Gå til innhold

Det styggeste en gutt har sagt til deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått høre at det ser ut som jeg har anoreksi, riktignok på en «spøkefull» måte, men likevel.. Og at jeg ser typisk norsk ut, på en sånn nedverdigende måte. Begge var utlendinger. Jeg er helt normal slank og er fornøyd med meg selv. Tenker likevel mye på hvor frekt dette var. Og at jeg har store hender til å være jente 🙊

Har noen sagt noe frekt til deg?

Anonymkode: fc20d...faf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Begge var utledninger». 
Aha. Skjønner hva tråden egentlig er om....

Anonymkode: 9a62f...05e

• Liker 10
Skrevet

«Jeg skal drepe det og denne gangen mener jeg det», er det styggeste en gutt har sagt til meg...

Anonymkode: 9aaa2...ea8

• Liker 7
Skrevet

*deg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

«Jeg skal drepe det og denne gangen mener jeg det», er det styggeste en gutt har sagt til meg...

Huff da!!

Skrevet

Da jeg ble gravid så sa min eks (ikke far til barnet) "hahaha gravid? Håper ungen får ADHD eller noe så du har litt å henge fingrene i".

Hvem faen ønsker at noen skal få et barn som ikke er friskt? Et uskyldig ufødt barn. Utrolig...

Anonymkode: 82c14...757

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da jeg ble gravid så sa min eks (ikke far til barnet) "hahaha gravid? Håper ungen får ADHD eller noe så du har litt å henge fingrene i".

Hvem faen ønsker at noen skal få et barn som ikke er friskt? Et uskyldig ufødt barn. Utrolig...

Du er vel ikke akkurat født "ikke frisk" hvis du tilfeldigvis har en variant av ADHD?

• Liker 14
Skrevet

«Begge var utledninger». 
Aha. Skjønner hva tråden egentlig er om....

Anonymkode: 9a62f...05e

Og ikke nok med det, de var gangstere fra Gøteborg.

Om du lurte.

Aldri vært med norske så vet ikke om det er normalt å være så frekk 👍🏼

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Anonymkode: 82c14...757

Jeg er sjokkert. Håper du ikke har noe kontant med denne ex’en mer. Snakk om å være umoden!

• Liker 3
Skrevet

Ikke meg, men overført en mannlig kompis si til ei jente i køen til utested. 

Hun åpnet med en stygg kommentar om utseendet hans, hvorpå han tok begge hendene sine og grep rundt magen hennes. Så ristet han og sa "du har så fine pupper". Hun knakk sammen i gråt og løp avgårde. 

Greit at hun åpnet ballet, men det er det styggeste jeg har hørt noen si. 

Anonymkode: 38008...36e

• Liker 6
Skrevet

Tre gutter som sto bak meg i kø på et bakeri. Hørte de hvisket og tisket bak meg, og fniste. Så lente han ene seg frem så han fikk se meg ordentlig og så sa han til de andre "bare glem det, hun vakke noe fin". Det brukte jeg ganske lang tid på å riste av meg. 

2004.

Anonymkode: e55f7...802

• Liker 13
Skrevet

Hun åpnet med en stygg kommentar om utseendet hans, hvorpå han tok begge hendene sine og grep rundt magen hennes. Så ristet han og sa "du har så fine pupper". Hun knakk sammen i gråt og løp avgårde. 

Folk i kø på utesteder er noe for seg selv 🙊

• Liker 2
Skrevet

Tre gutter som sto bak meg i kø på et bakeri. Hørte de hvisket og tisket bak meg, og fniste. Så lente han ene seg frem så han fikk se meg ordentlig og så sa han til de andre "bare glem det, hun vakke noe fin". Det brukte jeg ganske lang tid på å riste av meg. 

2004.

DET har jeg også opplevd ! En fyr på en nattklubb som gjorde et hint til meg, sånn flørtete, i sidesynet. Og når jeg snudde meg mot han, så gjorde han bare sånn mimikk med ansiktet som at han ikke var interessert og veivet med hånda at jeg skulle gå videre🙊

• Liker 9
Skrevet

Jeg gikk i et boligfelt da en bil full av gutter kom kjørende mot meg. Det så ut som de hadde det veldig gøy og at det var god stemning, så jeg smilte til dem. Så sakket bilen farten, og vinduet rullet ned. Den ene ropte høyt "Du var schtøgg!!!" Og så kjørte de videre. Ødelagte mye for meg den kommentaren der.

Anonymkode: 281b9...19e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har fått høre at det ser ut som jeg har anoreksi, riktignok på en «spøkefull» måte, men likevel.. Og at jeg ser typisk norsk ut, på en sånn nedverdigende måte. Begge var utlendinger. Jeg er helt normal slank og er fornøyd med meg selv. Tenker likevel mye på hvor frekt dette var. Og at jeg har store hender til å være jente 🙊

Har noen sagt noe frekt til deg?

Dette har du skrevet før.

Anonymkode: 83b3c...e12

Skrevet

Jeg gikk i et boligfelt da en bil full av gutter kom kjørende mot meg. Det så ut som de hadde det veldig gøy og at det var god stemning, så jeg smilte til dem. Så sakket bilen farten, og vinduet rullet ned. Den ene ropte høyt "Du var schtøgg!!!" Og så kjørte de videre. Ødelagte mye for meg den kommentaren der.

😂 herregud. Håper ikke disse var mer enn 16 år gamle og fulle på vodka, ellers syns jeg synd på de..... folk, ass!! Jeg tror ikke du er den som trenger å bekymre deg.

• Liker 13
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Husk at for guttevalper i gruppe er det om å gjøre å tøffe seg mest mulig. Da er det mye "kulere" å si at 'du var støgg', frenfor 'omg du var fin 🥰'. De er noen apekatter, og greia var nok antagelig at han syntes du var fin, hvis ikke hadde de ikke giddet å rulle opp vinduet. Du er nok nydelig 🤗

• Liker 12
Skrevet

De var gamle nok til å ha fullført vgs, og dette var tidlig på en vanlig hverdag så tror ikke de var beruset.

Skjønner helt enkelt ikke vitsen med å si til noen at de er stygge, om de skulle ha syntes at jeg var fin. Så det tror jeg ikke noe på 😂 Men takk for oppmuntringen ❤️ Vet at gutter kan være barnslige og tøffe seg når de er flere, men det får være måte på hvor frekke de skal være.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Avhengig av hva hun sa til ham først, så var jo den kommentaren vel fortjent, synes jeg.

Anonymkode: 0987b...a67

• Liker 18
Skrevet

Var fjorten år, han sa: jævla fleskeberg. Det var den dagen jeg satt meg på en ergometersykkel og endte økten med å spy med vilje for første gang. Er frisk nå da etter mye behandling bare så det er sagt. 

Anonymkode: 26f15...79d

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...