AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Hei Vinteren 2018-19 så deltok jeg på et kurs som var to ganger i uka over et halvt års tid. På dette kurset ble jeg kjent med med ei dame. Vi var på to forskjellige grupper på dette kurset. Så vi hadde ikke kontakt med hverandre hele tiden. Og selv om det vel aldri var noen åpenbar flørting. Så hadde vi en veldig god tone, og det var en del blikkontakt og småflørting. Jeg ble i grunn litt betatt. Men tufs som jeg var eller er, kom jeg aldri dit at jeg spurte om vi skulle møtes over en kaffe eller øl en eller annen gang. Noen uker etter at kurset var ferdig, så fikk jeg venneforespørsel på Facebook fra henne. Jeg hadde ekstremt lyst til å spørre henne. Men de få gangene vi melda litt, så følte jeg at det aldri kom et naturlig tidspunkt å spørre om hun ville bli med ut en kveld. Jeg er vel fremdeles litt betatt. Jeg vet hun er singel. Og har veldig lyst til å bli bedre kjent med henne. Det er i grunn to ting som har forhindret meg i å spørre henne rett ut. Det ene er at det føles naturligvis litt unaturlig å be noen på date under korona. Men det som jeg syns er vanskeligst, er det å foreslå en date så lenge etter at vi sist møttes. Og det blir jo i grunn bare verre jo lengre tid som går. Til sommeren er det to år siden. Hvordan kan jeg spørre henne på en date, uten å fremstå som et creep som har sittet og ventet på sjansen i to år? Til tross for at jeg i grunn faktisk har gjort det. Anonymkode: 6f8d3...c17
Fjellmannover190 Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 (endret) Sei berre at du har gått nesten to år og tenkt på korleis du kunne spørje ho om ho vil bli betre kjent, men at du ikkje har funnet den perfekte løysinga. No har det gått så lenge at du er litt flau, men at du er så fasinert av ho at du ikkje kan la denne sjansen gå frå deg. Spør om de skal ta ein kaffe/pizza og eventuelt danne ein liten kohort på sikt:) Endret 25. februar 2021 av Fjellmannover190 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Skriv at du har tenkt litt på henne og om hun har lyst å gå en tur med deg en dag. Anonymkode: f671a...931
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 Hva er du redd for? Hører mange sier det vil gå ut over stoltheten hvis man får nei. Skjønner ikke helt greia. Er det interessant å ha en overfladisk relasjon, eller en ikke-eksisterende relasjon? Spør henne om dere skal finne på noe en dag. Tenk så spennende om hun sier ja. Og om du får nei, slipper du å lure mer. Anonymkode: dba76...95f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 Tulling. Hun la neppe til hele kurset og prøvde nok finne en måte å ha kontakt i det videre da hun la deg til. Ta kontakt og spør om hun vil treffes. Tur f.eks. Jeg tror sjansen er MEGET GOD for at hun sier ja. Anonymkode: 15789...dfd
Engel Skrevet 25. februar 2021 #7 Skrevet 25. februar 2021 (endret) Fjellmannover190 skrev (10 timer siden): Sei berre at du har gått nesten to år og tenkt på korleis du kunne spørje ho om ho vil bli betre kjent, men at du ikkje har funnet den perfekte løysinga. No har det gått så lenge at du er litt flau, men at du er så fasinert av ho at du ikkje kan la denne sjansen gå frå deg. Spør om de skal ta ein kaffe/pizza og eventuelt danne ein liten kohort:) Dette! Hadde jeg fått en sånn melding fra en mann jeg har vært litt interessert i (og det har hun vært siden hun søkte deg opp) så hadde jeg falt pladask. Evt kan du starte litt mer forsiktig å bytte ut siste setningen med spørsmål om hun vil være med å gå en tur en dag. Den som intet våger intet vinner. I verstefall får du et avslag, og da vet du jo at du må gå videre. Men siden hun ikke er en du møter til vanlig så er jo ikke det noe problem. Og hun vil bare ta det positivt, det kan du være trygg på. Også om hun ikke er interessert. Lykke til! Endret 25. februar 2021 av Engel 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå