Gå til innhold

Stygge selfies

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et veldig rart problem. Jeg har datet en fyr en stund nå. På grunn av avstand og travle liv, treffes vi ca. 1 gang i uken. Ellers går mesteparten av kommunikasjonen gjennom snapchat. Han er en kjekk fyr. Problemet er bare at han ikke gjør noen innsats i å få dette fram på bildene. 6/7 dager ser jeg ham gjennom disse bildene, og ikke den kjekke personen han egentlig er. Jeg merker at interessen synker for hver dag, fram til jeg endelig får sett ham igjen, og ser hvordan han egentlig ser ut. Jeg synes det virker veldig merkelig og eventuelt skulle ta opp dette med ham, og har veldig lyst til å skulle bite det i meg. Samtidig er det jo litt leit, når det faktisk går utover interessen. Skikkelig 2021-problem.

Noen synspunkter? 

Anonymkode: d3e3d...28c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte kler bare ikke vidvinkellinser, innsats heller ei. Han er sikkert en av disse.

Anonymkode: 342a2...5da

• Liker 1
Skrevet

Årets dumpegrunn: Du er for stygg på selfies... :sjokkert: :scorpis:

• Liker 5
Skrevet

Utseende til et menneske har ikke alt å si. Hvis han ser bra ut i virkeligheten så syntes jeg du burde være fornøyd med det. Det er som kommentaren over her: alle er ikke fotogene. 
Og i selve livet så er det flest hverdager og alle er ikke pyntet 24/7. Tror folk har blitt litt for opptatt av sosiale medier, filter etc. Virker som han er seg selv. Og vi skal alle bli gamle en dag. Så hvis han har en god personlighet i tillegg så burde du ikke la han gå. Finnes MYE større problemer i et forhold enn det der. 

Skrevet

Slutt å være så opphengt i de bildene han sender. Bare åpne dem og se en annen vei hvis det plager deg. Du kan absolutt ikke si til han at han tar stygge selfies

Anonymkode: 7ed0a...2f0

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke deilig med noen som er litt ujålete og ikke poserer hele tiden? Synes han høres ut som et sunt og friskt menneske i en verden av folk med duckface og dårlig snapretusjering. 

Anonymkode: 1e712...c79

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...