Gjest somlepus Skrevet 23. august 2005 #21 Skrevet 23. august 2005 Er ikke så dreven på nettet, men lærer litt etter litt. Gikk inn for å registrere meg på TREFF, men ble litt i tvil. Er det ikke for å treffe noen "romantisk". Er ikke helt klar for det ennå
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #22 Skrevet 23. august 2005 Hvor i verden befinner du deg somlepus? Kunne godt tenke meg å treffe noen nye mennesker.
Gjest somlepus Skrevet 24. august 2005 #23 Skrevet 24. august 2005 Svar til Gjest Jeg er fra Oslo. ---------- En liten tilbakemelding til dere som har fulgt meg/saken. Jeg fikk en veldig hyggelig telefon i dag, en venninne ringt i dag og inviterte meg til en festelig anlednig. Hun beklaget at hun ikke hadde invitert meg samtidig med alle andre, men hun var ikke sikker på hvordan "situasjonen" var. Ble jo veldig glad da
Kafka Skrevet 24. august 2005 #24 Skrevet 24. august 2005 Svar til Gjest Jeg er fra Oslo. ---------- En liten tilbakemelding til dere som har fulgt meg/saken. Jeg fikk en veldig hyggelig telefon i dag, en venninne ringt i dag og inviterte meg til en festelig anlednig. Hun beklaget at hun ikke hadde invitert meg samtidig med alle andre, men hun var ikke sikker på hvordan "situasjonen" var. Ble jo veldig glad da ← Flott! Ha det gøy!
Somlepus Skrevet 4. september 2005 #25 Skrevet 4. september 2005 En liten oppdatering til alle dere som var innom tråden. Jeg gruet meg veldig til å gå i 40 års lag i dag, siden jeg ikke har hatt noen kontakt med noen av "våre" venner på en god stund. Men jeg ble motatt med åpne armer fra første stund og alle som var der sa at de hadde savnet meg og at de ønsket at vi holdt kontakt vidre. Fikk også flere andre invitasjoner i kveld på "kaffe og småprat". Det varmer veldig når selvtiliten har vært på bånn en stund. "kjernenen" i gjengen valgte å ikke komme, men det sier jo mer om de enn om meg. De dro på hyttetur i steden. Vet nå at jeg ikke har gjort annet galt enn å stille opp for alle. Leste en tråd hvor det sto "snakk med mensker ".... det har jeg gjort, det funker utrolig bra. takk til alle gode råd og forståelse jeg har fått på veien somlepus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå