Anonym giirl Skrevet 22. februar 2021 #1 Del Skrevet 22. februar 2021 Hei, jeg har velsig lyst til å starte egen nettbutikk. Vet litt hvordan jeg gjør det siden har litt om bedriftsutvikling på skolen. Jeg har lyst til å designe egne telefondeksler. Og lurer på hvordan jeg gjør det? Vil trykke egne deksler. Men vetikke hva slags utstyr jeg trenger: tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 22. februar 2021 #2 Del Skrevet 22. februar 2021 Jeg vil tro det er enklere, og mest sannsynlig billigere, å bestille trykte deksler etter din spesifikasjon direkte fra en fabrikk som gjør dette. Så kan du selge de videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 22. februar 2021 #3 Del Skrevet 22. februar 2021 Jeg kikket på dette for et par år tilbake, og det finnes selvsagt egne maskiner hvorpå du kan designe og lage deksler. Prosessen slik jeg forstod det består blant annet av du ved hjelp av en printer har designet på spesialpapir, som du så plasserer på dekselet og kjører gjennom en maskin. Kopper og annet kunne visstnok gjøres det samme med. Vacuum heat press tror jeg maskina ble kalt. Å få tak i en god en koster flere tusen. Man kan alltids få tak i en på alibaba for 300-500 us dollars, men da gambler du i tillegg på kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå