AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Fikk nettopp svar på blodprøvene jeg tok i forrige uke. TSH er på 0,02. Er dette moderat lavt? Anonymkode: 12deb...fed 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Det må du ta med den som rekvirerte blodprøvene! Anonymkode: 3ab52...02e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 Forutsatt at du ellers er umedisinert kan det være en indikasjon på høyt stoffskifte. Men som anonym over her skriver, dette må du faktisk ta med legen din. Anonymkode: a617b...41a
Gjest Fnuggolina Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk nettopp svar på blodprøvene jeg tok i forrige uke. TSH er på 0,02. Er dette moderat lavt? Anonymkode: 12deb...fed Det er lav TSH ja som indikerer for høyt stoffskifte. 0,0 og så tall etter det gir gjerne symptomer. Men man trenger også å se på T4/T3. Om du har hypotyreose fra før og bruker Levaxin må du justere dosen i samarbeid med lege. For meg holder det å senke med ca 25-50 mcg i uka, men her er folk forskjellige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå