AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Noen som har vært på det? Hvordan foregikk det? Fylte du ut skjemaer eller var det bare snakking? Hvor lenge varte det? Og hva ble resultatet, fikk du hjelp eller avslag? Anonymkode: 0575c...3cc
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 Jeg var ganske nylig, forhåndsutfylte noen skjemaer som jeg leverte til behandleren. Snakket med psykolog, tok blodprøver og svarte på diverse spørsmål for å få en slags oversikt. Jeg skal til videre utredning nå snart, men vet ikke hvor mye hjelp jeg får etter det. Anonymkode: a5dd4...4c1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var ganske nylig, forhåndsutfylte noen skjemaer som jeg leverte til behandleren. Snakket med psykolog, tok blodprøver og svarte på diverse spørsmål for å få en slags oversikt. Jeg skal til videre utredning nå snart, men vet ikke hvor mye hjelp jeg får etter det. Anonymkode: a5dd4...4c1 Jeg fikk også noen skjemaer med i posten som jeg skulle forhåndsutfylle. Gjerne flere svar. Anonymkode: 0575c...3cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå