AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #1 Skrevet 25. februar 2021 Hei, hender jeg i ny og ne våkner av litt svette på leggen, så jeg må opp og tørke det av meg. Det er ikke rennende svette, men mer klamhet-svette om dere skjønner? Både dyna, putene og overkroppen er helt fine ellers, absolutt ikke noe svette der. Jeg mistenker at det kan komme av klamhet/veldig intens drøm? Hva tenker dere? Kan det kategoriseres som nattesvette? Anonymkode: 22e18...ca0
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Nattesvette er såpass mye fuktighet at man må stå opp og bytte på sengeklær opptil flere ganger i løpet av natten. Du får forsøke med litt kaldere temperatur på soverommet eller bytte til en tynnere dyne. Anonymkode: 75588...d0f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nattesvette er såpass mye fuktighet at man må stå opp og bytte på sengeklær opptil flere ganger i løpet av natten. Du får forsøke med litt kaldere temperatur på soverommet eller bytte til en tynnere dyne. Anonymkode: 75588...d0f Jeg trodde alt som har med svette å gjøre, det vil si bittelitt på leggene, og går under nattesvette kategorien? Begge er jo nattesvette. Anonymkode: 22e18...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Det er forskjell på "svett om natta" og nattesvette. Nattesvette som symptom, da er man klissvåt så man må skifte nattøy eller skifte på sengen. Anonymkode: ac890...f93 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 Nei, det er ikke nattesvette. Fjern pleddet og sov videre. Du har jo fått svar på dette i minst én tråd tidligere. Anonymkode: e4a8f...ed2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå