AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Hvordan får dere symptomene deres under kontroll? Bruker dere p-piller for å regulere hormonnivået? Og har dere vært noe særlig hos lege? Mine symptomer har blitt verre og jeg føler ikke at legen forstår hva PCOS er. Har ikke så lyst til å begynne på hormonelt prevensjonsmiddel, men hvis noen har hatt gode erfaringer med det... Anonymkode: 92d68...bcd
Mjessa Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan får dere symptomene deres under kontroll? Bruker dere p-piller for å regulere hormonnivået? Og har dere vært noe særlig hos lege? Mine symptomer har blitt verre og jeg føler ikke at legen forstår hva PCOS er. Har ikke så lyst til å begynne på hormonelt prevensjonsmiddel, men hvis noen har hatt gode erfaringer med det... Anonymkode: 92d68...bcd Følg healthy PCOS på facebook. Det er så masse god og informativ informasjon, ikke bare hollistiske metoder og kokosolje og lavkarbo https://www.facebook.com/healthyPCOS
GammelKaktus Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Jeg brukte Diane før jeg fikk guttungen, da gikk jeg ned i vekt og huden var usedvanlig bra. Nå er jo Diane veldig sterk og har bivirkninger som ikke er så heldige så jeg hadde nok ikke våget å begynne igjen nå, men merket ikke noe til bivirkninger når jeg brukte de altså. 😄 Er bare mer feig etter at jeg fikk barn og liker ikke å ta medisiner om jeg ikke må, dessuten så lever jeg greit med PCOS sånn i det store og det hele.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå