AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Var på fest hos en kompis i helgen som var. Vi var 4 stk. Der ble jeg kjent med en jente som det klaffet med. En moro kveld som endte opp med sengekos. Det var ikke planlagt men hun tok iniativet, hun var veldig på. Jeg var helt kake, altfor full og husker svært svært lite. Det jeg husker var bra men det trenger jo ikke å være fasiten på akten. Dagen etter våknet jeg opp og da hadde jenta allerede dratt. Greia er at jeg ble betatt og driver nå å analyserer alt sammen. Hvorfor dro hun? Var det helt jævlig sex? Synes hun det klaffet? Kan jeg ta kontakt? Jeg vil ta kontakt, selv om det bryter med reglene her. Jeg er fersk i dette. I need help! Vi har ikke snakket sammen siden, men vi har begynt å følge hverandre på div sosialemedier. Anonymkode: 1cae8...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Jeg har dratt selv i mine yngre dager mens sidemannen sov. Dagenderpå angsten og trangen etter å komme hjem fort som FY samt angst for å havne i en frokost-situasjon var nok årsaken🤣 Ble aldri forelsket i disse, ble feil rekkefølge for meg, men der er jo alle forskjellig. Du kan selvfølgelig sende mld, men vær forberedt på avvisning. Jeg kan ikke dette gamet lenger selv nå som jeg har bikka 33 å ikke har vært singel på flere år. Anonymkode: bf4b1...7b7 12
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 Det bryter ikke reglene å ta kontakt, jeg mener det er god one night stand-kutyme å sende en melding etterpå. Om så bare for å si takk det var hyggelig. Begge sitter jo ofte i en eim av angst etterpå, og det letter stemningen litt. Jeg drar ofte rett fra ONS før han våkner, og sier ikke noe om han sover, sender da en melding eller legger igjen en lapp. Dette fordi jeg synes det er forferdelig å våkne et annet sted dagen derpå, man føler seg ekkel, ligger i en fremmed seng, har vondt i magen og må bæsje, er tørr i kjeften og sminken ser ikke ut, og man vil bare hjem i egen dusj og orker ikke tanken på å se trynene til de som var der dagen før og sitte og spise frokost der. Man vil bare H-J-E-M, helst før man blir helt edru. Så det trenger ikke bety at sexen var drit. Så - SEND MELDING! Du er allerede en dag for seint ute her. Ikke bedyr din kjærlighet, men det er lov å skrive noe som takk for sist, håper du hadde en bra walk of shame hjem eller noe. Jeg var dessverre fryktelig dritings, men det jeg husker var veldig bra! Noe sånt.. du åpner døra, men du overvelder henne ikke med spørsmål om date etc. Så er ballen hos henne. Anonymkode: 226d8...9c9 27
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Hva i alledager skal jeg si? Hei, husker du noe fra lørdagen? Jeg prøver å tenke ut noe morsomt å si, hun er jo en jeg kan møte på butikken, ikke lyst at det skal bli kleint. Avvisning er en ting men synes det er verre å skulle starte opp en samtale. Jeg føler jeg mangler for mye info om den natta, som jo er den store elefanten i rommet her. Hun er litt ut av min liga også. Og ja jeg er på overtid her nå. Det stresser meg enda mer haha. Ts Anonymkode: 1cae8...ec5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hva i alledager skal jeg si? Du fikk det gratis i posten over der. Det er ikke noe å stresse med, send melding og håp på en respons. Uten har du uansett tapt. Anonymkode: 59ba7...88f 9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 Bare kjekt å få melding etter ons! Du kan skrive noe ala "hei, hvordan går det? Du stakk før jeg våknet på søndag. :)" Så tar du det derfra. Anonymkode: 3126a...a6e 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #7 Skrevet 22. februar 2021 Helt normalt å stikke av etter en ons. Ikke helt sånn som på film hvor den fremmede står opp og lager mat, også har man en lang samtale om livet. Neste helt har hun sikkert en ny ons. Anonymkode: 525f0...e15 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #8 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hva i alledager skal jeg si? Hei, husker du noe fra lørdagen? Jeg prøver å tenke ut noe morsomt å si, hun er jo en jeg kan møte på butikken, ikke lyst at det skal bli kleint. Avvisning er en ting men synes det er verre å skulle starte opp en samtale. Jeg føler jeg mangler for mye info om den natta, som jo er den store elefanten i rommet her. Hun er litt ut av min liga også. Og ja jeg er på overtid her nå. Det stresser meg enda mer haha. Ts Anonymkode: 1cae8...ec5 Dårlig ånde og fyllabæsjen sprenger på - selvsagt vil man hjem til seg selv så fort som overhode mulig, ikke gjør noe nummer ut av det. Anonymkode: bf4b1...7b7 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #9 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var på fest hos en kompis i helgen som var. Vi var 4 stk. Der ble jeg kjent med en jente som det klaffet med. En moro kveld som endte opp med sengekos. Det var ikke planlagt men hun tok iniativet, hun var veldig på. Jeg var helt kake, altfor full og husker svært svært lite. Det jeg husker var bra men det trenger jo ikke å være fasiten på akten. Dagen etter våknet jeg opp og da hadde jenta allerede dratt. Greia er at jeg ble betatt og driver nå å analyserer alt sammen. Hvorfor dro hun? Var det helt jævlig sex? Synes hun det klaffet? Kan jeg ta kontakt? Jeg vil ta kontakt, selv om det bryter med reglene her. Jeg er fersk i dette. I need help! Vi har ikke snakket sammen siden, men vi har begynt å følge hverandre på div sosialemedier. Anonymkode: 1cae8...ec5 Du kan ikke forvente noe fra et ons. Det er bare et ons Anonymkode: 9422e...9fc 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #10 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var på fest hos en kompis i helgen som var. Vi var 4 stk. Der ble jeg kjent med en jente som det klaffet med. En moro kveld som endte opp med sengekos. Det var ikke planlagt men hun tok iniativet, hun var veldig på. Jeg var helt kake, altfor full og husker svært svært lite. Det jeg husker var bra men det trenger jo ikke å være fasiten på akten. Dagen etter våknet jeg opp og da hadde jenta allerede dratt. Greia er at jeg ble betatt og driver nå å analyserer alt sammen. Hvorfor dro hun? Var det helt jævlig sex? Synes hun det klaffet? Kan jeg ta kontakt? Jeg vil ta kontakt, selv om det bryter med reglene her. Jeg er fersk i dette. I need help! Vi har ikke snakket sammen siden, men vi har begynt å følge hverandre på div sosialemedier. Anonymkode: 1cae8...ec5 Jeg har også dratt. Det har ikke alltid handlet om gutten, men mer at jeg ville hjem og dusje og pusse tenner. Send henne melding du. Anonymkode: 04bd2...759 9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #11 Skrevet 22. februar 2021 Du kan skrive dette, så er det hele opp til henne. "Hei! Du var borte når jeg våknet søndag. Jeg ville gjerne truffet deg igjen og blitt bedre kjent. Skal vi ta en kaffe eller gå en tur? Mvh XXX" Anonymkode: 9645d...f2d 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #12 Skrevet 22. februar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: takk for sist, håper du hadde en bra walk of shame hjem. Jeg var dessverre fryktelig dritings, men det jeg husker var veldig bra! Anonymkode: 226d8...9c9 Greit forslag dette, sier takk og at det var bra samtidig som man ikke er for klein eller påtrengende. Anonymkode: 8d2ae...203 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #13 Skrevet 22. februar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Det bryter ikke reglene å ta kontakt, jeg mener det er god one night stand-kutyme å sende en melding etterpå. Om så bare for å si takk det var hyggelig. Begge sitter jo ofte i en eim av angst etterpå, og det letter stemningen litt. Jeg drar ofte rett fra ONS før han våkner, og sier ikke noe om han sover, sender da en melding eller legger igjen en lapp. Dette fordi jeg synes det er forferdelig å våkne et annet sted dagen derpå, man føler seg ekkel, ligger i en fremmed seng, har vondt i magen og må bæsje, er tørr i kjeften og sminken ser ikke ut, og man vil bare hjem i egen dusj og orker ikke tanken på å se trynene til de som var der dagen før og sitte og spise frokost der. Man vil bare H-J-E-M, helst før man blir helt edru. Så det trenger ikke bety at sexen var drit. Så - SEND MELDING! Du er allerede en dag for seint ute her. Ikke bedyr din kjærlighet, men det er lov å skrive noe som takk for sist, håper du hadde en bra walk of shame hjem eller noe. Jeg var dessverre fryktelig dritings, men det jeg husker var veldig bra! Noe sånt.. du åpner døra, men du overvelder henne ikke med spørsmål om date etc. Så er ballen hos henne. Anonymkode: 226d8...9c9 Kan bare si at hadde jeg fått en slik melding hadde jeg aldri gitt ts en sjanse igjen. Det er virkelig ikke nødvendig med sånt walk of shame greie. Betydningen er utrolig negativ og egnes ikke til spøk engang. Anonymkode: 9645d...f2d 14
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #14 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du kan skrive dette, så er det hele opp til henne. "Hei! Du var borte når jeg våknet søndag. Jeg ville gjerne truffet deg igjen og blitt bedre kjent. Skal vi ta en kaffe eller gå en tur? Mvh XXX" Anonymkode: 9645d...f2d Dette ville jeg også sendt hadde jeg vært deg, TS. Anonymkode: 200e4...e13 8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #15 Skrevet 22. februar 2021 Dette er vel å forvente. ONS-folket scorer høyere på selvopptatthet og lavere på empati enn snittet. Anonymkode: b1717...75b 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 22. februar 2021 #16 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan jeg ta kontakt? Jeg vil ta kontakt, selv om det bryter med reglene her. Hadde lett sendt en melding!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #17 Skrevet 22. februar 2021 Jeg prøvde å snike meg ut en gang mens han sov, men klarte ikke å få opp døra😂 Så måtte vekke han for å få hjelp. Men jeg ønsket å dra før han så meg fordi jeg både så og følte meg helt jævlig. Sminke klint utover halve trynet, var dårlig og ville bare hjem til dusj og egen seng. Orket ikke ha noen samtaler eller noe når han våknet. Synes du fint kan sende melding og si at du hadde en fin kveld, og om hun har lyst å møtes igjen. Men da typ gå en tur, gå ut å spise, eller andre ting, så hun skjønner at du har lyst å bli bedre kjent og ikke bare ønsker sex. Anonymkode: f8d21...ec6 7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #18 Skrevet 22. februar 2021 Si at du fant glasskoen hennes Anonymkode: fa828...b8d 11
NysgjerrigPiken Skrevet 22. februar 2021 #19 Skrevet 22. februar 2021 Det er ingen regler for ONS. Flere av de jeg har hatt har sendt melding i etterkant, og jeg endte opp som ff med to av de. Så shoot your shot! Det kan godt hende hun vil gjenta. Hvis ikke så har du iallefall prøvd. Bare husk å styr det i riktig retning ut fra hva du ønsker: lett og flørtete om du kun vil ligge igjen, mens du kan gjerne ta initiativ til en aktivitet om du er interessert i noe mer enn bare sex. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #20 Skrevet 22. februar 2021 For 15 år siden prøvde jeg å skli lydløst ut av senga etter en uhyre fuktig aften og påfølgende natt, som endte i senga til en totalt fremmed mann jeg møtte på uteplassen. Jeg var dritings og husker lite. Han var bortimot edru. Ante ikke hvor jeg var i verden, tenkte kun på å komme meg ut før han og resten av nachet våknet, og jeg ville aldri sett meg tilbake. Men jeg kom meg ikke løs fra grepet hans, han holdt rundt meg så fast at jeg måtte vekket ham uansett hvis jeg skulle kommet meg ut. Prøvde jeg å løsne grepet, klemte han hardere. Så jeg sovnet bare igjen med et jaja... vi våknet utpå morgenkvisten, han fulgte meg til bussen, hvor vi utvekslet tlf nr (og etternavn.. heh..) I dag er vi gift og har to barn sammen. Beste mannen jeg noensinne har truffet Og vi har ledd mye av vårt første møte, og det brytegrepet han holdt meg fast i i søvne 😄 Så send melding TS! 😄 Anonymkode: 666f8...ebb 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå