Gå til innhold

er vist homo,desperat og handler dame på posten


Gjest gotthard

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard

har ei venninde som i en kort periode var lit mer, vi hadde lit sex og slikt men fant ut at venner passet bedre for oss to..etter det har jeg ikke hat sex ned henne selv om muligheten har hvert der,så nå er hun overbevist om at jeg er homo..går og ser etter tegn hele tia og prøver og få meg til og tilstå..

på jobben maser alle om at jeg må få dame, går sjelden en dag uten en bemerkning om temaet..sa på et møte (i pausa) hvor to jenter diskuterte damer fra asia , att jeg synes de var søte og at jeg ikke syntes det var rart av de som giftet seg med slike..så nå har jeg tydeligvis planer om en tur til thayland til høsten,,,her skal det handles damer:-)

om jeg vil ha med jentungen på treninmg eller noe så er det for og skaffe/se på damer osv...

og grunn til at jeg ikke har/vil ha dame er jo fordi jeg enten er homo, har handla i asia eller er bitter og skremt............

velg selv hvilken som kler deg best liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O.O høres helt utrolig irriterende ut.

Tja, det positive er vel at de synes du er attraktiv, hvis ikke ville de vel neppe kommet opp med alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det samme som Ananas, de liker deg nok godt og prøver å finne forklaringer på hvorfor du ikke er opptatt.

Skjønner at det er irriterende å ha folk rundt seg som forteller usanne ting rundt. Hvis du kjenner de godt nok kan du jo prate med de, ellers så blir de nok lei av å prate om deg snart. :kgblunk: men da kanskje du vil savne det? :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

veit ikke helt om teorien deres stemmer ang attraktiv osv men har prøvd og si jeg er lit lei maset,,da bare ler de.

er ikke så mye og gjøre med det vel,, bare er lit ireterende til tider og hele tia høre at jeg må skaffe dame snart..jeg har faktisk ikke dårlig tid jeg, har jeg ventet i 7 år klarer jeg og vente lit til

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer litt på den settingen. Har underordnede noe mer ditt kjærlighetsliv? Er jeg vel gammledags når jeg reagerer på dette? Vel, det var min reaksjon. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk assa. ;)

1. Din venninne som du har slutta å feie over, trodde egentlig ikke at sex-opplegget deres skulle avsluttes. Så nå flyr hun rundt og tror hun er dårlig i senga og sier du er homo for å føle seg bedre selv. :sjarmor:

2. Alle kjekke, sjarmerende, morsomme og uimotståelig single menn blir tatt for å være homo veit du. Det er bare det at du er så eksepsjonelt perfekt at folk ikke skjønner hvorfor du er singel. :smilorange:

Så der fikk du den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...