AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #21 Skrevet 22. februar 2021 Begriper ikke hvorfor folk har hvit sofa!! Her i huset hadde den sett ut som et horehus etter to timer. Anonymkode: bc5f9...e27 4
Forundret.. Skrevet 22. februar 2021 #22 Skrevet 22. februar 2021 Hun kunne ikke for det, men hun burde tilby seg å betale for rens.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #23 Skrevet 22. februar 2021 Kjenner ei som hadde besøk av ei som dreit i sofaen hennes. Det var værre det. Skal sies at hun som dreit er psykisk utviklingshemmet, men allikevel. 🤢 Anonymkode: 9c6c9...85a
little fairy Skrevet 23. februar 2021 #24 Skrevet 23. februar 2021 Når man er voksen så har de fleste litt kontroll på mensen. Og hun har jo egentlig innrømmet at hun ventet mensen. Jeg mener helt ærlig hun bør erstatte sofaen, betale for rens hvis det lar seg gjøre eller bestille ny pute hvis det er mulig. Foreslo hun ikke å hjelpe deg? Synes det blir helt feil at du som er helt uskyldig oppi dette skal ende opp med kostnadene. Det er ikke snakk om et barn som søler ketsjup. Jeg er veldig forsiktig når jeg er hos folk som har lys sofa. F.eks velger jeg gjerne hvitvin i stedet for rødvin, eller jeg henter en stol hvis jeg er redd for å grise. Har man fest med hvit sofa så er flekker noe man kan regne med og man kan dekke til. Men mensen regner man ikke med så lenge det ikke er en som får sin første mens / er veldig ung.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #25 Skrevet 23. februar 2021 Slik kan det gå. Vask det som en normal person. Anonymkode: a6f92...0c0
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #27 Skrevet 23. februar 2021 Veldig spesielt at du tenker at hun gjorde det med vilje? Hva tenker du at motivasjonen for det skulle være? Anonymkode: 00e48...087 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #28 Skrevet 23. februar 2021 Hva jeg ville gjort? Kuttet ut deg som venninne. Anonymkode: 608f8...991 1
Chiubi Skrevet 23. februar 2021 #29 Skrevet 23. februar 2021 Eksen min satt naken i min lyse sofa, og han hadde ikke tørket seg skikkelig etter å ha vært på toalettet. Det ble en brun flekk, og han fikk pent vaske den vekk selv.
Drizzt Skrevet 23. februar 2021 #30 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hadde lært meg litt grunnleggende biologi og om kvinners reproduksjonssystem Hun kunne selvsagt ikke noe for det. Anonymkode: 88963...81b Jo, hun kunne MYE for det. Siden hun visste at hun skulle få mensen snart, burde hun: klistret en liten bind i trusa for å se når mensen kommer og beskytte klær og andre tekstiler ikke satt seg i hvit sofa uten å ha tatt på en liten bind i trusa TS, hun bør betale for rens av sofaen og du bør revurdere vennskapet Ja, det er ekkelt, men du må kanskje ha en pledd over sofaen når du har folk på besøk?
Rosmarin(ert) Skrevet 23. februar 2021 #31 Skrevet 23. februar 2021 5 hours ago, Drizzt said: Jo, hun kunne MYE for det. Siden hun visste at hun skulle få mensen snart, burde hun: klistret en liten bind i trusa for å se når mensen kommer og beskytte klær og andre tekstiler ikke satt seg i hvit sofa uten å ha tatt på en liten bind i trusa TS, hun bør betale for rens av sofaen og du bør revurdere vennskapet Ja, det er ekkelt, men du må kanskje ha en pledd over sofaen når du har folk på besøk? Hvis det er så ille som TS skisserer, så tviler jeg på at «et lite bind» ville gjort stor forskjell. Revurdere vennskapet? Ærlig talt, hun gjorde det ikke med vilje!
Mjessa Skrevet 23. februar 2021 #32 Skrevet 23. februar 2021 Million skrev (På 22.2.2021 den 15.57): Jeg opplevde det samme i min lysegrå, nye lenestol i stuen. En venninne på besøk hadde mensen, og blødde igjennom eller utenfor bindet da hun satt der. Resultatet var en stor rød blodflekk midt i setet. Jeg ringte til et møbelrensfirma og bestilte hjemmebesøk og rens. Han kom da med hele bøtteballetten, en maskin som SUGER OPP og bort flekken. En spesiell spray med enzymer som løser opp blod ble også brukt før han sugde bort flekken med maskin og vann. Det hele kostet bare 500 kr. Det betalte jeg. Venninnen min kunne ikke noe for uhellet, og jeg krever ikke penger av venner som har uhell som dette. 🥰
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #33 Skrevet 23. februar 2021 Har du hatt mensen selv da? Sikker på at det ikke var din mens som ødela sofaen? Anonymkode: 9e829...4a4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #34 Skrevet 23. februar 2021 Million skrev (21 timer siden): Man kan ikke bare "vaske bort" en blodflekk på et tekstil som ikke kan puttes i vaskemaskinen. Det eneste man oppnår ved å begynne og gni på det med vann, "flekkfjerner" og en klut, er å gni blodet utover og nedover i stoffet. Det suger seg bare enda lenger inn. Skal flekken fjernes, må den suges OPP og ut av tekstilet med en maskin. Ja, for eksempel en støvsuger. Kaldt vann, potetmel, Neglebørste og støvsuger fungerer som bare det. Anonymkode: 2b3ef...4b3
Million Skrevet 23. februar 2021 #35 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, for eksempel en støvsuger. Kaldt vann, potetmel, Neglebørste og støvsuger fungerer som bare det. Anonymkode: 2b3ef...4b3 Suge opp VANN (eller væske) med en vanlig støvsuger!?? Det skal man da ikke gjøre.
Drizzt Skrevet 23. februar 2021 #36 Skrevet 23. februar 2021 Rosmarin(ert) skrev (56 minutter siden): Hvis det er så ille som TS skisserer, så tviler jeg på at «et lite bind» ville gjort stor forskjell. Revurdere vennskapet? Ærlig talt, hun gjorde det ikke med vilje! Hvis hun nekter å betale for rens, så er det absolutt ansvarsfraskrivelse og da ville jeg revurdert vennskapet. Ellers kunne bind gjort en stor forskjell ved at iallefall flekken blir mindre hvis ikke alt ble absorbert på forhånd. Men for all del - hvilken kvinne ikke forbereder seg ved å prøve å forhindre at det blir blodsøl på klær og sitteplasser?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #37 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Begriper ikke hvorfor folk har hvit sofa!! Her i huset hadde den sett ut som et horehus etter to timer. Anonymkode: bc5f9...e27 Sånn grisehus har vi ikke hos oss, der kan vi ha hvit sofa. Anonymkode: 91da6...151
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå