Gjest Ananas Skrevet 21. august 2005 #1 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg er ute etter å finne ut hva som forårsaker stress, og hvordan sammenhengen mellom stress, utbrenthet, hvile og depresjon er. Er det noen som har litteratur-anbefalinger om temaet? Jeg kan lese norsk og engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 21. august 2005 #2 Del Skrevet 21. august 2005 Hei ananas. Jeg har også tenkt endel på dette. Jeg er ikke riktig sikker på hvor du kan finne relevant litteratur, men ville bare si at det er artig at andre også er opptatt av dette. Jeg tror det er en bok som heter øyeblikkets gleder som kanskje kunne belyse emnet? Det står vel endel om det i psykologi bøker vil jeg regne med. Stress og stressreaksjoner. Lykke til med å finne ut mere. Med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #3 Del Skrevet 21. august 2005 Hei. Jeg er ikke helt sikker, men mener at ei som heter Hege Eriksen har forsket litt på dette med utbrenthet. Hun har tidligere jobbet på Institutt for biologisk og medisinsk psykologi i Bergen. Jeg kan ikke garantere at jeg husker riktig, men du kan jo prøve å søke på navnet hennes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #4 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg ville lest " lykketyvene" var jeg deg. Mye nyttig informasjon der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå