AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #301 Skrevet 11. mars 2021 Oida skrev (3 timer siden): Begge sesongene av Exit ligger på NRK. Serien er forøvrig ikke kjøpt fra utlandet, den er en norsk produksjon. Her har vi snakket forbi hverandre. Personen spurte om hvor serien tørk ingen tårer uten hansker lå. Som forsåvidt er en utenlandsk serie. Anonymkode: 6fcce...2f3 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #302 Skrevet 11. mars 2021 Jeg tror Henrik sier "barnene" fordi han er påtatt Oslo vest i språket. Altså han kommer opprinnelig ikke derfra, men har innbilt seg at jo finere man prater, jo finere er man, så han legger til -et og -en der det ikke passer også, bare for å høres mest mulig rik ut i språket. Anonymkode: 02c67...01d 11
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #303 Skrevet 11. mars 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Helt vanlig å sitte og snakke om silikon, samtalene er ofte ganske platt. Negler er også et tema som kan diskuteres i timesvis. Og ja, helt vanlig å si "nå skal vi ruse oss", "i kveld trenger jeg å ruse meg", "du er jo helt ruset" osv. Og hva er galt med å si barnene? Greit nok, nå er de østlandsk. Men meg, som erkebergenser, får du aldri i verden til å si barna. Alle a'endinger skjærer i mine øre. Anonymkode: 0f25b...b1f Det er 2 ord som uttales med a-endelse i Bergen og det er barna og bena/beina. Anonymkode: cad7c...d32 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #304 Skrevet 11. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Det er 2 ord som uttales med a-endelse i Bergen og det er barna og bena/beina. Anonymkode: cad7c...d32 Nei, vent. Jeg sier faktisk beinene. Men det er et annet ord som er a-endelse på og. Kommer ikke på. Anonymkode: cad7c...d32 1
Fiskegrateng Skrevet 11. mars 2021 #305 Skrevet 11. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg får flashbacks til da jeg begynte å bruke juksekoder i Sims. Det var stas en liten stund. Så var spillet ødelagt for meg. Anonymkode: 0c26c...868 Haha, opplevde akkurat det samme 😂 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #306 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg får flashbacks til da jeg begynte å bruke juksekoder i Sims. Det var stas en liten stund. Så var spillet ødelagt for meg. Anonymkode: 0c26c...868 Oi, det var faktisk en skikkelig bra sammenligning 😅 Det var gøy først ja da man kunne kjøpe de største tomtene, lage eller kjøpe svære hus, kjøpe det dyreste interiøret... Men når da huset er ferdig og simmene flytter inn, hva da liksom? Da er jo spillet liksom litt over 😛 Anonymkode: d6580...c71 14
Gjest Lunaris Skrevet 11. mars 2021 #307 Skrevet 11. mars 2021 Next skrev (7 timer siden): Jeg lo litt da Celine sa "Cubus barn" 😂 Dette er jo greia med å finne slike menn. Du trenger ikke jobbe men så plutselig er det tilbake til det vanlige, du har ingenting og det verste som kan skje er altså at du får Cubus barn. Og ble glad for å få botox til jul. Få personlig trener etter svangerskapet.. er det et kompliment? Er disse finansfruene lette i toppen? Jeg forstår det kan friste, å bare flytte inn i super fint hus og ha en mann som vil betale deg for å ha fin kropp. Men hva hvis du blir kastet ut? Er det ikke kleint å begynne på nav, spørre foreldre om penger og selge Burberry kåpen da? 😛 Hun var glad for å få PT fordi da slapp hun å være alene hele tida! Hun var ensom, fordi han alltid var vekke og utilgjengelig.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #308 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 0.50): Hvem av mennene synes dere er "verst"? Jeg synes alle har oppført seg veldig dårlig til tider, men for eksempel William er jo veldig sammensatt og psykisk syk. Henrik tror jeg har en god side i seg et sted, men at den veldig sjelden får komme ut fordi han er så vant til å leve som han gjør. Anonymkode: 4732c...115 Definitivt Adam! Anonymkode: a2b3d...a80 1
Ms. Steele Skrevet 11. mars 2021 #309 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 3.45): Jo, og rent generelt vil ofte kvinner kunne plages med melkeproduksjon etter et KS. Man pumper da for å prøve å øke produksjonen. Det gir ingen mening rett og slett. Anonymkode: ca444...9d2 Det gir mening jo. Selv etter et keisersnitt så vil melkeproduksjonen være der. Man pumper kun litt for å unngå spreng. Man ser at Hermine heller ut kun små mengder, noe som også er naturlig fordi en liten baby ikke trenger så mye og fordi hun også har utført keisersnitt, samt at hun ikke bør pumpe for mye slik at produksjonen øker. Produksjonen vil avta etter hvert, nettopp fordi man kun pumper bare litt hver gang. . Vet fordi jeg selv har vært gjennom akkurat det der. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #310 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 0.37): Ganske uenig i at det er kjedeligere enn realityTV. Jeg synes det mer mye mer underholdende å se på dette, enn på Ex on the beach. Vet ikke helt hvorfor, men har nok å gjøre med at personene er interessante. Flere av mennene virker som psykopater, det er interessant å se hva som skjer når slike folk får mye makt gjennom penger. I tillegg til at dette godt mulig er representativt for en liten gruppe rike nordmenn (ikke alle, men virker jo som at slike miljø fins da). Det er interessant å se et miljø man ikke visste om. At folk er ville som på Ex on the beach er ikke noe jeg ikke visste om fra før. Men dette miljøet i Exit med vold, rus, prostitusjon, utroskap... Det sjokkerte meg faktisk. Skal sies at jeg synes første sesong var ekstra bra, men jeg likte andre sesong også. Hermine er en interessant karakter. Hva synes dere om henne, som person? Jeg liker henne på en måte, og heier på at hun prøver å stå opp mot en voldelig mann som også har løyet kraftig til henne. Hun står også opp mot sin mor etter hvert, som hun ikke helt kan være seg selv med fordi moren er noe virkelighetsblind. Samtidig er det ikke så kult å ligge med noen hun vet har kjæreste, og hun lyver dessuten for politiet. Jeg kan til en viss grad forstå på grunn av den ekstreme situasjonen hennes, men likevel er det jo litt galt synes jeg. Samtidig er det kanskje noe med hele den perfekte oppveksten og det perfekte livet hennes som gjør at hun veldig sterkt vil gjøre noe opprørsk. Akkurat det er forståelig synes jeg, men jeg synes ikke hun alltid tar de riktige valgene tross alt. Anonymkode: 4732c...115 Hva synes jeg om Hermine? Skjønner godt at hun tyr til uetiske midler i kampen mot Adam. Husker du hva han sa til henne da han trua henne på festen? At hun ikke ante hvor langt han var villig til å gå? Akkurat da tenkte jeg at Hermines eneste sjanse til å bli fri var å ta livet av Adam. Faktisk. Tror ikke så mange ville savnet ham, helt ærlig. Men løsningen med å fake vold var dum da. Kunne jo lett motbevises, vil jeg tro. Anonymkode: a7d67...497 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #311 Skrevet 12. mars 2021 Har sett første episode bare, så forrige sesong og syntes det var spennende, men synes ikke dette er så spesielt hyggelig. 😩 så får se om jeg fortsetter. Æsj for noen drittmenn!!! 🤮 Anonymkode: e6641...8eb
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #312 Skrevet 12. mars 2021 Uff, så dårlig sesong ble. Ante det alt i første episode. «Her blir det en svært forutsigbar historie med feminisme som hovedtema». Altfor gjennomskuelig. De kunne kjørt på med overraskelser og vendinger, men neida, så altfor lett gjennomskuelig, uspennende og til tider bare kjedelig. Anonymkode: acfb2...452 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #313 Skrevet 12. mars 2021 *sesong 2 ble Anonymkode: acfb2...452 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #314 Skrevet 12. mars 2021 Se her Super cool 😁 Anonymkode: 2ed8d...c26 1
minister-mio Skrevet 12. mars 2021 #316 Skrevet 12. mars 2021 Koronaredtriksjonene levde sitt eget liv i Exit 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #317 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uff, så dårlig sesong ble. Ante det alt i første episode. «Her blir det en svært forutsigbar historie med feminisme som hovedtema». Altfor gjennomskuelig. De kunne kjørt på med overraskelser og vendinger, men neida, så altfor lett gjennomskuelig, uspennende og til tider bare kjedelig. Anonymkode: acfb2...452 Sitter og ser på nå. Enig i at det ikke er så bra, men forstår ikke at feminisme er et tema. Noen andre som synes det? Synes det bare er et ganske virkelighetsfjernt manus om ganske uinteressante karakterer. Anonymkode: 1ec31...154 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #318 Skrevet 12. mars 2021 minister-mio skrev (17 minutter siden): Koronaredtriksjonene levde sitt eget liv i Exit Innspillinga begynte før corona da. Anonymkode: e6641...8eb 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #319 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Innspillinga begynte før corona da. Anonymkode: e6641...8eb Nei Anonymkode: 2ed8d...c26 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #320 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei Anonymkode: 2ed8d...c26 Jo den gjorde det. Jeg kjenner folk som jobba på settet. De måtte avbryte i nedstengningen, og fortsatte etterpå. Anonymkode: e6641...8eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå