Gå til innhold

Savner Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Solgte under sterk tvil leiligheten i Oslo for 4 år siden og flyttet til hjemstedet til mannen. Halverte boliglånet og kjøpte bil for det som var til overs av egenkapitalen.


Trives ikke og vil flytte tilbake til byen, men selv om vi selger bilene er vi ikke i nærheten av den egenkapitalen vi hadde da vi flyttet.

Noen som har klart å komme seg inn på boligmarkedet i Oslo igjen?

Anonymkode: 46d01...2a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo an på. 
 

Er det enebolig dere har nå?

Er dere avhengig av enebolig i Oslo vil nok svaret være litt dystert 

Men masse fine leiligheter med svært god standard til 6-7 mill i Oslo, som passer utmerket for barn uten barn. Og det har dere vel kanskje råd til dersom dere selger enebolig (som er endel betalt ned på siden dere har bodd der i 4 år..)? 
 

Så det hele avhenger av livssituasjon. 

Anonymkode: 0e278...f38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Solgte under sterk tvil leiligheten i Oslo for 4 år siden og flyttet til hjemstedet til mannen. Halverte boliglånet og kjøpte bil for det som var til overs av egenkapitalen.


Trives ikke og vil flytte tilbake til byen, men selv om vi selger bilene er vi ikke i nærheten av den egenkapitalen vi hadde da vi flyttet.

Noen som har klart å komme seg inn på boligmarkedet i Oslo igjen?

Anonymkode: 46d01...2a7

Du skriver lite om hvilke beløp du regner med. 

Har lest at Groruddalen og Haugerud vil stige mest i pris. Der er prisene fremdeles "rimelige". 

Jeg ville ikke hatt en sjanse i dag. Har lyst å selge og prøve meg et annet sted, men da vet jeg at jeg aldri mer kan kjøpe i Oslo igjen. 

Har klart å komme meg tilbake i Oslo to ganger, men nå er markedet hardt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere barn? Og hvor stor bolig og hvor er det snakk om? Skal du ha en 3-roms sentralt, eller en 2-roms litt utenfor byen? 

Du kan få boliger i Oslo fra ca 3 mill nå. Sentralt i Oslo ligger 2-roms på over 4 mill. 

Har et par venner på boligjakt nå og de sier at alt går over takst. Så du må nok plusse litt på det som du ser på Finn.

Anonymkode: d2783...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...