AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Hvorfor? Kjenner de det ikke selv? Nå satte det seg et par jenter to bord bortenfor meg, og parfymen lukter helt hit. Og den lukter vondt, litt sånn søtkvalmt. Lurer på om jeg bare må flytte meg😣 Anonymkode: 4a543...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Nei, man blir immun på sin egen lukt på en måte. Jeg ble det selv i yngre dager - og husker jeg slet med kvalme på samme tidspunkt i lange tider. Så gikk jeg tom for den parfymen jeg brukte, og DA gikk det over. Kom tilbake ved bruk, men jeg innså to ting: 1. Jeg har nok allergi 2. Jeg luktet til slutt bare alkoholen om jeg tok MYE på. Ikke lukta = man tok gjerne på enda mer. Anonymkode: 277e1...1b9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor? Kjenner de det ikke selv? Nå satte det seg et par jenter to bord bortenfor meg, og parfymen lukter helt hit. Og den lukter vondt, litt sånn søtkvalmt. Lurer på om jeg bare må flytte meg😣 Anonymkode: 4a543...dbb Da kan du sifra. parfyme er generelt en uting. Anonymkode: bab42...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå