Gå til innhold

Korte cardigans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker de godt. Fint sammen med eide leg bukser med høyt liv. Nøytral singlet eller t-skjorte under, stram variant. 

Anonymkode: 53bfb...7b4

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Syns de er fine, vurderer å skaffe meg ett slikt plagg til våren. 

Skrevet

Synest de er grusomme. De fleste ser merkelige ut med dette, ser ut som om overkroppen er blitt komprimert.

Anonymkode: 932d0...05c

• Liker 5
Skrevet

Finere med Classic cardigans

Anonymkode: de78d...8ed

• Liker 5
Skrevet

Syns de er grusomme.

• Liker 2
Skrevet

Om de passer kroppen så ja. Er man kort i livet så synes jeg det ikke er så attraktivt med en kort cardigan. Jeg er kort i livet og det ser teit ut. 

Skrevet

Jeg bruker korte cardiganjakker utenpå kjoler. Da kan jeg bruke kortermete sommerkjoler hele året. 

Skrevet
Perelandra skrev (10 timer siden):

Jeg bruker korte cardiganjakker utenpå kjoler. Da kan jeg bruke kortermete sommerkjoler hele året. 

Samme her :)  Jeg kunne ikke brukt en slik jakke slik som de linkede bildene, jeg er for gammel til å vise frem magen hver gang jeg løfter litt på en arm...

Anonymkode: 39432...6e3

Skrevet
Perelandra skrev (11 timer siden):

Smart!! 

Anonymkode: 53bfb...7b4

Skrevet

Fine de. 

Anonymkode: 9a128...770

Skrevet
Perelandra skrev (På 23.2.2021 den 9.23):

Ikke særlig stilig med sommerkjoler i november. Hva med å skaffe deg «vinterkjoler»?

Anonymkode: de78d...8ed

Skrevet

Helt greie. Helt klart finest hvis de er litt tykke og laget av ordentlige materialer, synes ikke de tynne akryl/polyesterjakkene er fine.

De er uansett mye finere enn lange kardiganer da, de er helt grusomme. Ser kjerring ut med en gang.

Anonymkode: ee14d...50f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...