AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Noen som har vært på det før? Hvor lenge varte 1 timen? Og hvordan foregikk den? Måtte du fylle ut skjemaer mens du var der? Anonymkode: 7480b...b0c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Jeg var på halvdagsutredning. Varte i tre timer sånn ca. Vi snakket mest. Det var som en lang psykologtime med kartlegging av mine problemer og om det var mulighet for videre hjelp hos dem. Tok også blodprøver for å utelukke vitaminmangler ol. Anonymkode: 0d29b...a7f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var på halvdagsutredning. Varte i tre timer sånn ca. Vi snakket mest. Det var som en lang psykologtime med kartlegging av mine problemer og om det var mulighet for videre hjelp hos dem. Tok også blodprøver for å utelukke vitaminmangler ol. Anonymkode: 0d29b...a7f 3 timer hørtes veldig lenge ut? Men var det ikke spørreskjemaer også? Anonymkode: 7480b...b0c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 Hadde 3 psykologtimer på 3 timer per gang under forrige utredning for 2 år siden nå i behandling: 1 time 2 ganger i uka. Har hatt det slik i 2 år.. Anonymkode: 10c44...302
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå