AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Det er grusomt irriterende. Jeg har en date på tors som jeg avlyste forrige uke pga feber, og nå har jeg den dritt feberen igjen. Jeg føler jeg blir småsyk hele tida, er sliten og har feber. Isolert og ensom. Kan jo ikke date da!! Anonymkode: d8e0a...b21
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Korona eller ei, så er det ikke bra for deg selv eller andre at du dater når du er syk. Det er jo ikke greit å smitte andre med sykdommer i normalår heller. Hvis du får feber hele tiden uten å være sjuk, bør du og ta det opp med lege. Anonymkode: 0420d...18c 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Jeg har fått det ila 2020. Stadig feber fra 38,5 opp mot 39. Når den er på 38,7 og opp så blir jeg forvirret og sliten. på 39 kjennes det ut som jeg har drukket whisky og sitter bare å stirrer. Har også irritable perioder. Spesielt irriterende er det da når gutta maser om dates. Har vært til lege og tatt prøver ja, og har tatt mange koronatester. Anonymkode: d8e0a...b21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå