helt av seg selv, man må tilpasse livet og tilværelsen slik at det går opp. Det kan vel du også gjøre? Hvis man virkelig vil, så får man det til å passe. Anonymkode: 4cff8...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 Viktig at det passer med livssituasjonen ja. Kjøpte meg hund når jeg var 18, er nå 24 og merker at det er komplisert nå som jeg skal begynne å flytte ut hjemmefra osv. Anbefaler folk å kjøpe seg hund når de er etablert og typ 35 år 😅 eventuelt etter 40, om de vil reise mye først. Anonymkode: e8e26...467 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå