Gå til innhold

Lindex.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har handlet fra lindex.no? Er dere fornøyd? Hvor lang var leveringstiden? Kom hvert av plaggene pakket i plast eller lå de bare løst oppi posen sånn som cubus?

Anonymkode: d9a94...abb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke handlet på Cubus. Men Lindex kom etter en uke. Og var pakket sammen. Som lagt i pose. Fri frakt over en viss sum. Dumt det ikke er fri frakt. Oslo har vært nedstengt i 4 måneder.....

Skrevet

Leveringstiden hos meg var fire dager. Bestilte to bukser som lå inni plast"posen" den levers i, men ikke pakket inn i egne plastposer. 

Hvis du bor et sted med åpne butikker er det bare å returnere i butikk hvis det ikke passer :)

Anonymkode: bb7e4...2d3

Skrevet
GjestSiden2006 skrev (På 25.2.2021 den 10.41):

Har ikke handlet på Cubus. Men Lindex kom etter en uke. Og var pakket sammen. Som lagt i pose. Fri frakt over en viss sum. Dumt det ikke er fri frakt. Oslo har vært nedstengt i 4 måneder.....

Butikkene i Oslo er jo åpne da. Så hva mener du?

Anonymkode: ecf84...24a

Skrevet

Ja! Flere ganger. 

Anonymkode: 5c4b3...cca

Skrevet

Ja flere ganger, og fornøyd hver gang :) Tok bestilling til butikken så jeg hentet pakken på lindex og ikke i posten, usikker på om leveringen er annerledes? Tok 4-5 dager. De fleste plaggene lå løse, men et par ganger har de ligget i pose inne i posen. 

Anonymkode: 489e6...774

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 19.37):

Butikkene i Oslo er jo åpne da. Så hva mener du?

Anonymkode: ecf84...24a

Nei det er de ikke. Kun vinmonopol, matbutikk og apotek. 

Skrevet
55 minutter siden, GjestSiden2006 said:

Nei det er de ikke. Kun vinmonopol, matbutikk og apotek. 

Butikker som ikke ligger på kjøpesenter er åpne

Anonymkode: be5ac...712

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Butikker som ikke ligger på kjøpesenter er åpne

Kjære vene, du har jo så klart helt rett 🙈.Legger meg flat. Har bare ikke bodd sentrumsnært, jeg  bor i Oslo, heeelt på grensen til Lørenskog. Så ingen butikker her i Oslo nord er utenfor kjøpesenter. Vi kunne sikkert dratt til sentrum i Oslo, men Lørenskog og Strømmen er nærmere. 

Allikevel velger vi nettbutikker. Og i kveld går vi over i rødt nivå. Som ikke påvirker oss her oppe egentlig. Vi er like langt uansett. 

Takk for tråd, ts. Og takk for irettesettelse, AB. 

Hilsen meg som ikke ler eller kniser av den virale Messenger-latteren «Ta en pinne for for Hemsedal...»

Endret av GjestSiden2006
AnonymBruker
Skrevet
On 2/28/2021 at 10:20 PM, GjestSiden2006 said:

Så ingen butikker her i Oslo nord er utenfor kjøpesenter. Vi kunne sikkert dratt til sentrum i Oslo, men Lørenskog og Strømmen er nærmere. 

Litt mer irettesettelse😉 Det er flere butikker både på Lørenskog og Strømmen/Lillestrøm som ikke ligger på et kjøpesenter.

Men fra i dag av så har du helt rett i at butikker er stengt i Oslo (klikk og hent er fortsatt) og fra i morgen kl 12 så er nok butikker i Lørenskog og Lillestrøm stengt også

Gjest Trynefaktor
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 22.48):

Noen som har handlet fra lindex.no? Er dere fornøyd? Hvor lang var leveringstiden? Kom hvert av plaggene pakket i plast eller lå de bare løst oppi posen sånn som cubus?

Anonymkode: d9a94...abb

Ganske rask levering. Plaggene lå løst i posen, bortsett fra noe hårstrikk/spenner. 

Fikk det i postkassa, det liker jeg. 
Jeg kjøpte bare barneklær da, vet ikke om det har noe å si.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...