Cassiopeia Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Noen ganger når jeg åpner spillet kommer jeg rett inn på universitetsområdet og kan lage unge voksne, mens jeg andre ganger må velge et vanlig nabolag, lage/velge tenåringer og deretter sende dem på universitetet..hvordan kan jeg komme rett til universitetsområdet hver gang?
Arkana Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 Når du klikker på nabolaget kommer det opp et lite vindu med beskrivelse o.l. Der er det en liten knapp som du trykker på for å komme til universitetet istedet for til selve byen.
Cassiopeia Skrevet 21. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2005 Når du klikker på nabolaget kommer det opp et lite vindu med beskrivelse o.l. Der er det en liten knapp som du trykker på for å komme til universitetet istedet for til selve byen. ← Jeg fant ut av det selv for en liten stund siden. Og nå føler jeg meg veldig bimbo. Kan vi glemme at jeg spurte om dette?
Cassiopeia Skrevet 21. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2005 (endret) Spurte om hva? :klø: ← Om hvordan jeg skulle komme meg inn på universitetsområdet..siden det var så enkelt. Endret 21. august 2005 av Cassiopeia
Malama Skrevet 22. august 2005 #6 Skrevet 22. august 2005 Hehe... Har litt lyst på denne utvidelsen jeg også. Sidn du er ferdig med ditt spm, kan vel jeg "bruke tråden" til å spørre om dere som har Livets skole synes det er verd pengene, for å kunne sende dem på universitetet? (pengene for å kjøpe utvidelsepakken altså) Hvordan gjør dere det da? Spiller dere bare en eller annen som er på universitetet, eller spiller dere familien til vedkommende tilbake i sims-verden også? Spiller dere de som har gått ut av skolen videre i "den andre verden" etterpå, eller hva med yngre søsken, foreldre, neste generajon etc? Bare lurer jeg...
Arkana Skrevet 22. august 2005 #7 Skrevet 22. august 2005 Nå har jeg vært hekta på Sims siden det først kom for mange år siden, så jeg synes alle pakkene er verdt det. Jeg synes ikke selve universitetslivet er så spennende, men jeg liker flere valg av yrker og alle tingene man får med. Jeg pleier å lage en hel venneflokk som går på universitetet sammen. Og så starter de hver siden familie i byen etterpå (pleier å ha likt antall menn og kvinner og så gifter to og to seg). Prøver å spille raskest mulig gjennom universitetet for jeg synes ikke det er så gøy, og så er det lettere å ha mange på en gang, så er jeg ferdig med det.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #8 Skrevet 22. august 2005 Jeg er dum og må ha ting inn med teskje... Så jeg kan ha universitetspakken i tillegg til den vanlige Sims 2 og spille Sims 2 uten at alle må være på universitetet? på en måte?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #9 Skrevet 22. august 2005 Hm... Kjøpte meg den jeg, ksal installere den nå... Så får vi se om jeg driter meg ut
Arkana Skrevet 22. august 2005 #10 Skrevet 22. august 2005 Jeg er dum og må ha ting inn med teskje... Så jeg kan ha universitetspakken i tillegg til den vanlige Sims 2 og spille Sims 2 uten at alle må være på universitetet? på en måte? ← Ja, du trenger ikke bruke universitetsområdene i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #11 Skrevet 22. august 2005 Er jo sånne vegger jeg har savnet der!!! Johooo, detta blir moro!!!
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #13 Skrevet 22. august 2005 Assa... flere sånne fine steinvegger og sånn! Og masse fine gulv!" Og fin himmelseng og nye dører! Og gjerder! Jeg gir meg ende over jeg!!!
Malama Skrevet 22. august 2005 #14 Skrevet 22. august 2005 *ønske seg* Vil nå gjerne sende folka på skole jeg da, la dem studere. "forlenger levetiden" på mine favorittmennesker Men, jeg hadde sååååå lyst til å ha studentmødre jeg da... og det er visst ikke mulig. Jaja... får klare seg uten det da. Kunne likevel vært en kul utfording å få til. Studerende alenemor. (kunne lært de amerikanske ungdommene at det ikke er så lett nei, så hadde det kanskje virka preventivt )
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #15 Skrevet 22. august 2005 Kostet 349 på Spaceworld, ikke sånn helt urimelig pris det?
Nellie Cortado Skrevet 23. august 2005 #16 Skrevet 23. august 2005 Men, jeg hadde sååååå lyst til å ha studentmødre jeg da... og det er visst ikke mulig. Jaja... får klare seg uten det da. Kunne likevel vært en kul utfording å få til. Studerende alenemor. (kunne lært de amerikanske ungdommene at det ikke er så lett nei, så hadde det kanskje virka preventivt ) ← Det går an å gjøre simmen gravid på skolen! Da trenger du en cheat kode som kalles for boolprop eller noe sånt. Den kan du finne på nettsiden til The Sims2. Der er det også mange andre lure tips og ting å laste ned. Hadde ikke klart meg uten å jukse litt med pengene!
Iselilja Skrevet 23. august 2005 #17 Skrevet 23. august 2005 Kostet 349 på Spaceworld, ikke sånn helt urimelig pris det? ← Jeg kjøpte det for 199 på bravo
Gjest Embla s Skrevet 23. august 2005 #18 Skrevet 23. august 2005 Hvordan fungerer det med disse tilleggene? Spiller man i det ordinære spillet men får flere muligheter? Hvilken extensionpack er den beste?
Malama Skrevet 23. august 2005 #19 Skrevet 23. august 2005 JA, du spiller det samme, men får flere muligheter. Og, det er bare kommet EN tilleggspakke enda, så det er ingen som er bedre enn de andre, enda... (til sims 2 da, til den opprinnelige er det jo mange) Og, jeg jukser AAAAALDRI med penger. Men forå få studentmødre er jeg nesten villig til å jukse litt, bare med det, ALDRI med penger. Det tar hele morroa utav det.
Arkana Skrevet 23. august 2005 #20 Skrevet 23. august 2005 Ja, det er samme spill, bare med flere muligheter. Det finnes foreløpig bare én expansion pack til Sims 2, livets skole/university, men det kommer en ny 16 september som heter Nightlife.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå