AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Jeg vurderer å slutte på p-pillene mine, da jeg er nysjerrig på hvordan det er å være uten de. Hvordan var det for dere når dere sluttet på pillen? Anonymkode: 30322...37f
Apekatten Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Jeg fikk tilbake sexlysten og depresjonen forsvant.
Molen Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Jeg blødde og blødde når jeg gikk på ppillen. Sluttet og samme dag stoppet blødningen.. prøver du å bli gravid eller er det andre grunner til at du vil slutte?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Molen skrev (3 minutter siden): Jeg blødde og blødde når jeg gikk på ppillen. Sluttet og samme dag stoppet blødningen.. prøver du å bli gravid eller er det andre grunner til at du vil slutte? Jeg har gått på microgynon i 3 år nå. Holder på å gå ned i vekt, men det er helt umulig når jeg får så mye hormoner i meg. Har gått opp ekstremt i vekt etter at jeg begybte på p pillene, jeg vet at det er på grunn av økt matlyst og mer vann i kroppen, men vil prøve for å se om det kan hjelpe. Jeg er også generelt veldig nysjerrig på hvordan jeg eg uten de:)) Anonymkode: 30322...37f
Molen Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har gått på microgynon i 3 år nå. Holder på å gå ned i vekt, men det er helt umulig når jeg får så mye hormoner i meg. Har gått opp ekstremt i vekt etter at jeg begybte på p pillene, jeg vet at det er på grunn av økt matlyst og mer vann i kroppen, men vil prøve for å se om det kan hjelpe. Jeg er også generelt veldig nysjerrig på hvordan jeg eg uten de:)) Anonymkode: 30322...37f Oki, har prøvd microgynon selv og det fungerte ikke for meg.. men hver kropp er forksjellig. Har du en fast åartner? Du kan jo eventuelt prøve annen beskyttelse for å se om det hjelper deg med å feks gå ned i vekt, etter som det høres ut som et ønske for deg:) jeg er ikke noe helsepersonell da så jeg kan jo ikke si sikkert, men jeg ville snakket med lege eller prøvd forsiktig selv. Alle reagerer forskjellig på ppiller så kan være en annen type er ment for deg:)
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 Molen skrev (2 minutter siden): Oki, har prøvd microgynon selv og det fungerte ikke for meg.. men hver kropp er forksjellig. Har du en fast åartner? Du kan jo eventuelt prøve annen beskyttelse for å se om det hjelper deg med å feks gå ned i vekt, etter som det høres ut som et ønske for deg:) jeg er ikke noe helsepersonell da så jeg kan jo ikke si sikkert, men jeg ville snakket med lege eller prøvd forsiktig selv. Alle reagerer forskjellig på ppiller så kan være en annen type er ment for deg:) Har ikke partner og er ikke seksuelt aktiv akkurat nå, derfor tenkte jeg det ville passe seg å prøve noen måneder uten nå... kanskje bytte til pstav, men takk for tips:)) Anonymkode: 30322...37f
Molen Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke partner og er ikke seksuelt aktiv akkurat nå, derfor tenkte jeg det ville passe seg å prøve noen måneder uten nå... kanskje bytte til pstav, men takk for tips:)) Anonymkode: 30322...37f Da ville jeg prøvd å ta en pause fra ppilen, pstav kan du også ha dårlig reaksjon på desverre.. har valgt å ikke ta den selv fordi jeg ikke orker å blø hele tiden. Håper du finner ut av det barr hyggelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå