AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Hei! Er det noe mulighet for å få dekt strabisme operasjon når man har problemer med vondt i øyne og litt hodepine og noen andre som har vært igjennom en sånn operasjon? Anonymkode: ef36a...706
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Har du fått påvist skjeling hos optiker/øyelege? Da kan du henvises til spesialist og evt operasjon Anonymkode: 61dfc...735
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du fått påvist skjeling hos optiker/øyelege? Da kan du henvises til spesialist og evt operasjon Anonymkode: 61dfc...735 Ja har det men må jeg ikke hå igjennom lege for å bli henvist? Anonymkode: ef36a...706
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Da går du til legen din. Anonymkode: daa2a...fa7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 Hvor har du det fra at du skal opereres? Har du i det hele tatt dobbeltsyn? Jeg antar at du har intermitterende eller latent strabisme, som skiller seg fra manifest strabisme. Det er viktig at du blir undersøkt av en øyelege, ja. Jeg ble operert for manifest strabisme på det ene øyet da jeg var 5 år. Skjelingen var svært uttalt. Jeg måtte også gå med lapp på det friske øyet for å lære opp det syke øyet. Anonymkode: 9c4d3...0b3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor har du det fra at du skal opereres? Har du i det hele tatt dobbeltsyn? Jeg antar at du har intermitterende eller latent strabisme, som skiller seg fra manifest strabisme. Det er viktig at du blir undersøkt av en øyelege, ja. Jeg ble operert for manifest strabisme på det ene øyet da jeg var 5 år. Skjelingen var svært uttalt. Jeg måtte også gå med lapp på det friske øyet for å lære opp det syke øyet. Anonymkode: 9c4d3...0b3 Nei ikke dobbeltsyn,blei aldri gjort hos meg da jeg var unge men skjelingen ble borte for å så komme tilbake igjen senere. Hva jeg har må øyelegen vurdere når jeg kommer dit vil jeg tro men er det mulig å få det dekt i voksen alder da jeg får vondt i øyne/under øyelokkene samt litt hodepine og blir sliten i øyne veldig ofte? Anonymkode: ef36a...706
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 29 minutter siden, AnonymBruker said: Nei ikke dobbeltsyn,blei aldri gjort hos meg da jeg var unge men skjelingen ble borte for å så komme tilbake igjen senere. Hva jeg har må øyelegen vurdere når jeg kommer dit vil jeg tro men er det mulig å få det dekt i voksen alder da jeg får vondt i øyne/under øyelokkene samt litt hodepine og blir sliten i øyne veldig ofte? Anonymkode: ef36a...706 Det er det kun en lege som kan svare på. Få henvisning til øyelege Anonymkode: 61dfc...735
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er det kun en lege som kan svare på. Få henvisning til øyelege Anonymkode: 61dfc...735 Har fått legetime og har funnet en liten kul under øyelokket på øyet som jeg kjenner når tar på øyelokket som også skulle blitt sett på. Anonymkode: ef36a...706
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 Noen som vet hvor lang tid det tar å få time hos øyelege og eventuelt operasjon? Anonymkode: ef36a...706
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå