AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Banan og egg er store favoritter her i huset. Han får smake litt noen ganger. Da klatrer han på meg og kan ikke vente 😺 Han har luktet på Kiwi og likte lukten, men jeg turte ikle å gi han det. Biola likte han, fikk smake bittelitt. Fikk litt krem på Nyttårsaften. Men at han liker krem er kanskje ikke så spesielt... Som sagt får han smake bare litt. Hva liker din katt slags mat som ikke er typisk for katter å like? Anonymkode: 76e72...9a1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Absolutt alt som er stjålet. Til og med brokkoli er godt om det kommer fra en tallerken som står på bordet. Og edderkopper og fluer. Men ligger det på matfatet er de verdens mest kresne. Anonymkode: 83aeb...fea 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Katten her liker kokt blomkål, helst stilken. katter kan gjerne få banan, det er en god kilde til kalsium Anonymkode: d6713...d19
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Potetgull og dipp, ostepop og popkorn er favoritter her. Hun får noen smakebiter innimellom. Anonymkode: f9bb9...e16
Kenelz Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 Husk at katter ikke tåler melk og blir fort dårlig av det! 😇 Ellers hadde jeg en gang en katt som STJAL brødskiven min med nugatti på. Løpte etter han, men ut av katteluken gikk han og opp på taket til boden. Stod der og stirret på han mens han nøt brødskiven min. 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 Katten min liker pasta med tomatsaus.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 Min ene katt elsker skumgodteri som f.eks marshmallows og skumnisser. Hun klikker helt om hun kjenner lukta 😂 så hun pleier å få slikke litt på en. Hun elsker også sandwich-is. Der pleier hun å få slikke av papiret. Hun andre kan finne på å stjele rundstykker eller brødskiver om de ligger lett tilgjengelig 😂 Anonymkode: 9c0e4...c13
jordbær86 Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 Kenelz skrev (9 minutter siden): Husk at katter ikke tåler melk og blir fort dårlig av det! 😇 Ellers hadde jeg en gang en katt som STJAL brødskiven min med nugatti på. Løpte etter han, men ut av katteluken gikk han og opp på taket til boden. Stod der og stirret på han mens skjønner 👍 Ikke noe jeg bruker å gi han. Fikk bittelitt krem på nyttårsaften etter dessert. Min far som absolutt skulle gi han det 😸 Haha 😺😻 Kanskje han likte den fordi han stjal den 😸 Smaker nok ofte bedre da 😸😺 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 Kenelz skrev (26 minutter siden): Husk at katter ikke tåler melk og blir fort dårlig av det! 😇 Ellers hadde jeg en gang en katt som STJAL brødskiven min med nugatti på. Løpte etter han, men ut av katteluken gikk han og opp på taket til boden. Stod der og stirret på han mens han nøt brødskiven min. Litt matfløte/krem går fint for de fleste katter. De er laktoseintolerante, og denne typen fete melkeprodukter inneholder lite laktose. Men enig - man skal begrense mengden. Det gjelder all mat vi nevner i denne tråden. Særlig mat med salt, kattens nyrer tåler salt i veldig liten grad. Anonymkode: 83aeb...fea 1
Gjest Bet-t-ina Skrevet 24. februar 2021 #10 Skrevet 24. februar 2021 Vi har en Main Coon som tror hun er en hund. Gulrøtter, popkorn og rå blomkål er snadder. Men som en annen her skriver så er stjålet mat, absolutt å foretrekke. Ellers elsker hun hummer, kreps og reker. Hun er litt bortskjemt, men det var slik jeg overbeviste henne om at mennesker kan være snille. Hun er en omplasseringskatt.
Gjest Bet-t-ina Skrevet 24. februar 2021 #11 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Litt matfløte/krem går fint for de fleste katter. De er laktoseintolerante, og denne typen fete melkeprodukter inneholder lite laktose. Men enig - man skal begrense mengden. Det gjelder all mat vi nevner i denne tråden. Særlig mat med salt, kattens nyrer tåler salt i veldig liten grad. Anonymkode: 83aeb...fea Katter tåler salt mye bedre enn hunder.
Kenelz Skrevet 24. februar 2021 #12 Skrevet 24. februar 2021 1 minutt siden, Bet-t-ina said: Katter tåler salt mye bedre enn hunder. Og mennesker tåler salt mye bedre enn katter, men det betyr allikevel ikke at man skal gi katter mer salt enn hunder.
Gjest Bet-t-ina Skrevet 24. februar 2021 #13 Skrevet 24. februar 2021 (endret) Kenelz skrev (2 minutter siden): Og mennesker tåler salt mye bedre enn katter, men det betyr allikevel ikke at man skal gi katter mer salt enn hunder. Det skrev jeg ikke. Hunder skal ikke ha salt. Katter tåler litt salt. De er faktisk avhengig av å få i seg salt, for å overleve. Endret 24. februar 2021 av Bet-t-ina
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #14 Skrevet 24. februar 2021 Bet-t-ina skrev (5 minutter siden): Katter tåler salt mye bedre enn hunder. Å så? De har ikke godt av for mye dalt uansett Anonymkode: d6713...d19
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #15 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å så? De har ikke godt av for mye dalt uansett Anonymkode: d6713...d19 Hahahah, SALT 🙊 Anonymkode: d6713...d19 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #16 Skrevet 24. februar 2021 Bet-t-ina skrev (2 minutter siden): Det skrev jeg ikke. Hunder skal ikke ha salt. Katter tåler litt salt. De er faktisk avhengig av å få i seg salt, for å overleve. Og nettopp derfor skrev jeg "i veldig liten grad". Så lenge de får riktig tørrfôr sikrer dette at de får det de trenger. Så alt utover dette må man være veldig forsiktig med, selv om også jeg lar de stjele et flak med chips en gang i måneden. Anonymkode: 83aeb...fea
Kenelz Skrevet 24. februar 2021 #17 Skrevet 24. februar 2021 2 minutter siden, Bet-t-ina said: Det skrev jeg ikke. Hunder skal ikke ha salt. Katter tåler litt salt. De er faktisk avhengig av å få i seg salt, for å overleve. Og? Hvorfor ble det dratt opp om hunder i en katte tråd? Ingen som har påstått at hunder tåler mer salt enn katter så skjønner ikke behovet for å kommentere at hunder tåler enda mindre.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #18 Skrevet 24. februar 2021 Potetgull og iskrem! Og jeg fikk også brødskiven min stjålet av pus en gang. Anonymkode: 77aa5...f8b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #19 Skrevet 24. februar 2021 Bet-t-ina skrev (9 minutter siden): Det skrev jeg ikke. Hunder skal ikke ha salt. Katter tåler litt salt. De er faktisk avhengig av å få i seg salt, for å overleve. Dette er fakta. Anonymkode: f461b...c7f 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #20 Skrevet 24. februar 2021 Kan de spise Kiwi? Han er så interessert når jeg spiser det 😸 Anonymkode: 76e72...9a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå