AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Hei. Har den siste måneden møtt en gutt fra tinder en gang i uka. Første møte avtalte vi at vi skulle gå tur, noe vi gjorde, hadde ikke tenkt at vi skulle ha sex, men slik ble det.. Har vært ca samme rutine hver gang vi møtes; tur, sex, mat, mer sex, kanskje vi spiller noen spill eller bare henger sammen. Andre "daten" om man kan kalle det det, så kysset han meg også ute myee (da vi var på tur), noe som var litt rart for meg da dette var noe eksen aldri gjorde. Jeg er singel etter å ha vært i et forhold i 5 år, og har egentlig ikke datet. Så vet ikke om dette er noen som kun vil være sammen med meg pga sexen eller noe mer... Virker som vi begge koser oss i hverandres selskap, men jeg tør ikke snakke (eller føle på) følelser. Anonymkode: be563...909
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Helt klart dating, og han virker som å like seg godt🤩 Anonymkode: 27a6c...3e6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 Høres ut som dating for meg Anonymkode: a1db4...41a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå