AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #1 Skrevet 22. februar 2021 Ja som overskriften sier, jeg har så innmari lett for å bli veldig needy når jeg har «noe på gang» å det er veldig slitsomt. Klarer bare ikke å legge det av meg å trenger virkelig noen gode råd 🤣 Overtenker også veldig veldig mye. Er dame forøvrig, greit voksen. Anonymkode: e5948...993
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2 Skrevet 22. februar 2021 På hvilken måte da? Har du noen eksempler? Anonymkode: 14cae...af3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #3 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På hvilken måte da? Har du noen eksempler? Anonymkode: 14cae...af3 Jeg blir så masete. Fatter det ikke for jeg er ikke sånn egentlig men blir helt avhengig av bekreftelse feks. 😕 Anonymkode: e5948...993
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Skrevet 22. februar 2021 Tror man rett å slett må bli mer obs på det selv. Sliter med det samme, og tenker at det ikke er sunt. Om en fyr er på samme måte så avslutter jeg og blokker. Samtidig så har jeg en tendens til å falle for de guttene som gjør motsatt. Må virkelig skjerpe meg. Som nå, driver å chatter med en fyr som ikke gir noe av seg, han skriver så lite, og svarer så kort. Spør feks aldri om noe. Jeg er jo en skikkelig ego booster for han, men får ikke noe tilbake. Best å avslutte nå. Ender jo med at jeg skriver til han hele tiden for å få litt bekreftelse. Det er ikke sunt!! Anonymkode: eb93f...02b 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror man rett å slett må bli mer obs på det selv. Sliter med det samme, og tenker at det ikke er sunt. Om en fyr er på samme måte så avslutter jeg og blokker. Samtidig så har jeg en tendens til å falle for de guttene som gjør motsatt. Må virkelig skjerpe meg. Som nå, driver å chatter med en fyr som ikke gir noe av seg, han skriver så lite, og svarer så kort. Spør feks aldri om noe. Jeg er jo en skikkelig ego booster for han, men får ikke noe tilbake. Best å avslutte nå. Ender jo med at jeg skriver til han hele tiden for å få litt bekreftelse. Det er ikke sunt!! Anonymkode: eb93f...02b Ai ja. Jeg får heldigvis tilbake fra «min» men jeg skjønner jo om han blir drittlei periodevis 🤪 Jeg har sagt jeg lett kan bli needy og masete å han har sagt at det går bra men likevel 😝 Absolutt ikke sunt, blir jo helt tullete . Anonymkode: e5948...993
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 har en eks type som er litt sånn. Han er veldig usikker på sin egen selvverd. Kansje jobbe litt med det? Anonymkode: ed733...1bf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #7 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): har en eks type som er litt sånn. Han er veldig usikker på sin egen selvverd. Kansje jobbe litt med det? Anonymkode: ed733...1bf Helt klart, er redd for å bli såra 😞 Anonymkode: e5948...993
Mona123 Skrevet 22. februar 2021 #8 Skrevet 22. februar 2021 Jobb med deg selv. Bli mer kjent med å kunne ta vare på deg selv og vær i kontakt med dine egne behov og hvordan du kan tilfredsstille dem uten å være avhengig av andre.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #9 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tror man rett å slett må bli mer obs på det selv. Sliter med det samme, og tenker at det ikke er sunt. Om en fyr er på samme måte så avslutter jeg og blokker. Samtidig så har jeg en tendens til å falle for de guttene som gjør motsatt. Må virkelig skjerpe meg. Som nå, driver å chatter med en fyr som ikke gir noe av seg, han skriver så lite, og svarer så kort. Spør feks aldri om noe. Jeg er jo en skikkelig ego booster for han, men får ikke noe tilbake. Best å avslutte nå. Ender jo med at jeg skriver til han hele tiden for å få litt bekreftelse. Det er ikke sunt!! Anonymkode: eb93f...02b Så du gjør det samme som du ikke liker at fyrer gjør? Hvorfor tolererer du ikke det hos andre? Anonymkode: 2c2a6...f5d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #10 Skrevet 23. februar 2021 Jeg siler menn etter min egen "needyness". Jeg har oppdaget at jeg blir needy og vanskelig mot noen menn, men ikke mot de som klarer gi det jeg trenger. Jeg blir vanskelig og dramatisk om han ikke gir rett eller nok oppmerksomhet, gir oppmerksomheten jeg trenger til noen andre. Alt i alt: at han enten ikke liker meg godt nok, eller har personlige egenskaper som gjør at vi passer dårlig sammen. Jeg tenker rett og slett: når jeg blir needy, er ikke DU bra nok. Anonymkode: 6fef0...c79 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #11 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 2.23): Jeg siler menn etter min egen "needyness". Jeg har oppdaget at jeg blir needy og vanskelig mot noen menn, men ikke mot de som klarer gi det jeg trenger. Jeg blir vanskelig og dramatisk om han ikke gir rett eller nok oppmerksomhet, gir oppmerksomheten jeg trenger til noen andre. Alt i alt: at han enten ikke liker meg godt nok, eller har personlige egenskaper som gjør at vi passer dårlig sammen. Jeg tenker rett og slett: når jeg blir needy, er ikke DU bra nok. Anonymkode: 6fef0...c79 Takk, den trengte jeg Jeg tror jeg er i samme situasjon. Han gir meg korte, utilfredsstillende meldinger og lite kommunikasjon. Jeg trenger gode samtaler, nærhet, moro, lidenskap og hyppige møter. Skal sile. Anonymkode: 650c7...bd6 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #12 Skrevet 28. februar 2021 Det er kjempefint, og absolutt noe du kan satse på, men husk at det beste for deg hadde vært å bare gi faen i menn som ikke gir deg det du trenger, og gå videre. Det er det absolutt sunneste, og det krever litt jobb. Anonymkode: f9e78...f05 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå