AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 De mistenker at jeg har adhd/ add. Og jeg skal utrede . Jeg er ikke uenig. Har hatt det litt kronglete gjennom livet. Men så ser jeg at de vil ha samtaler med folk som kjente meg som liten. . Mine foreldre er døde . Mine mye eldre søsken flyttet ut av landet før jeg var 5 . Så de kjenner ikke så mye til meg. Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Er det på krevd? Anonymkode: 0c875...4fc
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Hvis du kan få tak i lærere som kjente deg godt kan det være fint. De ønsker opplysninger fra noen som kjente deg som barn, fordi diagnosen krever at symptomer oppstod som barn. Men det er nok ikke helt påkrevd, fordi jeg fikk diagnosen uten disse opplysningene. Anonymkode: 25994...98c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du kan få tak i lærere som kjente deg godt kan det være fint. De ønsker opplysninger fra noen som kjente deg som barn, fordi diagnosen krever at symptomer oppstod som barn. Men det er nok ikke helt påkrevd, fordi jeg fikk diagnosen uten disse opplysningene. Anonymkode: 25994...98c Nope ingen av de grusomme lærere har jeg kontakt med. Hvem vill det. Det er nå så mange årsiden at mange av de er døde også. Anonymkode: 0c875...4fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå