Gå til innhold

Plutselig svarer han ikke...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi datet i et par måneder, han ble forelsket mens jeg hang litt etter. Prøvde så godt jeg kunne da jeg hadde det veldig gøy og fint med han. Men jeg fikk ikke nok følelser... ingen sommerfugler i magen eller et intenst ønske om å møte han hele tiden. Så jeg følte jeg måtte avslutte før jeg ville såre han for mye...

Han tok det pent og vi snakket sammen to-tre ganger etter det. Sist gang skrev vi litt fram og tilbake om hyggelige ting og han skrev "Vi snakkes da" og da sa jeg "Det gjør vi!" 

Dette er nå ca. 2 måneder siden. Og først nå begynner jeg å merke at jeg savner å være med han. Og begynner å lure på om jeg burde ha prøvd litt mer... gitt det litt mer tid. Jeg er jo fortsatt ikke sikker på om jeg vil ha han 100%, men noe føler jeg... et savn eller noe. Jeg sendte han melding for noen uker siden, men fikk aldri noen svar. Men kan se at han er aktiv. Sendte så en ny melding i forrige uke der jeg forklarte litt at jeg savner han og at hvis han har lyst så er jeg klar for å gi det en sjanse nå. Og så skrev jeg også at hvis han har møtt noen eller ikke ønsker kontakt, så tåler jeg å høre det. Jeg vil heller høre det enn at han bare "ghoster". Men jeg er ikke sint eller noe, bare syns det er så ulikt han å ignorere. Trodde ikke han var den typen bare...

Hva tenker dere kan ha skjedd?

Anonymkode: 2ddd2...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at han er en smart mann. Du hadde din sjanse og er stadig ikke sikker på at du vil ha han. La han være, med mindre du er sikker på du vil ha han. Det du gjør nå er EGOSTISK OG KJIPT AV DEG.

Anonymkode: 94b82...41e

• Liker 9
Skrevet

Virker som om det er ganske tydelig at han har mistet interessen. Hva som ligger bak vet nok bare han. 

Anonymkode: 7bd7e...593

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi datet i et par måneder, han ble forelsket mens jeg hang litt etter. Prøvde så godt jeg kunne da jeg hadde det veldig gøy og fint med han. Men jeg fikk ikke nok følelser... ingen sommerfugler i magen eller et intenst ønske om å møte han hele tiden. Så jeg følte jeg måtte avslutte før jeg ville såre han for mye...

Han tok det pent og vi snakket sammen to-tre ganger etter det. Sist gang skrev vi litt fram og tilbake om hyggelige ting og han skrev "Vi snakkes da" og da sa jeg "Det gjør vi!" 

Dette er nå ca. 2 måneder siden. Og først nå begynner jeg å merke at jeg savner å være med han. Og begynner å lure på om jeg burde ha prøvd litt mer... gitt det litt mer tid. Jeg er jo fortsatt ikke sikker på om jeg vil ha han 100%, men noe føler jeg... et savn eller noe. Jeg sendte han melding for noen uker siden, men fikk aldri noen svar. Men kan se at han er aktiv. Sendte så en ny melding i forrige uke der jeg forklarte litt at jeg savner han og at hvis han har lyst så er jeg klar for å gi det en sjanse nå. Og så skrev jeg også at hvis han har møtt noen eller ikke ønsker kontakt, så tåler jeg å høre det. Jeg vil heller høre det enn at han bare "ghoster". Men jeg er ikke sint eller noe, bare syns det er så ulikt han å ignorere. Trodde ikke han var den typen bare...

Hva tenker dere kan ha skjedd?

Anonymkode: 2ddd2...57c

Du avviste han og da har du vist at du har tatt ditt valg,  Så har du ventet så lenge med å angre. Du har mistet han. Selv  om du ikke hadde ventet så lenge er det høyest usikkert hvordan han hadde taklet det. Hva han sier er en ting, hva han føler er noe annet. Det og avvise en på den måten er veldig ofte endelig. Hvem vil vøre sammen med noen som sier at de ikke har følelser for en?  Gå og vente på at den andre skal få følelser er noe ingen burde gjøre.

Anonymkode: d943c...768

• Liker 1
Skrevet

Han har en annen, move on 😜

Anonymkode: 78b40...a12

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...