AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Ble slutt mellom meg og eks’en for 2,5 år siden.. og jeg savner han som bare det. Klarer ikke å glemme han. Vi var sammen i ca 2 år og bodde sammen i 1 år. hvordan komme over han...? Anonymkode: 0447e...7e2 1
powerpuffen Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Du er nødt til å tenke på deg selv og ditt liv. Ikke oppsøk steder dere brukte å være. Gjør noe godt for deg selv; start en ny hobby, fysisk aktivitet eller treff venninner! Jeg lover deg at det går over, så snart du begynner å fokusere på deg selv igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ble slutt mellom meg og eks’en for 2,5 år siden.. og jeg savner han som bare det. Klarer ikke å glemme han. Vi var sammen i ca 2 år og bodde sammen i 1 år. hvordan komme over han...? Anonymkode: 0447e...7e2 Akkurat samme her... savner å ha et så sterkt samhold med noen. Jeg er ikke klar for å gi slipp... Anonymkode: abd33...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Jeg også savner eksen iblant. Så kommer jeg på hvor flink han er til å lyve og da går følelsen over. Anonymkode: d2893...6f5 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 Finn en ny. Så lenge man ikke har en ny, er det rom for å savne eksen. Betyr ikke at eksforholdet var så stort og fantastisk, betyr bare at livet er litt tomt på den fronten. Anonymkode: 8f522...d5f
Gjest Kaiminator Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 Man må gi det tid, og komme over i aksept fasen, der det ikke lenger gjør vondt.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Finn en ny. Så lenge man ikke har en ny, er det rom for å savne eksen. Betyr ikke at eksforholdet var så stort og fantastisk, betyr bare at livet er litt tomt på den fronten. Anonymkode: 8f522...d5f Jeg er i samme situasjon som TS. Begynte kjapt å date etter bruddet og har hatt er par forhold som har strukket seg over ca seks måneder, men lengter fortsatt etter eksen. Det er til å bli gal av! Så vit det, TS, du er ikke alene (om det er noen trøst). Anonymkode: 42105...d87 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 Kjenner meg igjen, men klarte å glemme de og komme meg videre. Blokker de på sosiale medier og ikke oppsøk steder som du forbinder med de 😊 Fant meg en ny kjæreste og klarte å legge de andre bak meg. Nå sliter jeg bare med at jeg må deale med ene eksen min siden vi var et barn sammen, så helt kvitt han blir jeg ikke før ungen vår er 18 år kanskje om jeg er heldig 😅 Anonymkode: 03423...781
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå