AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Noen som har greid det eller satt dere igjen med både røyk og snus? Evt tips på veien? Anonymkode: ef86c...924
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Jeg gjor det på dagen. Ville slutte med røyk, kjøpte snus og tok aldri en røyk igjen. Snuste i 3 år før jeg klarte å slutte med det også. Nå har jeg vært uten begge deler en del år. Anonymkode: b4057...c32
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg gjor det på dagen. Ville slutte med røyk, kjøpte snus og tok aldri en røyk igjen. Snuste i 3 år før jeg klarte å slutte med det også. Nå har jeg vært uten begge deler en del år. Anonymkode: b4057...c32 Tips til hvilken snus? Mild, hvit som smaker godt og ikke svir for mye? Anonymkode: ef86c...924
Gjest Smeltemann Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Klarer du å slutte uten å gå over til snus vil jeg på det sterkeste anbefale deg det. Snus et veldig vanskelig å slutte med.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 1 minutt siden, Smeltemann said: Klarer du å slutte uten å gå over til snus vil jeg på det sterkeste anbefale deg det. Snus et veldig vanskelig å slutte med. Enig i dette, synes faktisk snus var verre å slutte med enn røyk... Anonymkode: 633a8...286
Gjest Smeltemann Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig i dette, synes faktisk snus var verre å slutte med enn røyk... Anonymkode: 633a8...286 Snuser ennå jeg og det er 18 år siden jeg sluttet å røyke.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tips til hvilken snus? Mild, hvit som smaker godt og ikke svir for mye? Anonymkode: ef86c...924 skruf fresh super white nr 2, eller noen av epok variantene selv om enkelte syns all epok svir. Anonymkode: 490f5...529
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tips til hvilken snus? Mild, hvit som smaker godt og ikke svir for mye? Anonymkode: ef86c...924 Jeg brukte en hvit epok snus. Husker ikke navnet. Jeg har hørt flere si at det er vanskeligere å slutte med snus. For meg gikk det veldig lett når jeg bare bestemte meg for det. Røyk prøvde jeg å kutte utallige ganger uten å klare det, så jeg regner med at dette er veldig individuelt. Anonymkode: b4057...c32
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 Smeltemann skrev (Akkurat nå): Snuser ennå jeg og det er 18 år siden jeg sluttet å røyke. Ja, det er jo mer "anvendelig " å snuse. Nå går jeg jo ut for å røyke, men snuse kan jeg jo evt gjøre over alt... Føler litt at jeg kanskje driver å lurer meg selv litt... Anonymkode: ef86c...924
Kenelz Skrevet 24. februar 2021 #10 Skrevet 24. februar 2021 Minner meg om en jeg kjenner som gikk fra røyk til snus for å slutte med røyk.. Og noen ÅR senere gikk fra snus til røyk for å slutte med snus. Personen prøver enda å slutte og har fortsatt den mentaliteten at det er enkelte å slutte dersom man går fra røyk til snus - snus til røyk. Slutt på dagen du..
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #12 Skrevet 24. februar 2021 Snus er mye mindre skadelig enn røyk, så hvis det står mellom de to er snus utvilsomt det beste valget. Men det er mye vanskeligere å slutte med snus! Og ofte snuser man mye, da man ikke må gå ut, men kan snuse når som helst, hvor som helst. Så hvis du klarer å bare kutte røyken uten erstatter, så er det helt klart aller best! Anonymkode: e2720...31d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå