Gå til innhold

Telefonen


Gjest Gjest_Stjerna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Stjerna_*

Telefonen

skriker stumt

mot meg,

ler høyt

hånlig

'Han ringer ikke!'

Triste

tanker bekrefter

- han

tenker ikke på

meg

Solen

skinner ironisk

varmer meg

utenpå

Inni meg

bare

lengsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trolletrine

Hvorfor gjøre deg selv så sårbar?Istedenfor å sitte inne og vente på en tlf som kanskje aldri kommer,så gjør noe hyggelig,da vel!

Kjipt om han ikke ringer,men da var han i såfall ikke noe for deg,likevel!Og det finnes ALLTID flere fisk i sjøen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Stjerna_*
Hvorfor gjøre deg selv så sårbar?Istedenfor å sitte inne og vente på en tlf som kanskje aldri kommer,så gjør noe hyggelig,da vel!

Kjipt om han ikke ringer,men da var han i såfall ikke noe for deg,likevel!Og det finnes ALLTID flere fisk i sjøen ;)

Takk for oppmuntringen!

Diktet er om kjæresten min, tro det eller ei, som aldri har tid til meg lenger, og som jeg lurer på om er for feig til å gjøre det slutt med meg. Vi har ikke vært sammen lenge, men han har grepet tak i meg langt inn i hjertet.

Sitter selvsagt ikke inne og venter, har holdt på i haven hele helgen, maler taket i gangen, kanskje jeg skal ta listene også..?

Hadde aldri trodd at det skulle gjøre så vondt å være forelsket :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Hva med å ta tyren ved hornet(eller noe sånt ;) )?Mann deg godt opp og ta en grundig prat med han om at du opplever han som distanserende osv og spør hva han ønsker med forholdet.Da får du visshet og slipper å "lide" sånn du gjør nå,samtidig som du viser han at du ikke er en jente som lar deg behandle dårlig.Dette er bra for selvfølelsen og ikke minst stoltheten(spesielt hvis han ønsker å avslutte forholdet).Og atter en gang,-gjør han det slutt,så var han ikke drømmemannen din likevel!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...