Gå til innhold

IS terroristminstenkt løslatt i Norge


Drizzt

Anbefalte innlegg

Ja, du leste riktig. Den IS-tiltalte kvinnen med den angivelig dødssyke barnet som vi aldri fikk høre om hvor syk han egentlig var, er nå løslatt.

Hun satt i varetekt i 1 år etter å ha blitt hentet fra Al-Hol leieren og nå er hun løslatt og fri. Fy faen for et u-land Norge er, for noen naive huer som blir gjort til latter av en IS-tiltalt kvinne.

Dette strider mot ALT av rettferdighetssans og sunn fornuft.

Jeg mister helt troen på at Norge noensinne kommer til å være et normalt land når det gjelder behandling av terrorister og rettferdighet i rettsvesenet.

Det er bare velfortjent at Norge gjøres til narr nå. Jeg tror heller ikke at sønnen var SÅ syk at hans terroristmor måtte bli med. For all del hent barna og redd dem fra dette helvete, men deres terroristmor kunne godt være der og bli dømt i Syria for forbrytelsene hun begikk der. Å dømme henne i Norge med latterlig milde straff er feil, bare feil. 

Erna ble helt uaktuell for meg å stemme for noensinne etter denne tabben. Og de andre partiene som støttet denne beslutningen, selvfølgelig. Slike kan jeg aldri støtte eller føle meg representert av.

For å gjøre sirkuset komplett så poserer hun med vestlige klær og har ''kastet nikaben''. Null troverdighet på samme måte som hun Malika-Charlotte i frisørsaken som ''kastet hijaben'' da det passet henne best. 

 

 

Endret av Drizzt
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan våger du å påstå at jeg mangler rettferdighetssans og sunn fornuft? Og hva er du egentlig redd for – at denne kvinnen skal gjøre det samme som det hun er tiltalt for, altså å lage mat og passe barn?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du virkelig overrasket over at terrorister går fri i Norge? Rettsvesenet vårt er en vits, folk som har gjort alle mulige jævlige gjerninger går fritt rundt i dette landet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pokker meg latterlig. Tenk på hvor mange millioner kr Regjeringen brukte for å hente hun til Norge. De pengene kunne heller gått til IS sine ofre..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble noen virkelig overrasket? Det var jo dette med å hente henne til Norge, som regjeringen jobbet intensivt med når pandemien begynte å skyte fart i Kina.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Rettsvesenet her i Norge er altfor svakt. Dette er helt sinnsykt. Å slippe fri terrorister er helt utilgivelig. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så henne på nyhetene. Fresh neglelakk og tettsittende bukser som fremhevet figuren hennes. Store kontraster til det teltet hun gikk i før..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pawn Hearts skrev (1 time siden):

Hvordan våger du å påstå at jeg mangler rettferdighetssans og sunn fornuft? Og hva er du egentlig redd for – at denne kvinnen skal gjøre det samme som det hun er tiltalt for, altså å lage mat og passe barn?

Hun har gjort mer enn dette. Hun glorifiserte livet i IS og bidro til at 3 av hennes venninner fulgte hennes vei til Syria. Det heter rekruttering. 

Hun kan fritt fortsette med dette nå som hun er løslatt. 

Callisto83 skrev (25 minutter siden):

Ble noen virkelig overrasket? Det var jo dette med å hente henne til Norge, som regjeringen jobbet intensivt med når pandemien begynte å skyte fart i Kina.

 

Ja, jeg er overrasket at Norge kan synke så lavt som å hente en tilknyttet terrororganisasjon. Det var bunnen da hun ble hentet til Norge, men her gravde Norge videre nedover. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er folk redd for at en kvinne passet barn og laget mat skal utgjøre fare for Norge? Det er ingen annen fakta i denne saken såvidt jeg vet.

Her snakker vi mye om fremmedfrykt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, NorthernLight said:

Det er pokker meg latterlig. Tenk på hvor mange millioner kr Regjeringen brukte for å hente hun til Norge. De pengene kunne heller gått til IS sine ofre..

Hvor mange millioner var det egentlig? Vennligst vis meg et troverdig regnestykke. Husk at hun og barna reiste med vanlige rutefly, så millionene må nødvendigvis ha gått til andre ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å kjenne denne saken inngående så er det beklagelig utfall.  Signaleffekten om at Norge er en fristat for IS sympatisører går ut i verden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (32 minutter siden):

Løslatt i påvente av rettsak var det vel. Med andre ord, ikke satt "fri".

Tiltalt for deltakelse i IS (terroristorganisasjon) og rekruttering av andre kvinner - løslatt og går fri.

Det er ingenting normalt i dette. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pawn Hearts skrev (4 timer siden):

Hvor mange millioner var det egentlig? Vennligst vis meg et troverdig regnestykke. Husk at hun og barna reiste med vanlige rutefly, så millionene må nødvendigvis ha gått til andre ting.

Tror du ikke utenriksdepartementets totale utgifter var en god del kr? Tror ikke det er snakk om en hundrings for å si det sånn.. 

Endret av NorthernLight
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 time siden):

Tiltalt for deltakelse i IS (terroristorganisasjon) og rekruttering av andre kvinner - løslatt og går fri.

Det er ingenting normalt i dette. 

Det sa jeg ikke heller, bare påpekte at «fri» er hun ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var så enkelt å forutse at dette ville skje når ho ble tatt inn. Overrasker meg ikke om ho søker om erstatning når ho blir frikjent. Latterlig system..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det advokaten som ga henne råd å si alt dette? Nordmenn er så lettlurte at de vil nok tro på alt den terrortiltalte IS-kona sier. Gjett om hun får nå stor strafferabatt eller til og med går helt fri for å ha fremstått som angrende ... Bare i Norge! :roll: 

Hun burde sendes i Syria å bli dømt for sine forbrytelser der! 

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/KyjoBG/tiltalt-is-kvinne-til-vg-jeg-kjoerte-livet-i-groeften

Endret av Drizzt
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det klart at Shamima Begum, ISIS bruden som flyttet til Syria fra England, IKKE får komme tilbake til England. The Supreme Court avgjorde at den nasjonale sikkerheten til befolkningen sto høyere enn hennes ønske.

"The right to a fair hearing does not trump all other considerations, such as the safety of the public." LINK

Hva tenker dere om det? Har muligens de norske politikerne som jobbet intensivt for å få den norskfødte ISIS bruden hjem, ikke satt seg godt nok inn i hva ISIS sto for, og hvordan de oppførte seg?

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...