Gå til innhold

Klamhet eller nattesvette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, hender jeg i ny og ne våkner av litt svette på leggen, så jeg må opp og tørke det av meg. Det er ikke rennende svette, men mer klamhet-svette om dere skjønner?

Både dyna, putene og overkroppen er helt fine ellers, absolutt ikke noe svette der.

Jeg mistenker at det kan komme av klamhet/veldig intens drøm? Hva tenker dere? Kan det kategoriseres som nattesvette?

Anonymkode: 22e18...ca0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattesvette er såpass mye fuktighet at man må stå opp og bytte på sengeklær opptil flere ganger i løpet av natten. 

Du får forsøke med litt kaldere temperatur på soverommet eller bytte til en tynnere dyne. 

Anonymkode: 75588...d0f

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nattesvette er såpass mye fuktighet at man må stå opp og bytte på sengeklær opptil flere ganger i løpet av natten. 

Du får forsøke med litt kaldere temperatur på soverommet eller bytte til en tynnere dyne. 

Anonymkode: 75588...d0f

Jeg trodde alt som har med svette å gjøre, det vil si bittelitt på leggene, og går under nattesvette kategorien? Begge er jo nattesvette.

Anonymkode: 22e18...ca0

• Liker 1
Skrevet

Det er forskjell på "svett om natta" og nattesvette. Nattesvette som symptom, da er man klissvåt så man må skifte nattøy eller skifte på sengen.

Anonymkode: ac890...f93

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke nattesvette. Fjern pleddet og sov videre. Du har jo fått svar på dette i minst én tråd tidligere. 

Anonymkode: e4a8f...ed2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...