Nellie Cortado Skrevet 23. august 2005 #21 Skrevet 23. august 2005 Ble litt glad når jeg så denne tråden! Trodde jeg var litt unormal som satt hjemme å hygget meg med simmene mine! Tenkte kansje andre voksne syns det var barnsilg. Det er jo som Barbie for voksne og jeg storkoser meg mens jeg leker.
Arwen Skrevet 23. august 2005 #22 Skrevet 23. august 2005 Jeg synes nesten ikke det er et barnespill mer jeg, nesten så man ser det har sex i detalj jo
Nellie Cortado Skrevet 23. august 2005 #23 Skrevet 23. august 2005 (endret) Jepp! Og jeg passer på at simmen min har så mye sex som jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til. Endret 23. august 2005 av Nellie Cortado
Gjest Embla s Skrevet 23. august 2005 #24 Skrevet 23. august 2005 ...ok, så det betyr at jeg ikke kan bruke de andre ext.pack til Sims 2? (og hvem gidder Sims 1 ) Vurdere å kjøpe Livets skole, eneste aber er at man blir jo så hekta..
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #25 Skrevet 23. august 2005 Ble litt glad når jeg så denne tråden! Trodde jeg var litt unormal som satt hjemme å hygget meg med simmene mine! Tenkte kansje andre voksne syns det var barnsilg. Det er jo som Barbie for voksne og jeg storkoser meg mens jeg leker. ← Så sant, så sant Koser meg ihvertfall glugg ihjel med Sims 2 nå, exp. pack var artig ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå