Actionjunkie Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Overskriften sier vel det meste.. Hvordan kommer man seg best gjennom et brudd? Jeg har vært gjennom det en gang tidligere, men da var det ikke et veldig langt forhold.. denne gangen er det snakk om et forhold som har vart i 8 år
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 La tiden gå og faktisk tillate seg selv å la sorgreaksjoner gå sin gang, med sinne, irrasjonalitet, gråt, ensomhet, hat, depresjon, angst, lite initiativ, lite pågangsmot, lite livsvilje eller hva enn man skulle føle uten å hate seg selv eller tenker at alle andre takler alt så mye bedre, at man er et svakt menneske ingen kan elske osv. Men og prøve trøste seg selv som best man klarer dager man har overskudd til det, som å lage mat man liker, kose seg med ting man liker å gjøre og bruke friheten man har til nyttig og unyttig og legge dag etter dag bak seg. Jeg trodde oppriktig talt ikke jeg ville overleve mitt forrige brudd fordi graden av svik var fra en annen verden. Jeg gikk fra hjelpeløshet og idealisering, til hat, til likegyldighet. Jeg har ingen følelser for vedkommende lenger og forstår ikke hvordan jeg noensinne kan ha hatt det eller hvordan jeg kunne la meg behandle slik han behandlet meg. Han er et forferdelig menneske og har alltid vært det. Jeg vil aldri mer høre noe om det mennesket, rett og slett, og bryr meg ikke om han levere eller er død. Jeg er bare HELT ferdig med den personen. Anonymkode: 6a369...5db 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 Rødvin, sjokolade, trening og sex. Anonymkode: bfe56...118 2
Kenelz Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 Klippe og farge håret av en eller annen grunn.. 2
Atsjo Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: La tiden gå og faktisk tillate seg selv å la sorgreaksjoner gå sin gang, med sinne, irrasjonalitet, gråt, ensomhet, hat, depresjon, angst, lite initiativ, lite pågangsmot, lite livsvilje eller hva enn man skulle føle uten å hate seg selv eller tenker at alle andre takler alt så mye bedre, at man er et svakt menneske ingen kan elske osv. Men og prøve trøste seg selv som best man klarer dager man har overskudd til det, som å lage mat man liker, kose seg med ting man liker å gjøre og bruke friheten man har til nyttig og unyttig og legge dag etter dag bak seg. Jeg trodde oppriktig talt ikke jeg ville overleve mitt forrige brudd fordi graden av svik var fra en annen verden. Jeg gikk fra hjelpeløshet og idealisering, til hat, til likegyldighet. Jeg har ingen følelser for vedkommende lenger og forstår ikke hvordan jeg noensinne kan ha hatt det eller hvordan jeg kunne la meg behandle slik han behandlet meg. Han er et forferdelig menneske og har alltid vært det. Jeg vil aldri mer høre noe om det mennesket, rett og slett, og bryr meg ikke om han levere eller er død. Jeg er bare HELT ferdig med den personen. Anonymkode: 6a369...5db Sånn føler jeg det og... 🙄 løgner og svik. Er det lenge siden dette bruddet skjedde? Her er det kun ett par måneder siden, og humøret svinger opp og ned. Sover dårlig enda.... våkner til et tankekaos...
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 Det er litt individuelt. Noen har behov for å snakke masse om det de føler for å bearbeide, mens andre vil holde seg mest mulig opptatt og ikke tenke så mye på det. Ta tiden til hjelp, gråt når du føler for det Anonymkode: 423bd...2c8 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: La tiden gå og faktisk tillate seg selv å la sorgreaksjoner gå sin gang, med sinne, irrasjonalitet, gråt, ensomhet, hat, depresjon, angst, lite initiativ, lite pågangsmot, lite livsvilje eller hva enn man skulle føle uten å hate seg selv eller tenker at alle andre takler alt så mye bedre, at man er et svakt menneske ingen kan elske osv. Men og prøve trøste seg selv som best man klarer dager man har overskudd til det, som å lage mat man liker, kose seg med ting man liker å gjøre og bruke friheten man har til nyttig og unyttig og legge dag etter dag bak seg. Jeg trodde oppriktig talt ikke jeg ville overleve mitt forrige brudd fordi graden av svik var fra en annen verden. Jeg gikk fra hjelpeløshet og idealisering, til hat, til likegyldighet. Jeg har ingen følelser for vedkommende lenger og forstår ikke hvordan jeg noensinne kan ha hatt det eller hvordan jeg kunne la meg behandle slik han behandlet meg. Han er et forferdelig menneske og har alltid vært det. Jeg vil aldri mer høre noe om det mennesket, rett og slett, og bryr meg ikke om han levere eller er død. Jeg er bare HELT ferdig med den personen. Anonymkode: 6a369...5db Nøyaktig slik hadde – og har – jeg det og, ett år etter bruddet. Var igjennom alle disse fasene, og nå er jeg så over som det går an å få blitt. Anonymkode: ef82c...58a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #8 Skrevet 23. februar 2021 For meg er det å ha noe annet å fokusere på, enten det er jobb, studier, venner eller en ny flørt, og samtidig blokkere ut eksen fra sosiale medier og livet ellers. Det dummeste jeg har gjort er å fortsette å ha kontakt med ekser eller "sjekke hvordan det går" med dem, når det gjelder å komme seg over dem. Anonymkode: 3612e...99b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #9 Skrevet 23. februar 2021 Venner, vin og nye opplevelser og omgivelser var noe som hjalp meg veldig. Jeg flyttet for en periode inn til en venninne i annen by. Hadde vært vanskelig nå som jeg har barn, men det hadde uansett blitt fokus på å tilbringe tid med mennesker som løfter meg opp, og oppleve ting som gjorde at jeg ikke ble sittende og tenke. Anonymkode: 04206...c5e 2
Actionjunkie Skrevet 23. februar 2021 Forfatter #10 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): La tiden gå og faktisk tillate seg selv å la sorgreaksjoner gå sin gang, med sinne, irrasjonalitet, gråt, ensomhet, hat, depresjon, angst, lite initiativ, lite pågangsmot, lite livsvilje eller hva enn man skulle føle uten å hate seg selv eller tenker at alle andre takler alt så mye bedre, at man er et svakt menneske ingen kan elske osv. Men og prøve trøste seg selv som best man klarer dager man har overskudd til det, som å lage mat man liker, kose seg med ting man liker å gjøre og bruke friheten man har til nyttig og unyttig og legge dag etter dag bak seg. Jeg trodde oppriktig talt ikke jeg ville overleve mitt forrige brudd fordi graden av svik var fra en annen verden. Jeg gikk fra hjelpeløshet og idealisering, til hat, til likegyldighet. Jeg har ingen følelser for vedkommende lenger og forstår ikke hvordan jeg noensinne kan ha hatt det eller hvordan jeg kunne la meg behandle slik han behandlet meg. Han er et forferdelig menneske og har alltid vært det. Jeg vil aldri mer høre noe om det mennesket, rett og slett, og bryr meg ikke om han levere eller er død. Jeg er bare HELT ferdig med den personen. Anonymkode: 6a369...5db Glad for å høre at det går over! Vi har virkelig ikke hatt et bra forhold på veldig lenge, og jeg vet at det er riktig beslutning, men det er likevel så forferdelig vondt! Kjennes ut som en del av livet mitt bare blir revet bort, og det føles ut som alt er bare kaos.. er jo veldig glad i han, selv om vi ikke passer sammen i et forhold Etter så lang tid har jeg jo også god kontakt med mange i familien hans, og han har god kontakt med min familie. Nesten alle vennene våre er også felles, noe jeg synes er spesielt vanskelig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå