Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hehe.. triks og trisk, du.. utrolig forutsigbart.

Det er jentene sitt "triks", vi vet vi ser deilige ut og at menn elsker nudes, men vi fyrer ikke bare av en pupp ut av det blå vanligvis. Så vi legger opp til at han skal tigge om det, gjerne ved å sende påkledde bilder med en genser som tilfeldigvis er tight over brystene eller noe som helst annet som viser litt former, og voila - der ville han se mer, gitt! Happens every time. 

Så tar vi noen ganger et bilde til deg , men vi har også et stort lager av nudes som vi later vi har tatt der og da eksklusivt til deg, men vi har sendt dem til mange. Det er favorittbildene våre som vi er mest fornøyde med. 

"Mmm ble varm her, må kle av meg litt her.." skriver vi imens vi sitter og promper i sofaen i joggebuksa og spiser cheez doodles og sender av gårde noe fra galleriet. Så får vi penisbilde tilbake og flirer litt og tenker gutter altså.. dere er søte da.

(Jeg har virkelig blitt kåt og sextet og sendt live bilder av onani også altså, men det jeg beskriver skjer nok oftere enn du tror, ,ut fra det du skriver her som du tror er et triks 😛

Anonymkode: fa504...b95

Haha, been there done that så sykt mange ganger. "er du våt nå?" "mmmm ja søkkvåt" mens jeg sitter på do og tisser i pausen på jobb, og glemmer samtalen i det jeg går ut... Haha 

Anonymkode: ed608...371

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, been there done that så sykt mange ganger. "er du våt nå?" "mmmm ja søkkvåt" mens jeg sitter på do og tisser i pausen på jobb, og glemmer samtalen i det jeg går ut... Haha 

Anonymkode: ed608...371

Haha, akkurat samme her :legrine:

Misforstå meg rett, jeg liker å sexte med riktig person og kan bli skikkelig kåt av det, men ja.. ikke alltid, akkurat 😛 

Folk snakker om at damer faker orgasmer, vi faker sexting også iblant ;) 

• Liker 1
Skrevet

Har fått nakenbilder av mange jenter/damer. Aldri sendt. Jeg anser meg overhodet ikke som noen "alfa." Grunnen til at jeg får nudes er trolig fordi jeg fremstår trygg på meg selv og at de som sender virker trygge på at jeg ikke typen som sender sånt videre.

Det er veldig åpenbart at de som sender ønsker oppmerksomhet og bekreftelser osv. og det gir jeg når ejg først får det uavhengig av hva jeg egentlig tenker da nakenbilder generelt gir meg veldig lite. Jeg ønsker at de som velger å sende meg bilder av kroppen deres i det minste ikke skal sitte igjen med en dårlig følelse.

Anonymkode: a501f...400

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Se på Sissel Kyrkjebø. Hun har aldri vist en pupp eller ei kløft, men jaggu er hun populær og mange millionær for det! 

Anonymkode: b8827...c19

😄

Hun har vel en jobb og tjener penger på den. Og blei sammen med en gammel mann omtrent rett fra jenterommet. 

Anonymkode: 4dc63...b75

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme her.

Aldri ansikt - man må ha sett meg naken for å gjenkjenne. 

Enkelte har sendt meg bilder/filmer av kona og seg selv - og det tror jeg IKKE kona vet 🙈🙈 

Og de er gjenkjennbare! De stoler nok på at jeg ikke lagrer/sier det til noen, og de mener det positivt og ikke negativt utleverende - men selv hadde jeg omtrent kappet tissen av noen som gjorde tilsvarende mot meg uten mitt samtykke. 

Sier det jo aldri til noen, men det kan jo ikke de vite. 

Anonymkode: e60b7...23c

Samme her 😂 

Noen har jeg spurt, og din antagelse stemmer ganske så bra 🤯

Og beste er jo at flere blir dødelig fornærmet(og sjokkerte) over at jeg ikke stoler nok på dem etter 5 meldinger, til å sende med ansikt til dem 😂 

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min ❤️

Anonymkode: 46037...369

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Over 50 jenter du vil se nakne i ei bygde? 

Anonymkode: 6467c...c64

Østlandet. Bygd er et område uten bymessig bebyggelse der næringslivet særlig er knyttet til primærnæringene jordbruk, skogbruk og fiske. I noen sammenhenger kan bygd brukes synonymt med «kommunen» og således ha definerte grenser.

Dette er playere i oslo området og alle er jo ikke i samme kommune. Men hender ofte jeg møter på de og må le av bildene de har sendt for man ser annerledes på de:)

Anonymkode: 783a2...7ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dette er playere i oslo området og alle er jo ikke i samme kommune. Men hender ofte jeg møter på de og må le av bildene de har sendt for man ser annerledes på de:)

Damene bor spredt over flere kommuner og likevel kjenner du mange av dem? Denne suppa blir tynnere og tynnere...

• Liker 1
Skrevet

Har sendt til noen toppløse bilde til gamle dudes bare for gøy 😅

Anonymkode: 1a497...ce4

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hehe.. triks og trisk, du.. utrolig forutsigbart.

Det er jentene sitt "triks", vi vet vi ser deilige ut og at menn elsker nudes, men vi fyrer ikke bare av en pupp ut av det blå vanligvis. Så vi legger opp til at han skal tigge om det, gjerne ved å sende påkledde bilder med en genser som tilfeldigvis er tight over brystene eller noe som helst annet som viser litt former, og voila - der ville han se mer, gitt! Happens every time. 

Så tar vi noen ganger et bilde til deg , men vi har også et stort lager av nudes som vi later vi har tatt der og da eksklusivt til deg, men vi har sendt dem til mange. Det er favorittbildene våre som vi er mest fornøyde med. 

"Mmm ble varm her, må kle av meg litt her.." skriver vi imens vi sitter og promper i sofaen i joggebuksa og spiser cheez doodles og sender av gårde noe fra galleriet. Så får vi penisbilde tilbake og flirer litt og tenker gutter altså.. dere er søte da.

(Jeg har virkelig blitt kåt og sextet og sendt live bilder av onani også altså, men det jeg beskriver skjer nok oftere enn du tror, ,ut fra det du skriver her som du tror er et triks 😛

Amen sister 🙏🏼😂

Anonymkode: d0968...04b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Damene bor spredt over flere kommuner og likevel kjenner du mange av dem? Denne suppa blir tynnere og tynnere...

Jeg kjenner de ikke nødvendigvis. Men man møter jo gjerne folk når man er på butikken. 

ta et konkret eksempel: ei som jobbet på tannlegekontoret sende masse bilder til en kompis. Og når man da er hos tannlegen så ser man jo personen. 

Eneste suppa er hodet ditt om du ikke skjønner at mange jenter sender drøye bilder av seg selv og det er begrenset antall playere. Gjerne guttegjenger og da når man sitter på kvelden og røyker en j så viser de ofte bildene de har fått. Jeg tviler på at den kulturen har forandret seg alt for mye. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg fikk en gang et bilde av tre vaskehjelper på Maldivene som sendte meg et takkebilde for all tipsen. De var alle kledd nokså tynt. Det skal sies at det var en tørkeperiode der akkurat da.

Hverken jeg eller min hund tok oss nær av dette. Selv ikke en papegøye i bakgrunnen brydde seg om annet enn ekstra pepper på laksen,  

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

...man møter jo gjerne folk når man er på butikken. 

ta et konkret eksempel: ei som jobbet på tannlegekontoret sende masse bilder til en kompis. Og når man da er hos tannlegen så ser man jo personen. 

Du går på butikken, til tannlegen osv i flere kommuner og kjenner igjen alle du en gang har sett på et bilde? Regner med at du allerede jobber med overvåkning eller tilsvarende da. 

• Liker 1
Skrevet

Kun til menn man er i forhold med. og knapt nok da.

Anonymkode: f9783...008

Skrevet

Vi sender ikke nudes ril utvalgte. Vi legger det ut på onlyfans

Anonymkode: 16652...195

Skrevet

Jeg har sendt til 1 person. Det var en fuckfriend, og vi hadde hatt en relasjon i over 1 år før jeg sendte. Han fikk aldri lov å lagre noe, men vi hadde en avtale om at han kunne spørre etter bilder fra en "bank" hvis han ville ha, som så forsvant fra snapchat chatten etter 24 timer.

Anonymkode: 7e212...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...