Gå til innhold

«Behind her eyes» på Netflix


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Målet var å gå inn i kroppen til Adele for å få henne ut av det brennende huset ettersom hun ikke klarte å bryte seg inn. 

I boken får man mye mer innblikk i hvordan karakterene tenker. Syns de løste det greit i serien, men ikke rart at noe blir forvirrende.

Anonymkode: 1c1b4...08a

Ah. Okei. Da skjønner jeg. Men syns fremdeles der var veldig langt å dra det, da lousie bare hadde hatt to ut av kroppenopplevelser i serien. Hvordan viste hun i det hele tatt at det var mulig å gå inn i kroppen til adel? 

Man står å ser et hus brenne og vet at det er noen inne der. Da ringer man ikke etter hjelp eller noe sånt, nei man legger seg ned for å sove og tenker man skal prøve å gå inn i kroppen til den andre 🙈 men kanskje det ble mer logisk i boka ja. 

Anonymkode: b7f44...7a2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjip slutt da... 

men er det ikke en film, grøsser tror jeg det handler om noe av det samme? Et ektepar tror jeg som stadig tar «over» yngre folk? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bygget seg greit opp, men endte med skuffelse. Følte den ikke nådde opp til sitt eget potensial. 

Anonymkode: 42005...208

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig den var litt kjedelig og forutsigbar. 

Anonymkode: 97789...7cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritbra serie! Skikkelig WOW her hvertfall. En av de bedre jeg har sett på Netflix de siste årene. Morsomt at hun som spiller Adele er datteren til Bono. 😄 Dog tror jeg denne serien enten elsker man eller ikke liker i det hele tatt. Veldig originalt hvertfall!

Endret av Strawberrie <3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strawberrie &lt;3 skrev (2 minutter siden):

Veldig originalt hvertfall!

Hm. Det var akkurat det jeg syntes den ikke var. Den var liksom akkurat i sjangeren. Har du sett Locke and Key?

Anonymkode: 97789...7cf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm. Det var akkurat det jeg syntes den ikke var. Den var liksom akkurat i sjangeren. Har du sett Locke and Key?

Anonymkode: 97789...7cf

Har ikke sett Locke and Key nei. Hva er det?  Originalt tenkte jeg på slutten mest. Den var virkelig overraskende synes jeg. Har ikke lest boken

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strawberrie &lt;3 skrev (Akkurat nå):

Har ikke sett Locke and Key nei. Hva er det?  Originalt tenkte jeg på slutten mest. Den var virkelig overraskende synes jeg. Har ikke lest boken

Serie på Netflix. Om du liker det litt overnaturlige og synes denne serien var bra, er den bedre. 

Anonymkode: 97789...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Serie på Netflix. Om du liker det litt overnaturlige og synes denne serien var bra, er den bedre. 

Anonymkode: 97789...7cf

Ahhhhhhh! Tusen takk for tipset! Den skal jeg sjekke ut ASAP 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor var David så kontrollerende?

Anonymkode: c95ae...8bd

Adele var jo rusavhengig. Sikkert én av årsakene:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke slutten... 🤔

Jeg merket jo at hun var rar når hun hentet sønnen osv.. Er hun liksom Adele?

Anonymkode: 21a13...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg skjønte ikke slutten... 🤔

Jeg merket jo at hun var rar når hun hentet sønnen osv.. Er hun liksom Adele?

Anonymkode: 21a13...41a

Spoiler

Nei, Rob. 

 

Anonymkode: 97789...7cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg skjønte ikke slutten... 🤔

Jeg merket jo at hun var rar når hun hentet sønnen osv.. Er hun liksom Adele?

Anonymkode: 21a13...41a

Tror du må se de siste 15 minuttene på nytt

Anonymkode: c95ae...8bd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffa. Synes denne serien var utrolig dårlig. Synes det blir anbefalt ap mange dårlige serier for tiden. 

Anonymkode: 58d8f...9f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sittende i går kveld jeg. I episode 5 kl 2 i natt måtte jeg virkelig konsentrere meg for å ikke sovne. Det var jo så spennende! Også så jeg ferdig siste sesong og ble så satt ut av slutten at jeg blei liggende våken lenge (!) og tenke/spille episodene på nytt i hodet. 

Er det noe hint allerede i episode 1 som viser at "Adele" er der og får med seg hva som skjer utenfor baren? 

Anonymkode: 7dbef...c92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg ble sittende i går kveld jeg. I episode 5 kl 2 i natt måtte jeg virkelig konsentrere meg for å ikke sovne. Det var jo så spennende! Også så jeg ferdig siste sesong og ble så satt ut av slutten at jeg blei liggende våken lenge (!) og tenke/spille episodene på nytt i hodet. 

Er det noe hint allerede i episode 1 som viser at "Adele" er der og får med seg hva som skjer utenfor baren? 

Anonymkode: 7dbef...c92

Usikker på om det er noe i episode 1, men i episode 2 når Louise og David ligger sammen ser det ut som Adele følger med. 

Anonymkode: e2f41...40a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne serien har potensiale til ørten oppfølgere med sjeler som vandrer i alle retninger. Likte den før sjelen begynte å kødde. Det er for enkelt å dikte opp tøys for å ha helt frie tøyler til å sende handlingen i alle retninger. Nå er ikke jeg 14 år lenger, så den er nok ikke for meg.

Anonymkode: ade1f...158

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 23.00):

Ah. Okei. Da skjønner jeg. Men syns fremdeles der var veldig langt å dra det, da lousie bare hadde hatt to ut av kroppenopplevelser i serien. Hvordan viste hun i det hele tatt at det var mulig å gå inn i kroppen til adel? 

Man står å ser et hus brenne og vet at det er noen inne der. Da ringer man ikke etter hjelp eller noe sånt, nei man legger seg ned for å sove og tenker man skal prøve å gå inn i kroppen til den andre 🙈 men kanskje det ble mer logisk i boka ja. 

Anonymkode: b7f44...7a2

Er enig i den. Det er veldig beleilig at hun akkurat da finner ut at hun kan gå inn i andres kropp. Det er ikke noe Adele har fortalt henne om. Eneste forklaring er at hun kanskje kan ha lest om det i dagboken til Rob, men jeg aner ikke. Husker ikke om akkurat det ble bedre forklart i boka. Må nok uansett ta deler av plottet med en klype salt

Anonymkode: 1c1b4...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, stakkars Adam 😢 Den siste scenen gjorde veldig inntrykk...

Anonymkode: 77726...16d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...