Gå til innhold

Korte cardigans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om trenden med korte, litt oversized cardigans? Og hva bruker dere evt under? :) er i 20 årene.

Tenker på ala denne typen:

https://bikbok.com/no/p/grace-pointelle-knit-cardigan-lys-rosa-cardigans-dame/7260725_F305

https://bikbok.com/no/p/pine-knitted-cardigan-lys-lilla-cardigans-dame/7260746_F405

Anonymkode: 3dfd6...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker de godt. Fint sammen med eide leg bukser med høyt liv. Nøytral singlet eller t-skjorte under, stram variant. 

Anonymkode: 53bfb...7b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest de er grusomme. De fleste ser merkelige ut med dette, ser ut som om overkroppen er blitt komprimert.

Anonymkode: 932d0...05c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om de passer kroppen så ja. Er man kort i livet så synes jeg det ikke er så attraktivt med en kort cardigan. Jeg er kort i livet og det ser teit ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker korte cardiganjakker utenpå kjoler. Da kan jeg bruke kortermete sommerkjoler hele året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (10 timer siden):

Jeg bruker korte cardiganjakker utenpå kjoler. Da kan jeg bruke kortermete sommerkjoler hele året. 

Samme her :)  Jeg kunne ikke brukt en slik jakke slik som de linkede bildene, jeg er for gammel til å vise frem magen hver gang jeg løfter litt på en arm...

Anonymkode: 39432...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (11 timer siden):

Jeg bruker korte cardiganjakker utenpå kjoler. Da kan jeg bruke kortermete sommerkjoler hele året. 

Smart!! 

Anonymkode: 53bfb...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (På 23.2.2021 den 9.23):

Jeg bruker korte cardiganjakker utenpå kjoler. Da kan jeg bruke kortermete sommerkjoler hele året. 

Ikke særlig stilig med sommerkjoler i november. Hva med å skaffe deg «vinterkjoler»?

Anonymkode: de78d...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greie. Helt klart finest hvis de er litt tykke og laget av ordentlige materialer, synes ikke de tynne akryl/polyesterjakkene er fine.

De er uansett mye finere enn lange kardiganer da, de er helt grusomme. Ser kjerring ut med en gang.

Anonymkode: ee14d...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...