AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #1 Skrevet 21. februar 2021 Hva feiler det slike mennesker? Jeg har ved flere anledninger møtt menn som tror det er ok klemme meg, prøver kysse meg uten at jeg har gitt noen signaler om at det er ok, tar meg på rumpa og puppene «tilfeldig». Jeg synes det er direkte kvalmende, jeg ønsker ikke at fremmede mennesker skal invadere min private sone på en slik måte. Hva gjør dere i slike situasjoner? jeg blir så satt ut at når jeg først sier noe eller går bort er det allerede for sent. Anonymkode: 08f31...aed 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #2 Skrevet 21. februar 2021 Du sier ingenting, du trekker deg unna, eventuelt gi dem en smekk. Anonymkode: b2f3d...962 6
CorvusCorax Skrevet 21. februar 2021 #3 Skrevet 21. februar 2021 Ja, om jeg er ute på byen eller konsert... lenge siden jeg har vært ute nå. Tilfeldige menn. Grøss. Eller tidligere kolleger som har begynt sånn under lønningspilsen x 12 eller julebord/fest. Noen fulle menn mister alle hemninger. Hva jeg gjør i en slik situasjon. Om det er en fremmed gir jeg ham et blikk som kunne skremt fanden på flat mark (eller hva man sier), slik at de ser raskt ned i gulvet, skammer seg og går vekk. Om det var en kollega sa jeg "slutt, dette er ikke greit" og gikk vekk. Grunnen til isblikket er fordi ukjente fulle menn som tafser ofte skal begynne å diskutere om man sier stopp. Eventuelt være frekke å si noe ala "kom igjeeeen a, slapp a', ikke vær så bitch". 🤦♀️ Psycho-blikket funker alltid. 👍 5
ShivaSol Skrevet 21. februar 2021 #4 Skrevet 21. februar 2021 Dette er en ekstrem uting og dårlig folkeskikk. Opplevde mye av det samme her når jeg var i 20 årene. Til slutt ble jeg så sint og lei at jeg vrei armen på han ene så hardt bakover at han hylte rett ut inne på utestedet. Etter det har jeg ikke hatt en eneste situasjon som dette igjen. Var en del folk som fikk det med seg😂Pleier vanligvis å være rolig og jovial. Liker ikke vold mot kvinner eller menn bare så det er sagt. Men jeg forsøkte faktisk å si ifra på en pen måte flere ganger. Jeg bare orket ikke mer til slutt. Bare ta igjen med de ts❤️ 7
ShivaSol Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 (endret) CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Ja, om jeg er ute på byen eller konsert... lenge siden jeg har vært ute nå. Tilfeldige menn. Grøss. Eller tidligere kolleger som har begynt sånn under lønningspilsen x 12 eller julebord/fest. Noen fulle menn mister alle hemninger. Hva jeg gjør i en slik situasjon. Om det er en fremmed gir jeg ham et blikk som kunne skremt fanden på flat mark (eller hva man sier), slik at de ser raskt ned i gulvet, skammer seg og går vekk. Om det var en kollega sa jeg "slutt, dette er ikke greit" og gikk vekk. Grunnen til isblikket er fordi ukjente fulle menn som tafser ofte skal begynne å diskutere om man sier stopp. Eventuelt være frekke å si noe ala "kom igjeeeen a, slapp a', ikke vær så bitch". 🤦♀️ Psycho-blikket funker alltid. 👍 Herlig🙌Bare ta de. Blikk de til døden sier jeg. Endret 21. februar 2021 av ShivaSol 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #6 Skrevet 22. februar 2021 Kvinner har tatt på meg på byen. Bare lar de gjøre det. Jeg har aldri tatt på kvinner. Så går begge veier. Anonymkode: 4211c...525 1
Macro Skrevet 22. februar 2021 #8 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva feiler det slike mennesker? Jeg har ved flere anledninger møtt menn som tror det er ok klemme meg, prøver kysse meg uten at jeg har gitt noen signaler om at det er ok, tar meg på rumpa og puppene «tilfeldig». Jeg synes det er direkte kvalmende, jeg ønsker ikke at fremmede mennesker skal invadere min private sone på en slik måte. Hva gjør dere i slike situasjoner? jeg blir så satt ut at når jeg først sier noe eller går bort er det allerede for sent. Anonymkode: 08f31...aed Det er mennesker, ikke menn. Finnes like mange ekle kvinnfolk. 3 1
ShivaSol Skrevet 22. februar 2021 #9 Skrevet 22. februar 2021 Selvfølgelig går det begge veier. Finnes masse fæle kvinnfolk der ute også. Men da må dere menn si til disse kvinnene at oppførselen deres ikke er ok. Er enig i at det ikke er spesielt sjarmerende med fulle kvinnfolk som henger oppå en random fyr på puben/ utestedet. Menn og kvinner som opplever tafsing: Tell em👊 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #10 Skrevet 22. februar 2021 Jeg har blitt tafset på av både menn og kvinner og synes det egentlig ikke har gjort noe. Anonymkode: 8dc7b...2ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå