Gå til innhold

Menstruerte i sofaen min. 😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne var på besøk, og menstruerte i min hvite sofa. Æsj! 

Hun sa at hun trodde hun skulle få mensen en av dagene, men visste ikke at hun hadde det nå. 
Altså! Man får alltid et lite varsel før det flommer ut. Hun nekter for at hun visste det, og hun vil ikke betale for det. Æsj så ekkel hun er. Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: aca86...167

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hun er ikke ekkel. Nei, man får ikke alltid et forvarsel. Ja, derfor burde hun beskyttet seg på noe vis (hvertfall før hun satte seg i hvit sofa). Ja, hun burde betale for rens (eller det som skal til for å få sofaen ren). 

Anonymkode: c9217...475

• Liker 28
Skrevet

Vask det vekk. Sak ferdig. 

Anonymkode: 97d31...859

• Liker 11
Skrevet

Da har vinterferien startet :sukk:

Anonymkode: 4a87d...b06

• Liker 17
Skrevet

Jeg ville ikke blitt sur på venninnen min, for dette kan man ikke noe for og kan skje den beste. Men hvis dette hadde skjedd meg så hadde jeg naturligvis tatt på meg å betale rens. Selv om ting ikke alltid skjer med vilje så tar man ansvar og ordner opp etter seg. 

Anonymkode: 12c9e...942

• Liker 10
Skrevet

Har ikke du hatt denne tråden før?

Anonymkode: ad526...01f

• Liker 8
Skrevet

Dette bør hun ordne opp etter seg. Om hun ikke gjør det; da hadde jeg definitivt hatt et tisselaken klart til hun neste gang hun kom på besøk og gitt beskjed om at det fikk hun sitte på.

Anonymkode: 0d2ae...6a3

• Liker 2
Skrevet

Dette er nesten helt likt som i en episode av "helt perfekt" med Thomas Giertsen..... Og du oppfører deg som han åså 🙄

Anonymkode: 2e3c8...a83

• Liker 4
Skrevet

Hvit sofa? Da har du avtagbart trekk vel?

Anonymkode: 65647...9c8

• Liker 7
Gjest Smeltemann
Skrevet

Hun hadde fått en hånduk neste gang hun skulle kommet på besøk. Det minste hun kunne gjort var å betale for rens. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har ikke du hatt denne tråden før?

Anonymkode: ad526...01f

Noen har iallfall hatt det...

Anonymkode: b5cdd...a79

• Liker 2
Skrevet

Vel legg plast på sofaen neste gang eller vask det bort med en flekkfjerner. Og nei hun er ikke ekkel, uhell skjer og mensen er veldig naturlig og Moen ganger kommer den faktisk uventet. Det vet jeg med meg selv også. Den kommer bare plutselig 

• Liker 2
Skrevet (endret)
The Rosestarwoman skrev (3 timer siden):

Vel legg plast på sofaen neste gang eller vask det bort med en flekkfjerner. Og nei hun er ikke ekkel, uhell skjer og mensen er veldig naturlig og Moen ganger kommer den faktisk uventet. Det vet jeg med meg selv også. Den kommer bare plutselig 

Man kan ikke bare "vaske bort" en blodflekk på et tekstil som ikke kan puttes i vaskemaskinen. Det eneste man oppnår ved å begynne og gni på det med vann, "flekkfjerner" og en klut, er å gni blodet utover og nedover i stoffet. Det suger seg bare enda lenger inn.

Skal flekken fjernes, må den suges OPP og ut av tekstilet med en maskin.

Endret av Million
Skrevet

Jeg klarte å vaske bort en flekk på madrassen til typen. Brukte et håndklede med masse kaldt vann og såpe som jeg trykka dedpå flekken for å suge det opp. Madrassen var hvit og det gikk helt bort. Men det må tas med en gang ellers går det ikke. 

Anonymkode: 91da6...151

• Liker 2
Skrevet

Stakar venninnen din ❤️❤️❤️

Anonymkode: 65824...768

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Man får alltid et lite varsel før det flommer ut.

Jaha? Det memoet tror jeg kroppen min glemmer å sjekke, for det har hendt flere ganger opp igjennom årene at følelsen av rennende blod er det første jeg merker. Så sent som i dag, faktisk. 

Anonymkode: 49c37...ab7

• Liker 5
Skrevet

Det eneste som er ekkelt her er oppførselen din.

• Liker 8
Skrevet

Jo det kan skje. Men man må regne med at det kan skje ulike uhell når man har besøk. 

Hadde en venninne på besøk en gang som drakk litt for mye og knuste et glass, samt sølte på den nye dyre design badematten min på badet. Prøvde å vaske den, men da endte den opp misfarget... Men tok det ikke opp. At du anklager henne for noe hun overhodet ikke kan noe for, syns jeg er spesielt. Hun er sikkert kjempeflau. 

Nå har ikke det skjedd meg, og jeg pleier å få symptomer på mensen en hel uke før. Kan ikke gå rundt med binn/ tampong i to uker heller. Uhell kan skje. Mensen kan komme flere dager før eller etter hva man pleier. Har fått plutselig mens på skitur selv. Det var den ullundertøybuksen🙃 Noen ganger kan det komme veldig brått og voldsomt, andre ganger langsomt og forsiktig. 
Du er sær som ikke forstår at folk er forskjellige, og som anklager venninnen din. 

Anonymkode: 56e82...7d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...